![]() |
Ik ook op 1 examen per dag, maar dat is voor mij veel te weinig. Natuurkunde en wiskunde vermijd ik, terwijl dat juist de vakken zijn die ik moet oefenen. Nederlands en Engels en Scheikunde gaan wel, Duits moet ik nog even oefenen en Economie moet ik een paar keer doornemen. Ik vergeet iets. :P Oh ja, biologie gaat ook niet super goed.
Wat moet ik eigenlijk nog veel doen in die 11 dagen. |
Ik ben vandaag een beetje begonnen. Ik heb nu wat nederlandse oefeningen gedaan...
er wacht nog een hele berg leer-werk voor de komende week! Ik ga aankomende week, denk 'gewone' schooluren draaien. Dus redelijk op tijd beginnen, 's ochtends. |
ik begin morgen denk ik, heb toch maar 4 vakken waar ik voor moet leren.
eerst 1 week stof doornemen, daarna een week oude examens maken en nakijken. |
Citaat:
|
Nederlands en Engels ga ik niet oefenen. Vind ik zonde van mijn tijd, aangezien scheikunde bijv. wel wat meer aandacht kan gebruiken!
Heb 2 examens van Wiskunde gemaakt. Waarvan 1 baggerslecht ging en de andere op een 6,5 uitkwam. |
ga echt dood van de zenuwen !
doe dit jaar eindexamen vmbo TL en sta er redelijk goed voor, maar alsnog ga ik dood van de zenuwen.. en vergeleken met jullie heb ik weinig gedaan lijkt het wel ! jullie doen allemaal oude examens.. en samenvattingen maken enzo ! maar ik heb alleen nog maar een paar oude examens gemaakt.. en een beetje gelezen ! ik neem het zoals het komt !! het leven is een feest en JIJ bent uitgenodigd xx Koosje |
Gister zag ik een reclame van dextorol. Van die snoepjes waar je energie van krijgt.
Denken jullie dat het nemen van deze snoepjes helpt bij het leren? |
'Hoera', ook definitief begonnen met leren nu. Eigenlijk alleen wiskunde, maar vanmorgen ook nog naar school geweest om een Grieks vertaling te bespreken.
@koosje123: niet zo stressen joh, komt wel goed. Je bent al bezig geweest zo te zien. Bovendien heeft iedereen zijn eigen manier van leren en je moet je vooral niet laten opfokken door anderen. @Ici-Paris_#: dat geloof je toch niet echt? :s |
nee maar opschool ben je toch al het hele jaar bezig met examen stof
(als je vmbo-t doet teminste) havo ofzo leer je nog is wat |
Citaat:
Dus ik koop ze :o EDIT: je wordt na de aankoop van die energiesnoepjes heus niet opeens arm hoor :o |
Ik denk dat ik door die snoepjes juist word afgeleid omdat ik dan iets anders wil gaan doen dan leren :P
|
Citaat:
|
Ik ben al wel begonnen.
Ik ben begonnen met Nederlands, Biologie en Economie. Nederlands omdat dat de allereerste is, biologie en economie omdat ik daar moeite mee heb. |
Citaat:
Ik heb gister echt weer niks gedaan. Vandaag weer niet vroeg begonnen. Pas 's middags, denk dat ik vandaag pas een uurtje heb gezeten. Morgen wil ik echt meer uren maken! Maar vandaag kan ook nog...ik ga zo weer verder. |
IK heb nog niks geleerd.
|
Citaat:
|
ja.
|
Ik maak momenteel drie examens per dag, puur om bij mezelf de stress weg te halen. En als ik het dan niet haal, kan ik nooit zeggen dat ik uiteindelijk gezakt ben omdat ik er niet mijn best voor heb gedaan. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wel goed hoor, alleen zorg niet dat je té veel leert, dat is ook weer niet goed voor je ! liefs, koosje |
Ik maak meestal 1 examen per dag, beetje door kijken enzo en savonds een stukje samengevat van een boekje doorlezen.
soms lukt het om 2 examens per dag te maken ! heb een vraagje voor jullie : Als ik die examens maak, en ik kijk ze na, en ik zie een fout waarvan ik dacht van nou, dat had ik op mijn examen wel goed gedaan ! dan reken ik die goed.. alleen.. moet ik dat wel doen of niet? het is een beetje smokkelen.. maar ik heb echt heel erg dat ik steeds bij de net voldoende uitkom.. en wie heeft er nog meer heel erg moeite met scheikunde?:s veel liefs, koosje : |
Citaat:
|
Inderdaad niet goed rekenen! Als ik twijfel over een antwoord, reken ik het ook meestal fout. Just to be sure.
|
Ik ben nog helemaal níet begonnen, omda tik geen zin heb. word ik ook best chaggy van. trieste ik.
|
ik ben bezig met examens oefenen. Ik vraag me af of ik niet beter ook uit de boeken kan leren, maar dan weet ik niet waar ik moet beginnen. Wis 1 en Nederlands (mijn eerste 2 vakken) komen in ieder geval wel goed :)
Nu druk bezig met de rest.. Ik probeer 1 of 2 examens te oefenen per dag, en dan nog een beetje engels (n) per dag. Juffrouw Jansen: hopelijk krijg je snel een beetje 'zin' om te beginnen :) |
Mijn leren is dus niet overzichtelijk meer omdat ik veel te laat begonnen ben en nu moet alles in één keer. Bovendien doe ik staatsexamen dus heb ik geen lessen gehad. Maar, ondanks ik wel veel afsluit, ga ik zeker niet alles halen. Zo heb ik me aardig verkeken op muziek, omdat er gewoon heel veel solflège en geschiedenis aan te pas komt, waar ik me nooit op gericht heb.
Edoch, ik wist toch nog niet wat ik ging doen. Ik sluit de rest volgend jaar wel af :') |
Citaat:
|
haha dat is een plaatje van de ontdekking van de hemel nietwaar?
ik ben ook gymnasiast :( |
Ik ben nog steeds amper begonnen. :o
|
Citaat:
Oooooooh het leren gaat lekker! 2 examens per dag. Ik wist niet dat ik zoveel discipline had. Edit: oh.. eigenlijk is dat niet zo veel. |
Citaat:
Ik ben nu wel begonnen, maar met Nederlands vind ik die functiewoorden leren e.d. zo kut :( Lukt me niet. |
Ik ga vandaag een planning maken! Nu nog zien of ik me er aan kan gaan houden ook. :o Ik heb nog altijd nauwelijks wat geleerd. Niet zo heel erg nodig ook. :)
|
Ja ik ben eindelijk begonnen! Alleen niet met'examens maken. Heb het hele jaar geen klap uitgevoerd en ga eerst m'n kennis verbeteren.
Ik krijg het alleen thuis echt niet voor elkaar om te leren :| Dus ga iedere dag naar de UB |
Nog steeds nix van leren terecht gekomen. Sh*t, de tijd begint nu toch wel te dringen. Vooral als ik kijk naar week 21! -veel leerwerk-
Maar vanaf morgen echt serieuze dagen maken! |
Citaat:
Bieb ofzo? |
Universiteitsbibliotheek, is het doodstil (Y)
|
Citaat:
|
Ik heb nog steeds nix gedaan. Kvoel me zo slegt! :(
|
Citaat:
|
Hetzelfde verhaal hier..
Heb een aantal nederlands-teksten meegevraagt aan de leraar, heb die wel afgemaakt.. Maar moet wel binnenkort beginnen (vandaag?) aan geschiedenis.. :) Heb gelukkig ook maar 2 leer-examens (GS, EC) |
^Gelukkig ben ik niet de enige. ;)
|
Woeh ik ben vandaag goed bezig!!
- Examen nederlands gemaakt, cijfer:6,9 maar deed er 1,5 uur over dus had op zich beter gekund - 1 hoofdstuk van geschiedenis helemaal doorgespit (opgaven gemaakt enzo) en handige lijstjes gemaakt - ik ben nu bezig met engels maar vond dat ik wel even recht op pauze had :) eindelijk komt het leren eens op gang! :) |
^netjes!!! :)
|
yes voor dat engels examen had ik een 8,2!! helaas was het een havo tekst en doe ik vwo :p
|
Citaat:
|
We oefenen al heel het jaar met examenbundels dus ben eigenlijk al sinds maart begonnen met teksten samenvatten & leren zodat ik die bundels een beetje fatsoenlijk kon invullen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |