Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe voel je je op relationeel gebied #56 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1541427)

dext0r 11-02-2007 15:01

Citaat:

Dzjun schreef op 11-02-2007 @ 14:11 :
V en bij het afscheid zoent hij me vol op mn mond... :bloos:

naief.

tenminste, ik ben van mening dat wil er zoiets gebeuren er altijd nog 2 mensen voor nodig zijn.

Tonnie B. 11-02-2007 15:10

Al dat irritante getwijfel en gedoe schuif ik maar even aan de kant. Vanavond weer een afspraakje met die knul, en ik ga er een leuke avond van proberen te maken.
Zo.

En verder gaat het op vriendschappelijk gebied erg gezellig (y)

Orpheo 11-02-2007 16:51

mijn humeur is weer redelijk, maar echt ubervrolijk ben ik niet. mn beste vriend ligt nu brak thuis, met een hersenschudding; gisteren van de trap gevallen... Ik zie haar woensdag weer, is de planning, maar of t lukt?! Ik begin een keelontsteking te kweken, dus ik heb er een hard hoofd in.

edit: typo! :o

Freyja 11-02-2007 17:13

Citaat:

dext0r schreef op 11-02-2007 @ 16:01 :
naief.

tenminste, ik ben van mening dat wil er zoiets gebeuren er altijd nog 2 mensen voor nodig zijn.

Niet waar, je kan echt out of the blue gekust worden. Om mee te doen heb je wel 2 mensen nodig :P

I C U 11-02-2007 18:01

Superweekendje weer! Echt, ik voel me zo lekker bij 'm, ik word geloof ik steeds vervelender, en hij zit er niet eens mee :o Echt te cool :D Ik geloof dat m'n vriendinnetjes 'm ook wel zagen zitten, dus dat is ook mooi meegenomen. Verder was het gewoon heerlijk om naast 'm wakker te worden, naar 'm te kijken en hem dan zo vet slaperig z'n ogen open zien doen met zo'n halve glimlach <3 Oh lala.

Maar... oké, vrijdag was gewoon kut, maar dat lag grotendeels ook aan mij denk ik. Maar wat wil je, ze heeft de geschiedenis tegen zich... Can't help it.

zeep007 11-02-2007 18:37

Relationeel goed weekend gehad! Veel familie gezien, met vrienden bier gedronken en nu relaxen met hem. En tussen ons gaat het goed. Erg goed. :)

DvoorA 11-02-2007 19:03

ach mijn liefdesleven is momenteel niet meer, maar ik vind het ook wel best:) Zal vast wel weer eens iemand tegenkomen, zo niet, ook goed.

stout! 11-02-2007 19:22

Ik heb een geweldig weekend gehad met mijn vriendinnen, helemaal kapot :o.. en nu heb ik een paar uurtjes voor mezelf totdat hij bij me in bed komt liggen. Mijn leven is zo goed op het moment.

Larry Flint 11-02-2007 19:53

de hele dag samen in bed gelegen :o (y)

Maaike 11-02-2007 20:25

Goeeed! :d Samen uitslapen en naar hem kijken en vanavond lekker uiteten geweest. <3

Barones 11-02-2007 20:27

saai, leeg

Sofia 11-02-2007 20:31

Geweldig. :)
Het is gewoon zo fijn om naast hem te liggen, hem aan te raken, te knuffelen en te zoenen.

Qimm 11-02-2007 20:54

Wij zijn gewoon zo goed samen. Hij is van mij en ik wil hem gewoon echt niet meer missen.

forever 11-02-2007 20:54

Ik kan het niet zo goed hebben dat sommige mensen neuken. Voor de rest heb ik niks en word ik een beetje moe van die verhalen over vriendjes :):):):):) IK WIL HET NIET HOREN.

x-spekkie-x 11-02-2007 20:59

Citaat:

forever schreef op 11-02-2007 @ 21:54 :
Ik kan het niet zo goed hebben dat sommige mensen neuken. Voor de rest heb ik niks en word ik een beetje moe van die verhalen over vriendjes :):):):):) IK WIL HET NIET HOREN.
Dit :o

Freyja 11-02-2007 21:17

Citaat:

Moet je vooral in dit topic komen :)

Mijn vriendje is keileuk. Behalve als ik moe ben want dan doet hij irritant. Maar hij zegt wel erg lieve dingen de hele tijd.

Bloompje 11-02-2007 21:39

OMG ik ben echt rot geschrokken net. M'n vriend pakte om half 9 de trein naar huis, om kwart voor 9 word ik gebeld, door zijn nummer. Dus ik neem heel vrolijk op, hoor ik zo'n norse stem "spoorwegpolitie" mompelen en ik kreeg allemaal vragen op me af gevuurd over wie de eigenaar van die telefoon was, adres, geboortedatum enzo. Dus ik raakte een beetje in paniek, me afvragende wat er in godsnaam aan de hand was. En die man wilde niet zeggen waarom ik m'n vriend niet aan de telefoon had, alleen dat m'n vriend het zo uit zou leggen. Ik was zo blij toen ik hem eindelijk aan de lijn kreeg. Afgelopen donderdag waren we een half jaar samen en ik heb hem toen een nieuwe portemonnee gegeven, omdat zijn oude bijna uit elkaar viel. Nu heeft die sukkel zijn oude portemonnee niet weggegooid en vanochtend uit gewoonte die in zijn kontzak gepropt, terwijl zijn ov, id-kaart ed al in zijn nieuwe zaten. Dus waarschijnlijk een boete van 50 euro vanwege het niet kunnen identificeren en de boete voor de trein kan hoogstwaarschijnlijk via ib-groep terug gevraagd worden.

Gelukkig wist hij me ook heel snel weer te kalmeren, hij was zelf ook heel erg geschrokken, aangezien ze hem ook gefoullieerd hebben en hij zijn zakken leeg moest halen enzo, alsof hij een crimineel was. En nu mis ik hem heel erg en hij mij ook en zijn we kleffe smsjes naar elkaar aan het sturen :o

Skyblue 11-02-2007 21:40

Citaat:

My thoughts exactly :o

& Wat verandert er de laatste tijd een hoop in m'n omgeving :eek: Relaties waarvan ik dacht dat ze eeuwig bleven bestaan, gaan ineens uit, en nieuwe relaties ontstaan tussen mensen waarvan ik het nooit verwacht had. Ik hou van verandering, maar sommige veranderde verhoudingen worden me af en toe wel te veel (n)

cagie 11-02-2007 21:47

Wel of niet doorgaan met mijn relatie? Ik weet het gewoon niet meer...

Weekend was wel leuk! Eindelijk tijd om even naar mijn ouders te gaan en om eventjes langs een goede vriendin te gaan. Vond het heel leuk om haar na langere tijd weer eens te zien en te spreken.

Luna 11-02-2007 23:01

n dag na ons gesprek hebben we elkaar gesmst en dat was een bevestiging dat we t beiden niet vergeten waren. (gezien de hoeveelheid alcohol haha) (y)
morgen zien we elkaar bij college, echt ideaal. :rolleyes:

ST*R 11-02-2007 23:30

Whaha zo grappig, dit had ik echt niet meer verwacht, maar nu weet ik dus toch nog hoe hij heet :P
Ow vrijgezel zijn is zoo leuk nu, heb echt even helemaal geeen behoefte aan een relatie.

Loontjuh 12-02-2007 01:06

Dat was weer een confrontatie die ik niet had verwacht.

x-spekkie-x 12-02-2007 05:38

Gisteren weer even kunnen huilen. Een dagje alleen in je eigen huisje doet geen wonderen voor je humeur ;)
Maar het gaat op zich best redelijk met me. Ik leef mijn leven en kom vrolijk over naar de buitenwereld. Op sommige moment voel ik me dat ook, maar vaker rent mijn ex een marathon door mijn hoofd (n)

Loontjuh 12-02-2007 08:00

Zo... Hij heeft gezorgd voor weinig slaap.

Heroïn Chique 12-02-2007 08:17

hmzz verliefd :) :) :)

Optima 12-02-2007 08:19

ik voel me nederig, in de goede zin van het woord.

dext0r 12-02-2007 08:40

Citaat:

Morgan schreef op 11-02-2007 @ 18:13 :
Niet waar, je kan echt out of the blue gekust worden. Om mee te doen heb je wel 2 mensen nodig :P
volgens mij heb je dan gewoon een bord voor je kop gehad als dat gebeurd.

en dat 2e sowieso :p

Freyja 12-02-2007 08:53

Citaat:

dext0r schreef op 12-02-2007 @ 09:40 :

Nou ja, wat ik in een ander topic al ergens vertelde - ik ben wel een keer gewoon gekust; die gozer liep gewoon op me af, pakte me beet en kuste me. Die zag ik niet aankomen, hoor. Dat verzin je toch ook niet?

murwari 12-02-2007 09:09

Weekend was héérlijk :) nog vier nachtjes :o

Loontjuh 12-02-2007 10:44

Heb 'm toch gesmst. Verwacht het ergste, maar dat maakt niet uit :) Heb er vannacht al aan kunnen wennen :)

ironflower 12-02-2007 10:55

Ik wil een rebound...en snel

Vogelvrij 12-02-2007 11:03

:bloos: Ik ben nog nooit op deze manier verliefd geweest. Dat je je eerst helemaal gestresst en moe en verrot kan voelen en dat je dan een smsje krijgt en dat je je dan ineens weer helemaal oké voelt:)

stout! 12-02-2007 11:27

Het gaat beter dan het ooit is gegaan (y) .

Orpheo 12-02-2007 12:20

Ik voel me heel heel heel erg slecht. Fysiek dan. Ik baal er flink van, maar ja, niks aan te doen. OP relationeel gebied voel ik me wel ok. Ik mis haar heel erg, en ben eigenlijk, stiekem, als de dood dat ik woensdag niet langs kan komen om haar te zien, en kusjes te geven/krijgen enzo...Ik ben heel erg verliefd; zeg maar, zo klote als ik me fysiek voel, zo verliefd ben ik. EN volgens mij (ik kan t mis hebben) zij ook...

Vogelvrij 12-02-2007 12:53

Citaat:

Thoughtful schreef op 12-02-2007 @ 12:18 :
Ik vind het zo leuk om jou hier zo vrolijk te zien. :cool:

OT: Hij is lief en grappig en geweldig en ik heb nu echt zo'n leuke verliefdheidsaanval <3

Ik las hier altijd al wel, maar als er gewoon 0,0 niets gebeurd in je liefdesleven en je niet eens behoefte hebt aan een relatie, valt er weinig te posten. En nu ben ik inderdaad vrolijk en dat mag iedereen weten:bloos: Ik ben echt een bofferd:o

Roosje 12-02-2007 13:26

Citaat:

Ik vind het zo leuk om jou hier zo vrolijk te zien. :cool:
Ik ook. :)

DIY 12-02-2007 13:27

Citaat:

Hij is lief en grappig en geweldig en ik heb nu echt zo'n leuke verliefdheidsaanval <3

Maaike 12-02-2007 14:18

Tijd gaat snel, 7 maanden alweer :D:cool:

Daydream-ster 12-02-2007 15:37

Citaat:

dext0r schreef op 12-02-2007 @ 09:40 :

als ik mn ex tegen kom, dan geven we elkaar drie kussen op de wangen. Als hij dan ineens besluit om je op je mond te zoenen kan je er IMO weinig aan doen. Mja, gelukkig heb ik een ex die snapt dat ie dat niet moet flikken :P

OT: gaat wel okee, hebben betere tijden gehad, veel beter. En ik hou er niet van om via via achter dingen te komen waarover hij 'liegt'. Het gaat niet over wát er gebeurt is, of niet of wat dan ook, maar het idee dat hij niet eerlijk tegen me wil / kan zijn. Waar moet het dan heen met je relatie?
Oja, en gisteren waren we 20 maanden samen, maar heb het idee dat het hem niet zo veel deed..

Flip! 12-02-2007 15:59

Alweer een zalig weekend achter de rug (y)
Morgen hebben we het 15 maanden en dat gaan we eens uitbundig vieren op woensdag, want dan is het Valentijn, jeej!
Haha en hij heeft nog steeds geen kadootje voor me gevonden, terwijl ik mijn kadootje voor hem allang heb ingepakt en al :D

En hopelijk mogen we binnenkort wat vaker bij elkaar slapen. We slapen nu 1 keer per week samen. En opzich is dat best te doen, maar ik zou ook wel eens twee keer per week met hem willen slapen, en dat kan ook best. Neuken doen we toch wel.

Starsailorr 12-02-2007 16:00

Vandaag was heel leuk. :) T valt me alleen op dat als ik met haar door de stad loop we veel gesprekjes met wildvreemden hebben. Wildvreemden met verschrikkelijke openingszinnen. Blij dat 't weer zoals 'vroeger' is en dat ze wel rekening houd met t feit dat ik n vriend heb en ze dus geen zoenpogingen meer doet. Toen zijn we verdwaald, en uitgekomen in een buurtje met alleen maar seksshops en uithangborden met Wanna Go To The Moon? Magic Mushroom. Was best lachen, ze stond serieus vibo's te keuren in een etalage. Voor de rest schijnen alle relaties in mn vriendenkring stuk te lopen. Vandaag 'n vriend gesproken, hij was helemaal over zn toeren. Het was ook de eerste keer dat ik hem echt boos zag. En dat ie zn vriendin in vijf minuten wel zeven keer kuthoer noemde. Iedereen wordt op de lulligste manieren afwezen en gedumpt en.. en ik ben gewoon nogsteeds verschrikkelijk verliefd op hem, ookal was deze week niet echt ubergezellig. En ik wil hem zo graag zien en knuffelen en weetikveel wat. <3 Hoop wel dat ie snel beter wordt, en dat 't door kan gaan woensdag. Wil eigenlijk niet dat hij helemaal hierheen komt als ie zich zo kut voelt, eigenlijk moet ie lekker uitzieken thuis.
Edit: Maar aan de andere kant wil ik hem zoooo graag zien dat ik verschrikkelijk ego ben en 't toch geen probleem vind als hij ziekjes hierheen komt.

IcedEarth 12-02-2007 16:30

Citaat:

Flip! schreef op 12-02-2007 @ 16:59 :
En hopelijk mogen we binnenkort wat vaker bij elkaar slapen. We slapen nu 1 keer per week samen. En opzich is dat best te doen, maar ik zou ook wel eens twee keer per week met hem willen slapen, en dat kan ook best. Neuken doen we toch wel.
Je bent toch niet echt 12?

x-spekkie-x 12-02-2007 16:54

Op valentijnsdag zijn we precies één maand uit elkaar. Gelukkig heb ik volop afleiding die dag en ga ik 's avonds met vriendinnen naar een quiz night in een kroeg :cool:

En toen ik net naar huis fietste was er een erg aantrekkelijke jongen die uitbundig naar mij zwaaide vanaf zijn balkon :bloos:

Loontjuh 12-02-2007 16:58

Ik snap er steeds minder en minder van.

ironflower 12-02-2007 17:13

We zouden mss samen naar de Masterbeurs gaan, dus ik stuur hem een mailtje of hij al iemand anders heeft. Zo nee, of we dan nog samen gaan.
Waarop hij mailt en ik weer antwoord.
Vervolgens mij spreekt hij mij aan op msn, of we niet even zo verder kunnen praten. Dus ik zeg dat ik niet wil. (Hoera voor mezelf).
Komt er vervolgens een mailtje met daarin dat hij nog niet weet of hij gaat, maar dat hij het nog wel laat weten.
Moest hij me daarvoor nu eerst echt op msn aanspreken, dat kon toch meteen in een mailtje.

Ik hoop dat hij niet meer naar de Masterbeurs gaat...

edit, voor degene die reageren dat ik sowieso zonder hem moet gaan. Ik ga liever met hem daarheen, dan dat ik hem daar tegenkomt en er een ongemakkelijker situatie ontstaat.

Flip! 12-02-2007 17:29

Citaat:

IcedEarth schreef op 12-02-2007 @ 17:30 :
Je bent toch niet echt 12?
Nee joh ;) Daarom noujuist. Ik ben bijna 17, hij is bijna 19. En niet dat het slapen gerelateerd is aan leeftijden, maar ik vind dat ik nu onderhand oud genoeg ben om twee keer in een week bij hem te mogen slapen.

Nuck 12-02-2007 17:38

Geweldig goed :cool:. Hij is zo leuk en lief, ik ben echt superblij met hem...en hij had zo'n leuk cadeautje voor mij :o

Orpheo 12-02-2007 18:30

Citaat:

Flip! schreef op 12-02-2007 @ 18:29 :
Nee joh ;) Daarom noujuist. Ik ben bijna 17, hij is bijna 19. En niet dat het slapen gerelateerd is aan leeftijden, maar ik vind dat ik nu onderhand oud genoeg ben om twee keer in een week bij hem te mogen slapen.
ik vind dat zo gemaakt. die exacte dagen dat je elkaar kunt zien. ik vind t veel toffer dat ik haar niet zo regelmatig zie. de keren DAT k haar zie zijn juist zo geweldig daarom. ik zie haar regelmatig, maar toch...

Larry Flint 12-02-2007 18:43

Citaat:

Orpheo schreef op 12-02-2007 @ 19:30 :
ik vind dat zo gemaakt. die exacte dagen dat je elkaar kunt zien. ik vind t veel toffer dat ik haar niet zo regelmatig zie. de keren DAT k haar zie zijn juist zo geweldig daarom. ik zie haar regelmatig, maar toch...
wat is er gemaakt aan? als je je nog te houden hebt aan regels van je ouders omdat je nog thuis woont lijkt het me niet vreemd. bovendien kan je natuurlijk elke keer andere dagen bij elkaar slapen, maar net wanneer je zin hebt, het enige dat vast staat zijn dan dat het maar 2 x per week mag.
ik vind het trouwens al vervelend dat mn vriendje maar 1 x door de weeks mag blijven slapen :mad: (+ in het weekend 2 nachten)

Bloompje 12-02-2007 18:48

Citaat:

Larry Flint schreef op 12-02-2007 @ 19:43 :
wat is er gemaakt aan? als je je nog te houden hebt aan regels van je ouders omdat je nog thuis woont lijkt het me niet vreemd. bovendien kan je natuurlijk elke keer andere dagen bij elkaar slapen, maar net wanneer je zin hebt, het enige dat vast staat zijn dan dat het maar 2 x per week mag.
ik vind het trouwens al vervelend dat mn vriendje maar 1 x door de weeks mag blijven slapen :mad: (+ in het weekend 2 nachten)

Mijn vriend mag van zijn moeder niet bij mij slapen, we weten nog steeds niet waarom, maar het is wel eens frustrerend als we 's avonds lekker in bed tv aan het kijken zijn (of andere dingen aan het doen zijn natuurlijk :evil: ) en hij uiteindelijk alsnog met de laatste trein naar huis moet :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.