![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is nogal vermoeiend dat allerlei kledingstukken of ACCESSOIRES en kleuren bepaalde betekenissen hebben. Als ik echt zo nodig voel dat ik iets moet uitdragen schrijf ik het wel gewoon op m'n kleding.
|
Citaat:
droeg mn ex in de jaren 80/90 :o |
Date je 40ers?
|
Citaat:
|
Citaat:
je mag nog zo goed zijn in krav maga, het is gewoon dikke zever dat je het tegen 5 gewapende palestijnen zou halen, zelf niet tegen één als er wat afstand is...niemand is nu eenmaal "bullet-proof" |
Citaat:
|
net als jij nu jep
herre |
Citaat:
|
Keer je niet af van het christelijk geloof, schaapje.
|
Citaat:
wat wil je bewijzen ? ik geraak die ls bemoeizucht stilaan beu, heb ik nog het recht om op een forum ergens op in te gaan ? ja dan mag ik niet hypocriet wezen, en moet ik commentaar op mij ook tolereren...maar die sarcastische opmerkingen alsof de andere het altijd beter weet :rolleyes: wat een hoge dunk hebben sommigen hier van zichzelf, altijd maar zichzelf populair maken door enkele "gevatte" opmerkingen te geven... ik vraag me af of die personen irl ook zo'n grote mond zouden opzetten :rolleyes: |
in real life demonstreer ik voor jou enkel en alleen krav maga :evil:
ohja werd je vroeger vaak geraakt door een sneeuwbal ivm met het defensief gedrag? |
Citaat:
is maar al te gemakkelijk, hierop zal niemand je pakken, tis neok maar... kom hier als je durft, alsof jij krav maga kan, en kan je het, dan is het vast noobie style. |
Dit gaat nergens meer over.
Discussies over Palestijnen en het Israëlische leger kunnen wel ergens anders gehouden worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |