![]() |
Citaat:
Ik ben toch lekker drie jaar ouder dan jij en ik heb een grotere piemol. En jij bent maagd, dus ik trek me lekker toch niks van je aan. Happert. (K) |
Citaat:
Volgens dat rood is iets van 18 cm dus ideaal. Ik ben slecht in inschatten, dus ik zeg maar niks... |
Citaat:
Nee, ik zag het plaatje rondslingeren op internet en omdat de site er op staat ging ik er uit nieuwsgierigheid kijken. Zodoende. |
Citaat:
|
Citaat:
Het ideale maatje is dus een bierflesje? :p |
Mijn piemel is 10 cm!!!!!.............vanaf de grond gemeten hahaha :evil:
|
En dat voor een eerste post?
ik zou het nog eens proberen als ik jou was:) |
Hehe
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens de tabel zit m'n vriend op perfect :D :P
Was er zelf ook wel mee eens ^-^ (Ja ik ben het soort van zieke vriendinnetje die haar vriends penis maat weet... ) |
Citaat:
|
Ja, ik had niks te doen :p :
4 = 10.2 cm 5 = 12.7 cm 6 = 15.2 cm 7 = 17.8 cm 8 = 20.3 cm 9 = 22.9 cm De ideale penis maat is dus volgens die site eentje van 18 tot 21 cm lang en 15,5 cm breed. Ik denk niet dat veel mannen in die maat vallen maar goed. Oh en als je een penis hebt van 27 cm lang issie nog enjoyable... :rolleyes: |
Citaat:
|
Hmm, ik zal wel'ns vragen of ze tevreden was met mn penis, minder omslachtig :D
|
Citaat:
En verder, 15,5 is de omtrek, he, níet de breedte/doorsnede/whatever. Als je een meetlint pakt en je maakt er een rondje van 15,5 centimeter van dan zie je dat het best meevalt - bovengemiddeld, ja, maar niet uitzonderlijk gigantisch. Niet veel mannen zullen daar in vallen, nee, het is ook maar een klein gebied op de kaart. De meeste mannen vallen echter makkelijk binnen de satisfying-criteria en vrijwel iedereen zit binnen de grenzen van 'enjoyable'. En wie er buiten valt vindt toch wel iemand die het gaaf vindt, want het is een algemeen beeld waarin afwijkende voorkeuren niet verwerkt zijn. Ik begin het wel eens te worden met dat grafiekje, eigenlijk :> |
Citaat:
Ik voor kwantiteit met seks want kwaliteit maak je uiteindelijk als je elkaar leert kennen. En heel lullig, maar met een kleintje kun je moeilijker goede kwaliteit maken dan met een grote. |
Godverdomme.
|
Ik kan dat grafiekje nergens vinden, maar volgens dat rapport wordt mijn formaat wel op prijs gesteld (18 bij 15/pi)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vibrators halen nog maar net de 18-19-20 cm en die gaan er echt niet helemaal in :confused: . Althans, ik heb het nooit meegemaakt :o |
Bijna 6cm dik, ideaal. Vind ik toch wel opmerklijk
|
Maar wat is een goed formaat piemel voor iemand van mijn leeftijd? (12 dus) want dat staat nergens :|
|
Citaat:
en sowieso is het formaat waar de beginpost het over heeft, een beetje overdreven hoor ;) de gemiddelde penis van een volwassen man is 14-17 cm lang en 10-13 cm omtrek. |
Citaat:
Maargoed, ik ben er nog steeds van overtuigd dat onzekere jongetjes met teenage angst topics hiermee niet echt 'geholpen' worden. |
Citaat:
|
Ha, A. Maar ja, dat wist ik eigenlijk natuurlijk al lang. Oh, niet ik natuurlijk he. Ik ben het ook wel eens met het schemaatje geloof ik.
|
Citaat:
Maar over die 'enjoyable' van 27 cm: volgens mij maakt het op die lengte niet meer uit of ie nou 25 of 35 cm lang is, hij gaat er toch niet helemaal in, dus dan komt het meer op dikte aan... |
Ik weet nog het moment dat dit topic net was aangemaakt... 2 jaar geleden. De tijd vliegt *sentimentele zucht*.
-_- |
Citaat:
Citaat:
:d:d:d |
Citaat:
|
-_- ik moet freaking oppassen elke keer weer verdomme
|
Dit kan na meer dan 2 jaar wel op slot.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09. |