![]() |
Afschuwelijk, ook voor jongens
|
Ik heb:
vanBommel bootschoenen Timberland ' en Lacoste ' Mijn mening lijkt me dus wel duidelijk. Alleen voor meisjes vind ik ze vaak een beetje mannelijk overkomen, dus voor meisjes niet nee! |
:S
ik heb er drie van timberland zijn gelukkig ook de beste |
vanBommel is veel beter :rolleyes:
|
Ik hoop niet dat m'n vriendin ermee thuis komt. ;)
Maar goed, ieder z'n eigen smaak. Ik houd meer van casual schoenen. |
|
die 1e zijn wel ok
bootschoenen zijn op zich, voor jongens, heus niet slecht. maar voor vrouwen is het gewoon fout... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt aan de persoon..
me moeder draagt er ook veel... haar staat het leuk! maar euh.. van die half afgemaakte kak-tiener-trutjes nee bedankt... FOUT |
tja, ik ben blij dat ik ze zelf niet heb:p
voor jongens kan het wel |
Voor meisjes vind ik 't niet leuk.
|
ik vind ze echt afschuwelijk (n) (n) (n)
|
Kan heel leuk staan hoor!
|
Mijn pa heeft 2 paar bootschoenen van Timberland(geloof ik), al 20 jaar oud ofzo(zo zien ze er uit) maar hij loopt er in z'n vrije tijd vaak in, lopen relaxed denk ik en het staat niet afschuwelijk.
Ik zou ze niet kopen, past niet bij m'n kledingstijl. |
Citaat:
|
Iedereen aan de bootschoenen en join de BSDV!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een hoog profiel is echt het meest a-relax voor op een boot. |
Ow gawd.. ik meende het niet serieus ;)
|
Ik heb bommels en la costes., maar eigenlijk vind ik ze gruwelijk. Maar ze zitten zo lekker............
Maarja ze passen eigenlijk ook wel bij mijn kleding. Voor meisjes bestaan er meisjes modellen en een paar van die zijn wel mooi. Maar bij meisjes staat het al snel heel erg dozerig kak. Dat is een beetje jammer |
Citaat:
Die anti-slip, lage zool schoen is inderdaad beter voor op de boot. Dat zijn de 'echte' bootschoenen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |