![]() |
mag je ook meedoen als je niet drinkt en geen drugs gebruikt? kan ik eindelijk een keer rolmodel spelen ;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
*schaam schaam* :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als wij viez gaan doen hebben onze kinderen er precies genoeg |
Citaat:
En sterrenmeisje, helaas voor je wordt dit topic pas vanaf de start gezuiverd van offtopic posts :D |
ik pwn jullie allemaal by far! ben al 11 maanden nuchter (Y)
|
Citaat:
|
ow, 11 maanden + 1 dag :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
veel plezier mensen... enne... sterkte ;) |
mag ik nu nog mee doen?
|
Als je iets hebt om mee mee mee mee te doen. Roken bijvoorbeeld.
|
wat de neuk? Gebruik jij even veel als sigaretten per dag? Denk es ff na, het moet wel eerlijk blijven natuurlijk he wannnnn!
|
Citaat:
|
wiet, drank, whatever
|
Het lijkt me dat het om de verslaving/gewoonte gaat enzo
|
Neuh, ik ben alweer een tijdje nuchter. Maar ik wil gewoon mijn naam op de deelnemerslijst zien. Verder weet ik wel dat ik kansloos ben met nicotine als inzet. :p
|
Citaat:
|
en btw
het kan mogelijk zijn dat ik af en toe niet 2 dagen online kom ik doe mijn best om dit zoveel mogelijk te verhinderen maar ik zit niet voor niets dan in India :o En veel succes ieder en plezier met de dagen ervoor ;) |
Citaat:
|
straks moet D&A worden opgeheven omdat de gehele scholieren.com populatie clean is en blijft o_O
Betekend mijn ontslag :eek: |
Ik wens de deelnemers het beste toe.
Ik heb op mijn tijd me persoonlijke doelstellingen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet mee, want ik voel me niet verslaafd.
|
Citaat:
|
up
@ wammus, nog gefeliciteerd. Fijn weekend ;) Wie gaat er serieus nog meedoen? |
Alweer bijna vergeten ^^ Ik denk er nog even over, al zou ik 9 en 10 maart sowieso uit de running liggen want dan zijn er feestjes :D.
|
ik doe niet mee :P
|
Ik wel
|
Citaat:
|
ik doe niet mee, want het gaat nergens over.
|
ok
& succes :) zoals ik al eerder vermeldde, ik weet niet of ik elke 2 dagen kan posten, omdat ik morgen naar India vlieg. Maar, Joost kennende, zal hij snel zorgen dat hij internet heeft ;) |
ik wil geen afbreuk doen aan de motivatie van diegenen die een serieuze poging tot actie in hun leven aan dit topic willen verbinden,
maar na een week internetloze vakantie vind ik na terugkomst niet alleen het gegeven maar bij nader inzien ook het topic zelf nogal suf voor degenen die eraan twijfelden: Citaat:
|
Ik doe mee (y)
|
Welke FB(+) schopt deze topic ff leeg?
|
Hoeft toch niet leeg, gewoon vanaf hier ontopic...
oh en vanmorgen had ik het plan om mee te doen, maar intussen voel ik zo ellendig dat ik er al uit zou liggen. |
Citaat:
Ik lig er al uit sinds vanochtend, pas toen ik een goede kop koffie ging drinken besefte ik me dat ik mijn ochtendsigaret al had gehad. En dat terwijl ik me gisteravond nog zo ingeprent had om er 's ochtends aan te denken. :( (de inzet van mijn onthouding was nicotine & caffeïne) |
Elke dag moest er gepost worden.
Nou daar gaattie dan. Gister helemaal de naar de tyfus en vandaag heerlijk helemaal niets. Geen peuk, joint of biertje. Alles helemaal top! |
de eerste dag gaat vrij goed (y)
|
oh uh, ik wil ook meedoen
ben nog broodnuchter vandaag, en het bevalt slecht ik heb zin in een sigaret |
ennuhm, ik kan niet garranderen elke dag oid wat te laten horen (ik kan zelfs garranderen dat ik dat níet kan) wegens gebrek aan internet thuis dus I'll do my best of ik bel bassie even :P
|
Citaat:
|
De starter van de thread is dus al afgevallen zie ik :o
|
Hehe, ja die wammesz,
heb 2222 - 007 nog aan je gedacht (zonder digitale geheugensteuntjes!) ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |