![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
onze kinderen zouden zich zo voor ons schamen, dat ze op school zeggen dat ze geadopteerd zijn
|
Een slank meisje met blonde krullen, grote groene ogen. Houd niet van snoep, voetbalt de hele dag. Stemt SP omdat ze Jan Marijnissen een lekker kontje vindt hebben en gaat een fotografie opleiding volgen.
|
Een tweeling, Lester en Carolyn. Het worden een beetje rare kinderen omdat ze op een te jonge leeftijd door hun ouders gedwongen werden bepaalde films te kijken ;)
|
Ons kind krijgt waarschijnlijk bruine krullen en wat ze ook doet, ze gaat niet professioneel dansen. ;) Maar stiekem kan ze het natuurlijk wel en vindt het best leuk om uit haar dak te gaan. En ze zit op basketbal. :p
|
Blond, blauwe ogen en klein!
En het wordt een irritant mormel dat te veel aandacht nodig heeft en daarom te vondeling wordt gelegd aan een rivier en vervolgens door wolven wordt opgevoed. |
Nou, over een jaartje zullen we het weten he? :p
Wij krijgen echt zo'n nerd kind. Maar wel een liefje, eentje die niet op zijn of haar mond gevallen is. :o |
Citaat:
|
Het kind van dallie en mij is leuk.
Het is niet echt mooi, heeft een veel te grote neus (niet van mij), maar een gigantische uitstraling. Hij speelt in toneelstukken en heeft heel veel vrienden. Helaas is het niet zo'n slim kind. Hij wordt ontdekt door mensen in de flimwereld. Verhuist naar Amerika en wordt wereld beroemd! |
wij krijgen een heel mooi, leuk en intelligent kind, dat helaas op haar 14e MPS blijkt te hebben (meerdere persoonlijkheden) en op haar 16e vermoord wordt door Harry, de denkbeeldige vrachtwagenchaffeur :(
|
Het kind van Sterrenmeisje en mij, wordt een meisje met een ongebruikelijke originele naam.
Ze krijgt vet coole kleding, alles roze en krullen met staartjes. Ze heeft grote bruine kattenogen. Ze chillt graag achterop de Betty Page in haar roze fietsstoeltje. Ze gaat later naar de kunstacedemie, maar omdat ze in de beginjaren nog niet zo veel verdiend, doet ze modellenwerk ernaast. Ze is erg gewild, maar laat zich niet voor karretjes spannen. Als ze eenmaal geld gaat verdienen met haar kunst, koopt ze voor ons een vakantiehuisje in IJsland. |
Citaat:
Ons kind wordt geboren zonder gezicht en zal ongelukkig zijn totdat hij ontdekt wordt als geweldige jazzpianist ;) |
Citaat:
|
Autistische briljante negers.
|
Een kind van Mephostophilis en mij.
Het kind heet jan en wordt heel oud. Zo oud dat het in de krant komt, hij overleeft een record. Helaas is hij niet gelukkig. Hij is alleen maar bezig met oud en gezond zijn. Dit komt vooral door de opvoeding. Het kreeg altijd precies genoeg, vitamine, mineralen, kcal'en, calcium en alle andere dingen binnen. Bovendien was het een goede hoeveelheid buiten, binnen, in beweging en in rust. |
Ons kind zou in elk geval goed kunnen schrijven, maar daarnaast ook sociaal vaardig zijn en goede cijfers halen. Het zou een hele hoop imaginaire vriendjes hebben en in de war raken over wie het nu precies is. Als het groot is, vertrekt het naar een of ander afgelegen dorp om daar van de plattelandsfeer te genieten.
|
ons kind, zou hierop lijken
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/...emaal_uit.html Echt een stoer iemand, die alles durft, met veel vrienden die ons kind willen helpen en steunen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet zo stoer, maar als anderen het zijn heb ik daar wel veel respect voor. :) |
Mijn kindje wordt een halfbloedje. ;)
|
ja, een heel mooi halfbloedje. Met krulletjes. Ik wil een jongetje.
Ik ga op zoek naar de foto. Toen ik een paar maanden geleden in Den Haag was, was er in een winkel een ontzettend schattig jongetje. Hij was beetje getint, had hele lieve krulletjes en super schattig handjes. Zo'n kindje wil ik ook. Ohwja, het kindje ging praten *smelt* |
Ons kind wordt schizofreen.
|
Ons kind houdt van soep.
|
ons kind vergeten we op te voeden>
|
Citaat:
|
Beetje donker, erg verlegen, best slim en heel lief.
|
Een heel leuk, lief, mooi en sociaal vaardig kind. Zo lijkt het op het eerste gezicht. Maar het ontpopt (wat een woord) zich tot een sociopatisch kind en wordt doodgeschoten. :(
|
schizofreen en paranoïde
en doch populair :p |
Enorm verlegen schuchter kindje, maar vast wel heel lief ;)
|
Een beetje een zenuwenlijder. Leuk kind, maar altijd heel zenuwachtig: Doe ik het goed'/, vinden ze me aaardig'/, word ik uitgelachen'/, enz.:
Maar verder erg lief, leuk en gezellig. |
een slim iemand, die van muziek en kunst houdt. Later voert ze pianoconcerten op en als ze dood is brengen haar schilderijen veel geld op.
|
Een heel lief blond meisje dat iedereen gek maakt met haar Tori Amos zangimitaties. Ze wordt gruwelijk verwend door ons waardoor ze een betwetertje wordt, maar later wordt ze succesvol als zangeres:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ons kind wordt een mooi cafe au lait kindje met blauwe ogen, laten we er een meisje van maken. Ze is rustig, beleefd, intelligent, wat teruggetrokken en stronteigenwijs. :cool:
|
wij krijgen zo'n irritant bijdehand rotkind dat stiekem snoepjes in het boodschappenkarretje gooit en rotjes door brievenbussen en zijn zusje bijt op zo'n manier dat we nooit kunnen bewijzen dat hij het was :D
|
Sterrenmeisje en ik krijgen een meisje.
Een heel slim en sterk meisje. Ze is niet de aller liefste, maar heeft een aantal goede vriendjes en vriendinnetjes. Ze trouwt jong met een lelijke dikke postbezorger en we worden snel oma. Ons kleinkind is leuker dan ons kind. Maar ons kind redt ons als wij vast zitten onder een hoop steengruis, na een aardbeving! Ze is namenlijk erg sterk. |
"Hmm schat..."
"Ja...? "Heb jij dinges in bed gelegd gisteravond?" "Dinges?" "Ja dingetje, hoe heet-ie, ons kind" "Ooh... dat zou jij toch doen?" |
Oeps.
Ons kind wordt heel streng opgevoed en ontspoort op latere leeftijd. Ze komt in de Playboy en stiekem zijn we er een beetje trots op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |