![]() |
Bardamu - emo held
Terror koekjes - gek als een deur Blenderhead - dronken als een deur Uuuf = hete donder die ik geen en lowlands weet te ontlopen Horror Kitty = moet weer een hanekam nemen |
Het ziet er niet al te goed uit voor deze mofo.
Craig Rogen Terror koekjes Biep Uuuf Bardamu Had ik bijna alsnog mezelf gekozen. Verder weet ik nooit onderscheid te maken dus back door man, haligh en die andere dus dan maar geen nominatie. |
Craig Rogen - bot, lomp, nuance staat niet in zijn vocabulaire. maar hij is geloof ik wel eerlijk en assertief en dat is oké. plus we zouden nog naar een unseen gig gaan en bier trinken.
Back Door Man - zomerfeesten 2006, nuff said Blenderhead - zie backdoorman Haligh - zie blenderhead Bardamu - zelfde als eerst En ZerO hoort er eigenlijk ook bij want ieejoowana . en ze werkt in een gaaf 'cafe' |
@metal: ja stem dan op mij :mad:
Terror koekjes Back Door Man Haligh Horror Kitty Uuuf |
Citaat:
...maar ik hou wel nog van jou hoor |
Citaat:
|
Craig Rogen
Blenderhead Biep Uuuf ZerO |
Biep
Haligh Horror Kitty Uuuf Bardamu |
Citaat:
|
hhahaha:D ' klein menneke', die term heeft botulismf vast van mij
Terror koekjes: ik at net een pennywafeltje met vanille en chocoladevulling en dat is toch ook een koekje Back Door Man : die lijkt me wel aardig Biep : paatjies en ze is een chick Broeder: die heeft leuke ratjes ZerO: die is knap |
Citaat:
|
oh ja maar ik zeg altijd tegen alles menneke want ik kom uit brabant he
|
Je zegt nooit 'menneke' tegen mij. :(
|
Craig Rogen - humor op z'n tijd.
Terror koekjes - achterhooker Blenderhead - ik heb weinig keus dunkt me. Biep - lekkor. Bardamu - held. |
Biep
Haligh Uuuf ZerO Bardamu Stukje eliminatie. |
Citaat:
je bent bekant twee meter sjuufke |
Haha.
|
Er kan nog tot 22:00 uur gestemd worden.
|
Craig Rogen
Terror koekjes Blenderhead Horror Kitty Bardamu |
Okay, er kan niet meer gestemd worden.
De uitslag en de kwartfinales worden over korte tijd bekend gemaakt. |
De illustere eer gaat vast aan mij voorbij dit keer. Ik zet m'n geld op Paranoide als genadeloze forumkeizerin.
|
Citaat:
|
Nou, Tonsillitis dicht ik ook grote kansen toe. En Rutger moet ook zo maar niet afgeschreven worden..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |