![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Muisinstellingen veranderen, toetsenbord eveneens, dan die windows functie voor slechtzienden aan, en alle geluidjes vervangen door r2d2 bliepjes.
|
Citaat:
|
onderborsteling ipv ondertiteling hahaahahahaahahahahahah
of jij bent aan de vogel.. vogel= bird= beurt hahahahaahha copyright bij mn vader:s |
|
jonge collega's even sensilube laten halen bij de etos.
voor de kassa... |
The Bastard Operator From Hell was echt gaaf maar nu is z'n vader dood ofzo en daarom is 'ie sentimenteel en heeft hij al z'n gave shit weggehaald. :(
|
over werk humor:
in het ziekenhuis willen ze van die studentjes ook wel eens diabetes zeep laten halen.. als je dan op een andere afdeling komt om t te vragen liggen beide teams in een scheur.. of een zwarte lamp.. black light? nee zwarte lamp :rolleyes: |
Niet echt kantoorhumor, maar wel degelijk humor.
Winkelhumor. Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!" Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is. |
Een paar vrienden van me werken bij callcenter waar ze moeten proberen om mensen spullen aan te smeren. Maar je hebt natuurlijk best wel vaak dat mensen niet opnemen en dat hij overgaat op de voicemail/antwoordapparaat. Dus toen hebben ze een tijd lang al die nummers geselecteerd van mensen die nogal nukkig hun antwoodrapparaat hadden ingesproken. Toen hebben ze een keer op vrijdagmiddag al die nummers gebeld en als ze opnamen gewoon het verkooppraatje houden, maar als ze niet opnamen dan zeiden ze van "Hallo, met meneer Lenders (achternaam van oud-collega) zou u mij zo spoedig mogelijk kunnen bellen op nummer .... (nummer van oud-collega) en het is nogal dringend. Dus toen is die vent de hele avond gebeld enzo door allemaal chagrijnige mensen. :)
|
Vragen aan een collega of hij/zij wil bellen naar Mr. DeLeeuw en het nummer van de zoo geven :)
|
Citaat:
ik heb in het half uur erna duisent keer misgeklikt op mijn dock, en toen ik Oliver Twist wilde kijken heb ik echt duisent keer op het icoontje geklikt voor ik dat ding naast me zag liggen :D hij werkt goed man (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
niet gespleten persoonlijkheid hoor, meer zelfspot. Omdat ik weet dat ik snel ergens intrap :D edit: bovendien zou mijn moeder alles kort en klein slaan en ons doodroken als het WoW-icoontje niet meer werkte :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo erg ben ik ook weer niet :D |
Citaat:
Bij iemand die er even niet is, toetsenbord jatten, alle knopjes er voorzichtig uithalen en dan met iets van watjes ofzo er tuinkers of iets dergelijk in trooien, even water geven en dan gaan die dingen groeien, schijnt het. En dan wel die knopjes terug doen. :D |
Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die van de print screen echt geniaal. :D
Maar hoe dom ben je wel niet als je het bij jezelf doet en er dan nog echt intrapt ook.... :s |
print screen hadden ik en mn vriend laatst bij zn broertje gedaan. Geniaal idd :D
En ik kan me wel voorstellen dat ik na een half uur alweer vergeten ben dat ik dat gedaan heb en toch probeer te klikken. Doe ik gewoon automatisch. |
Voor zover dit onder humor valt.. Op school hadden we in de mediatheek eerst normale monitors staan (nu zijn t allemaal nieuwe pc's met flatscreens). Maar goed, aan die monitors zaten van die contrast/brightness knopjes, en als je die helemaal 'dichtdraaide' werd je scherm zwart en leek t net alsof ie het niet deed. Haha!
|
bij ons op school lukte het ons om het beeld van de computers te tilten. (ctrl alt pijltje dacht ik)
en dan die leraar gefrustreerd zien krijsen. ook leuk voorop het kantoor. :cool: |
Een andere leuke print screen heeft te maken met format c:\ (of een andere willekeurige drive natuurlijk), ik denk dat men zelf wel iets leuks kan bedenken om dat in te verwerken. ;)
|
Of via het netwerk de pc af laten sluiten waar je pa net zo druk aan het werk is. Dat ie zown schermpje krijgt dat ie nog 2 minuten heeft om zn werk op te slaan omdat de computer dan wordt afgesloten :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het balletje uit de computermuis halen.
|
In Word bij de auto-correctie allemaal woorden invoeren die vaak gebruikt worden.
Bijvoorbeeld "het" wordt dan steeds automatisch "de" en andersom. Je kunt natuurlijk ook allemaal vunzige of enge woorden invoeren. |
plasticfolie over de wc pot doen en dan de bril erover en wachten tot iemand gaat poepen.
|
Vragen aan de stagiair of ie even een plintentrapje/boogievonkje wil halen...
|
Citaat:
|
Had mn ex gedaan: de muis van de computer van een collega uit de computer halen en een eigen muis erin stoppen en eigenwijs doen met die muis zodat het de collega niet lukt om te doen wat hij wil. (hij kwam er wel vrij snel achter, want t eerste wat hij deed was kijken naar het snoer:p).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is alleen maar leuk met draadloze muizen... |
Citaat:
|
"spin"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |