![]() |
Citaat:
|
introductieweek van onze opleiding (in augustus 5 jaar geleden :eek: )
|
Op dit forum. Op onzin :o
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de Middelbare school...maar wel pas 3 jaar na het eindexamen ook echt vriend en vriendin.
|
Nouuu op een Onzinmeet maar ik heb voordat ik hem zag nooit een woord met hem gewisseld geloof ik. :confused: Hoogstens een keertje een foto langs zien komen.
Edit: Dus ik geloof dat ik hem meer via Onzinmensen ken dan door het forum zelf. |
Citaat:
|
In een plas na een TENTFEEST. :(
|
middelbare school, een jaar daarna werd het echter wat.
|
via martin/STP. hij ging met vrienden uit in groningen, en ik met een vriendin. één van die vrienden was dus HEEL leuk.
|
Euh, via m'n ex. (en toen kwamen we elkaar veeel later tegen op myspace, laaaame, en toen herkenden we elkaar en gingen hallo zeggen en toen vroeg ie me op een date en versierde me heel succesvol <3)
|
mijn ex heb ik via een vriendin leren kennen, weet nog goed dat we elkaar de eerste keer in de stad ontmoetten en die vriendin totaal stil bleef omdat wij zoveel met elkaar aan het praten waren, er was meteen een klik:) Inmiddels is hij 3x mijn ex geweest maar ik hou nog steeds veel van hem, ook al ben ik dan officieel nog pissig op hem, zijn we niet meer in touch en heeft hij een nieuwe chick. Op de een of andere manier ga ik ervanuit dat het vroeg of laat wel op zn pootjes terecht komt. Misschien trouwen we in het bejaardentehuis:)
|
Via mijn studie. We volgde wat vakken bij ons Biologen (ze is zelf Voedingsmiep going Biologie Leraar)
|
Via mijn studie, maar we werden pas verliefd toen we huisgenoten waren.
|
tijdens uitgaan in onze woonplaats, in n tent waar we elkaar 1x ontmoet hadden en vervolgens alleen nog maar naartoe gingen in de hoop elkaar weer tegen het lijf te lopen. Dat schijterige gedoe duurde 1 jaar en daarna was het menens :P
|
Optreden van zijn band (y)
|
Citaat:
Op een gegeven moment voegde hij me toe op msn, twee weken later gaf de band die dat forum op zn site heeft staan een concert in Nederland, en het was meteen raak. :) |
wat een hoop via internet en middelbare school ..
het is al heeel lang uit, maar het is wel super origineel ik mocht bij hem douchen toen ik in een sloot was gefietst een half uur van mijn eigen huis vandaan ik kende hem al van jaaaaaaaaaren daar voor (4 of 5 jaar daarvoor) |
Citaat:
Bij ons dus ook. Alleen zijn we naar een ander concert geweest dan de band waarvan het forum was (die hebben we helaas nooit samen kunnen zien (n)). |
WERK :)
xx Rainn |
via lj, flickr en fok. jaja. nerds. (Y)
|
Op wintersport van onze studievereniging vorig jaar, was direct aan. :o
|
Van gezicht - bij de TTO toelatingstoets die we in groep 8 deden.
Van naam - in de brugklas Een beetje inhoudelijk - tweede helft van de vijfde klas Goed - vanaf de zomervakantie tussen de vijfde en zesde |
Mooi verhaal;
Op een hockeyfeest had ik met een vriendin van d'r gezoen, 'N'. Toen bleek dat die N ook naar Domburg op vakantie zou gaan met een vriendin, net als ik en mn vrienden. Ik heb de N's vriendin, 'A', toen beter leren kennen en daar is wat moois uitgegroeid. Even in het kort: hockeyfeest -> vakantie -> Amersfoortse liefde maar het is al weer een aantal maanden uit! |
op school.
|
Citaat:
|
Op de dansschool :).
|
discotheek :P
ik was de hele avond al met hem aan het flirten. een vriendin had het door, ze zei tegen mij "kom is mee" dus ik loop achter haar aan, loopt ze naar hem toe en zegt: dit is judith. Inmiddels hebebn we 5 maanden. |
School
|
Op de skatebaan in de zomervakantie. Ik ben 2 weken weg en als ik terug kom is er opeens een nieuwe jongen bij ons vriendengroepje gekomen. Heeft nog ruim 2 maanden geduurd voordat we echt wat hadden, maar de klik was er al snel.
wiiee..inmiddels alweer bijna 5 maandjes! |
Carnaval. :o
|
momenteel geen vriendje, maar de vorige exemplaren heb ik op msn (jaja, fout he?), op school en in de boot (ik stuurde en hij zat anderhalf uur voor m'n neus te roeien in een acht)
|
Middelbare school, maar daarvoor kenden we elkaar van 'naam' via mijn zus.
|
M'n vorige vriendje via zijn zus op een roeiwedstrijd.
|
Via een hele goede vriendin die nog steeds wat aansukkelt met een van zijn beste vrienden, terwijl wij al bijna 5 weken wat hebben :D
|
een heel lang verhaal.. :p we hebben elkaar voor het eerst gesproken tijdens het uitgaan!! hij is een vriend van mijn beste vriendin en we hadden geen muntjes meer!! toen hebben we wat drinken van m gekregen!! en 2 maanden later kwam ik hem tegen op de ijsbaan!! ik tegen mijn vriendin zeggen dat ik hem weer had gezien!! toen kreeg ik zijn msn!! en heb ik uren met m gemsnt!! hij vroeg gelijk of ik zin had om die donderdag met m uit te gaan!! dat leek me wel wat!! ;) ik had hem alleen nog maar 1x heel erg kort gesproken!! het werd echt een super avond en na 8 dagen na ons 1e msn gesprek hebben we wat!! :D en ik wil hem echt nooit meer kwijt!! we zijn ondertussen 5 maanden samen!! en gaan in de meivakantie samen naar Frankrijk!! :D
|
En hij vond je na dat msn gesprek nog leuk?
Ik zou echt gigantisch afknappen op iemand die na elke zin twee uitroeptekens typt!! |
cafe de compagnie (y)
|
in berlijn met een schooltrip, ze was me nog nooit opgevallen tot toen. toen hebben we van september tot december om mekaar heen lopen draaien op school
|
Citaat:
|
Op straat :D
|
feestje, maar toen had ik een vriendje, maar hij was geïnteresseerd
hij probeerde nog eventjes, gaf het toen op en toen kwam ik 'm drie jaar later tegen en BOEM |
Hockeyfeest, eindeloze voorraad vrouwen (y)
|
zij stond model in 't theater waar ik technicus ben.
|
Op een verjaardag van een goeie vriendin, des tijds.
|
Oh waar, trouwens, eh, op zijn kamer tijdens het indrinken.
|
toen ik bij rood kwam. zz ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24. |