![]() |
Een goed ontbijt gaat het hem doen. En dan ehh, fietsen? Of rennen, even kijken. Vanmiddag maar weer eens arbeiten.
|
ik heb gister tot 11 uur geleerd in de UB en daarna thuis ook nog en vannacht had ik nachtmerries over mijn tentamen :( ik droomde dat ik op al mijn blaadjes mijn naam was vergeten te zetten en er doken de hele tijd bacterien en virussen en moeilijke vragen in mijn dromen op :( maar goed nu ga ik dus even tentamen maken, daarna lunchen en mijn hersenactiviteit op 0,0 zetten en vanavond london calling goes glasgow. oooh en dit weekend wordt echt simpele henkieweekend.
|
Vanochtend weer te vroeg opgestaan. Stage eh. Jammer dat het zo teringver is. Met een slaapdronken hoofd over het station zwalken is inmiddels een bekend fenomeen geworden.
Nu lesstof aan het doornemen. Dadelijk toets afnemen en een mondelinge overhoring. _zenuwachtig_ Eens kijken of ik de klas in de hand kan houden :o. Verder heb ik nu al genoeg van KGT klassen. Wat een fratsen. Hoe leg je zo'n klas uit wat geschiedenis nou belangrijk maakt. Tot nu toe is de beste motivatie nog 'Je kunt ook een onvoldoende halen en blijven zitten :rolleyes: ' Zucht schmucht. |
Hoppa, weer superfris wakker!
|
ik had gisteren een 8 op m'n afstuderen, dus dat houdt in dat ik alleen nog 4 juli naar school hoef om m'n diploma op te halen :cool: (Y) volgende week maar eens beginnen met het zoeken naar een kamer. vandaag ga ik de stad in om een cadeau voor m'n vriend te kopen, want hij is maandag jarig, maar ik weet NIETS.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zometeen mijn laatste examen en of ik dat nou haal of niet, 1 GROOT FEEST wordt het toch wel dus mijn dag kan nu al niet meer stuk :) :) :)
|
mn mama belt panisch dat de kat zoek is
gvd :mad: laatste keer dat ze kwijt was hebben we drie dagen gezocht voordat de retarded buurvrouw zei dat de andere buren dr mee hadden laten nemen door de dierenambulance >< en nou is dat beest nog nooit buiten geweest in amsterdam dus vind ik dat ze maar snel terug moet komen :( en mn mama is nou over de zeik :( |
Gisteren heel hard aan mijn scriptie gewerkt en vandaag wordt dat ding dan eindelijk ingeleverd. Daarna prijzen gekocht voor Bingo. 's Avonds met vriendinnen uiteten geweest in de Cantina Mexicana en daarna Bingo gespeeld en we hadden echt een enorme bult prijzen (dat krijg je als je vrouwen de stad in stuurt...), dus hebben we uiteindelijk ruim vier uur gebingood en nauwelijks om de volle kaart gespeeld, dus dat was wel een beetje te lang :o .
|
Ik had werkgroep en dat was tegen alle verwachtingen in nog leuk ook. Nu moest ik eigenlijk gaan sporten maar ik wil wil wil niet. En toch ga ik, want zo ben ik dan ook wel weer.
|
Ik ben met mijn stageverslag bezig en ik verveel me ondertussen want saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. :)
Vanavond ga ik gezellig doen met een vriendin! |
chilllll ik krijg net een mailtje en ik ga Filosofie doen in Frankrijk en Engels en Duits en ik kom ook nog in de eindexamenklas dus mensen van mijn leeftijd (y)
|
Citaat:
ot: Ik stond weer om half 9 op en nu heb ik al 3 van de 4 werkstukjes die ik moest maken af :eek: (y) Nog 1tje (maar daar heb ik geen reader van :confused: ), wat workshops en een verdomd moeilijk grammatica tentamen en dan heb ik mn propedeuse jeej (y) Ik had alleen gedacht dat ik de hele dag bezig zou zijn maar nu is t dus 13:00 en heb ik de rest van de dag niks meer te doen :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben me spiritueel aan het voorbereiden op de G8.
|
Ik ging gister naar een voorstelling in het frascati theater en dat was tof, daarna ging ik alleen wat drinken want ik had eigenlijk geen zin om uit te gaan maar na enkele cocktails en gin-7ups ging ik toch maar mee maar ik vond het helemaal niet zo boeiend dus ik was blij toen ik in bed lag.
Nu ben ik net weer thuis en zo moet ik werken (n) |
ik heb toch maar die mensen van stadswonen gebelt want ik word echt geschift van dat wijf naast me en toen zei de mevrouw "ja we laten de persoon zo snel mogelijk terugbellen" ja ik hoop t voor ze anders fix ik zelf wel wat isolerend spul en een luchtbuks...
en ik heb gegeten en ga zo maar eens taart eten in de stad ofzo, ik verveel me namelijk... |
Ik heb gisteren gedeejayd en kreeg een hoop positieve reacties, was zelf ook tevredener dan andere keren. Heb ook nog het geluid gedaan van de band van mijn broertje op een degelijk mengpaneel en dat was een interessante en leerzame ervaring. Was pas om 4 uur thuis en toen nog een laatste joint gedaan met twee vrienden en gaan slapen.
Vanochtend om 8 uur de wekker om me ziek te melden voor school, toen door gaan slapen. Nu ben ik net 20 minuten wakker. Dadelijk smoothies maken en verse croissants en dan de hele dag weekverslagen van mijn stage uittypen oh joy. Maar morgen komt grrrrrr-mommy weer en daar heb ik zin an. (y) |
Citaat:
schleeecht ontopic: voor de verandering maar eens geschilderd en mijn indiaanendude is bijna af yeah uch uch . en dan hoef ik nog maar twee schilderijen en zes schilderijensteunen te maken en dan ben ik eindelijk klaar. |
Citaat:
nou vanaf vandaag zou ik een nieuwe huisgenoot moeten hebben, maar aangezien mij dat (binnen de gegeven tijd) niet lukte, zou stadswonen er één zoeken. toch jammer dat die sukkels er nog steeds geen gevonden hebben, terwijl ik iemand weet die er per direct in wil, maar die dan weer niet goedgekeurd is door stadswonen blabla. dus, dan staat er maar een tijdje een kamer leeg he, slecht geregeld daar (N) |
Citaat:
ontopic: Ik type weekverslagen, joy. :( |
Niet echt, de man met de hamer kwam net even op bezoek. En hij heeft mijn laatste 2 biertjes opgedronken.
|
Fuckz, ik heb m'n beoogde maaltijd aan de straat gezet. Nu moet ik weer opnieuw beginnen : (
|
Wakker worden naast mijn lief <3 Helaas moest hij vroeg weg.
Opgeruimd, opnieuw aanval van rugpijn, een heel positief telefoontje gekregen: ik kan eindelijk beginnen. De rugpijn maakt me bijna aan het huilen en als dit opnieuw begint zoals een jaar geleden, kan ik me niet meer voorstellen hoe ik daar ooit mee heb kunnen leven, maar het telefoontje is nu nog positiever. En nu ben ik me aan het klaarmaken voor een Vampire Live in Antwerpen. |
ik was gisteren met mn vader naar wilco in paradiso aww
|
waarom zeg je in elke post aww? :confused:
|
aww
|
Ik stond om half 8 op om wiskunde te leren, want gisteren was ik te brak na een kutexamen aardrijkskunde en 2 uur slapen die nacht.
Dus om half 2 richting wiskunde gegaan en hij ging goeeeeddddd en ik heb sowieso voldoendeeeeeeeeeeeeee AHHHHHHHHH :D En ik moest maar een 4,7 dus dat is sowieso wel binnen. EN DAT BETEKENT DAT IK SOWIESO NÍET GEZAKT BEN :eek: En héél misschien moet ik een herkansing maar die kans is vrij klein. FUCK YEAH. |
Citaat:
Ik had school en het was suf. En daarna ging ik winkelen en een swirl eten met een vriendin en in de bus viel ik elke keer vét raar in slaap. Thuis keek ik een stukje van Dr. Phil en ohmy wat een nare man is het toch. Vanavond helemaal NIKS doen en zaterdag en zondag werken, $$$! |
Ik had iets in mijn oog zitten, een stofje en het zit er nog steeds en het zit op mijn hoornvlies. Tering.
Vanmiddag werd de nieuwe macro clip geschoten. |
Naar je ooghoek toe wrijven en spoelen met lauwwarm water (Y)
|
Citaat:
en ot: JAAA ik heb nog nooit ZO'n MAKKELIJK examen gezien ik heb sowieso een 4,1 en misschien ook wel een 6,1 (Y) en nu kom iok net al uit de stad om het te vieren nu gai k een pizza eten en zo weer zuipeeen |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee het was een gewone dag, ik heb gewerkt en heb maar 5 uur geslapen want ik was naar tivoli.
maar staks uit eten met een vriend en dat is leuk :) (y) |
In het park gelegen en getracht te leren. Zometeen london calling met malcolm middleton en dat vind ik stiekem best vet ondanks het suicidale karakter van zijn nummers.
|
Gestudeerd, filmboekje in elkaar gezet, koffie gedronken, gerooooookt heel veel en gewerkt. Nu tas inpakken en dan naar mijn vriendje, die zich nu in Utrecht bevindt. Utrecht is gaaf.
|
men had geen vreten overgelaten; hoe godnakende irritant is dat.
|
Citaat:
|
Nee, dat was mijn dag niet
|
MIjn pa moest weer een dik halfuur lullen aan de telefoon en dan ook nog met dat toontje en blah. (n)
|
Haa ik had opzich een fijne dag, minus de periode tussen half 2 en half 5. Eerst vroeg gesport en dat was super chill. Toen gedoucht/gegeten, nog even wisk geleerd en toen kwam een vriendinnetje en gingen we kletsen en toen samen naar school want examen. Examen was kut maar gelukkig komt aan alles een einde. Toen ging ik mn bril ophalen, router kopen, werken en nu realiseer ik me pas dat ik gewoon nooit meer middelbare school hoef te doen en het voelt kk chill.
Zometeen komt vriendje, dan samen naar vriendin en daar soort van feestje of we gaan uit. FEEST hoe dan ook. |
Citaat:
en dan dat nummer van de jeugd van tegenwoordig |
"Papa, eres un zembek que zeurt pero no sabes watskebeurt." (y)
|
hahaha:D
koetjesrepen en mi casa |
Ik stond om een tijd op die ik vergeten ben, toen ging ik behangen, en schilderen, dus nu is mn kamer zo goed als af. Ik ben net wakker, en moet naar de zusjes en ouders van mijn vriendje, maar sjonge, ik wil slapen!!
|
Ik heb vannacht ergens gelogeerd na uitgaan en niet zoveel geslapen, dus vandaag had ik zo'n dag waarin ik veel moest doen maar weinig heb gedaan omdat ik halverwege High Fidelity in slaap gevallen ben, waardoor ik drie afspraken heb gemist en Jukeboxxx me net wakker belde omdat ze voor mijn deur stond. Die heeft nu net ontbijt voor me gehaald (L) en nu gaan we films kijken.
|
HAHAHA omg die donorshow, ik dacht al ' wtf ik ken die vrouw'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |