![]() |
Robert jensen inderdaad heel erg. Of hij ís gewoon een imbeciel of hij doet zich zo voor, waardoor hij ook niet erg slim zal zijn. (n)
|
Viola Holt, Andries Knevel, die Jochem-gast, Froukje de Both, Catherine Keijl, and so on, and so on...
|
Met Catherine Keyl is toch niet zo heel veel mis? Ja, ze is blijkbaar een makkelijk doelwit, maar het is eigenlijk nergens op gebaseerd. Ze is geen slecht interviewer voor een niet-journalist en ze gaat meer voor de persoonlijke maat. Wat ze doet, doet ze naar behoren.
|
En wat is er mis met Jochem van Gelder. Die is harstikke leuk met die kleintjes. Niets overgewaardeerd aan.
|
Georgina Verbaan! :(
|
Herman. :(
|
Hmm nou over Paul de Leeuw.. ik kijk er nooit naar en het kan zijn dat ik elke keer precies op het verkeerde moment een fragment zie, maar altijd als ik 'm zie is ie wel iets vreselijk irritants en doms aan het doen.. ik kwam laatst nog iets tegen waar hij samen met Ilse de Lange "I will always love you" ging doen en hij had een elastiekje over z'n gezicht gespannen zodat ie er nogal zielig uit zag en praatte een beetje mee met het lied en iedereen vond het grappig :s .. nou ja, ik kan daar niet echt blij van worden ofzo :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
ook Chantal Janzen (n) ze zal vast wel musical talent hebben, maar hou het dan daarbij en ga ajb niet presenteren;o oh en barend en van dorp! hun programma vond ik vooral goed vanwege de gasten, maar niet vanwege hun presentatie.. ze worden als zo belangrijk gezien en werden dik betaald, maar ik vind ze overgewaardeerd.. |
Robert Jensen. Plus 95% van de andere TV-persoonlijkheden die reeds in dit topic zijn genoemd.
|
Kheb echt nog nooit iemand positief gehorod over Jensen. Maar dat zal waarschijnlijk meer met mijn entourage te maken hebben dan iets anders. :cool:
|
-Robert Jensen
-Johan Cruijff -Mart Smeets |
Hugo BORST :mad:
Echt EEEWL wat vind ik die man irritant :( Over alles denken te kunnen praten maar nergens verstand van hebben, ik meen het, heeft die man uberhaupt een talent? Bah bah bah |
Citaat:
Andries Knevel, is die gewaardeerd dan?! Ik moet altijd aan het nr van Brigitte Kaandorp denken: prachtig :D. Robert Jensen vind ik ook vreselijk. TE uitgemolken. Tooske. Weet niet of die echt gewaardeerd wordt, maar ze is nep. Ik erger me altijd aan haar. |
Ruben Nicolai.
|
Citaat:
Ik weet wel dat het grotendeels om zijn uiterlijk te doen is, maar dat is zelfs nog niet eens zo geweldig. Ach ja, ooit was ik een van hen. :p |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Oh, en het is wel niet echt een tv-persoonlijkheid (Nou ja, ondertussen wel) maar: Johan Cruijff!
aaaah, gewoon een hele tv-avond gewijd aan die man, belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Yvon Jaspers
zo irritant, afschieten |
Sophie hilbrandt op het moment, paar jaar geleden bij 6pack was ze helemaal super. Maar laatste tijd word zo vervelend.
Mis zoiezo de oude 6pack :( |
Johan Cruijff!
Die vent kan ik echt niet uitstaan, arrogante kwal dat ie is... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |