![]() |
ok, briljante plaat dit. De psychedelica is ontdekt, en alle cliches worden lekker omzeild, misschien minder catchy.. maar dit behoort wel tot hun beste werk (Y)
|
even zoeken (L)
|
ik kan alleen nepperts vinden, kan iemand mij pmen?
|
behoorlijk wennen. Ben toch meer fan van het oude snelle werk. Nog maar wat vaker beluisteren.
|
Oh het nieuwe album is uit he :D
Sick sick sick vond ik niet zo heel geweldig :{ Hoop dat de rest beter is. |
cool ze komen wel 3 juli, paradiso:D
|
Citaat:
thanks. 3's & 7's klinkt al wel fijn. |
Ik vind hem maar tegenvallen..
|
Citaat:
|
ik trek t wel!
|
zo dat nieuwe plaatje is echt supervet (y) (y)
|
uitverkocht en heb geen kaarten; stond als eerste om 9:00 bij het GWK. Vraag me af hoe fucking snel dit gegaan is :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en er staan er alweer een zooi op marktplaats; kom ik om 8:00 me bed voor uit, grr :mad:
|
ik heb ook een kaartje in utrecht gehaald. (y)
ik had geen idee dat het zo snel ging eigenlijk, ik was de enige voor het postkantoor:s mensen waarmee ik zou gaan stonden bij een ander postkantoor en daar kwam volgens mij niks of weinig uit. |
*valt erin* Ikvind Queens of the Stone Age koel (:
Alleen hun nieuwe nummer vind ik kinda apart o: |
mja. ik heb het nieuwe album nu tig keer geluisterd, maar ik vind de ouwere shit toch wel gaver.
|
Ja dat ben ik zeker met je eens.
|
Josh blijft de keuning! :p
|
dat zeker
|
stond bij architecture in helsinki ook een gast die 20 kaartjes ofzo had gekocht omdat hij dacht dat het uitverkocht zou raken en er veel geld mee zou kunnen verdienen. niet dus. toen had hij een probleem hahah.
ik haat die mensen(n) |
Edit: Laat ik t anders zeggen. Ik haak definitief af denk ik. Ik zal t nog een paar kansen geven maybe want ik wil t graag een goed album vinden, maarrrrr...
|
Citaat:
hier kon je er maar 2 pp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
fijn om te weten dat ik alle bands die wat populairder beginnen te worden nooit in een zaaltje zal kunnen zien spelen zonder het kaartje van marktplaats af te halen :) :) :) .
|
tja, ik heb het idee dat het hier ook niet helemaal eerlijk gaat, eerlijk gezegd.
|
zo het was leuk:d
|
Het wacht echt te vet :cool:
|
heb je foto's?
|
Jammer genoeg niet :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk waren ze ook vrij redelijk goed te krijgen, tis geen Tool ofzo.
|
Citaat:
maar er is een live show uitgezonden gister, voor de mensen die er niet bij konden zijn (in duitsland) wordt vanavond herhaald: http://kunden.wundermedia.de/livedom...47/quotsa.com/ |
Qotsa komt naar NL, 28 feb, hmh
voorverkoop zaterdag: 35 euro groetjes, |
klote HMH.
|
http://www.ticketmaster.nl/html/evin...221060&l=NL&C= voorverkoop begonnnen
|
Citaat:
http://www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?EVNT=QUE2802 |
vrienden van me konden niet begrijpen dat ik geen 35 euro over had voor qotsa in de hmh -_-'
|
Citaat:
|
Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 03/11/07 om 10.00 uur :D
|
uitverkocht
|
dah
|
Ik vond ze leuker toen ze nog gewoon commercieel waren
|
en dat zijn ze nu niet?:p
|
Citaat:
... |
ik vind ze leuker