![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: 'we', zijn orpheo+vrienden+bier |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb zelf ook zoiets meegemaakt wat de vriendin van TS heeft meegemaakt.. alleen was hij geen 46. Hij was ook heel jong in zijn doen en laten voor zijn werkelijke leeftijd en zag er niet slecht uit. Ik was toen nog wat jonger en ook veel onzekerder en thuis liep het niet lekker. Daardoor liet ik me eigelijk een beetje inpakken door hem en is er van alles gebeurt waar ik achter veel spijt van heb.
Het is goed dat je je vriendin probeert te helpen, het leeftijdsverschil is gewoon heel groot. Maar het is wel een lastige situatie om dit bespreekbaar te maken. Zelf zou ik het niet snel goedkeuren dat een vriendin van me iets heeft met een man van 46. Ik zou er proberen voor je vriendin te zijn en er met haar over te praten. Lang kan zo'n relatie nooit duren, lijkt me. Misschien heeft het een reden dat ze zo'n relatie heeft gevonden, misschien omdat ze niet zo veel vrienden heeft of veel ruzie thuis ofzo. Ik hoop iig voor je vriendin dat ze niet over haar eigen grenzen heen gaat in die relatie en dat er geen dingen gebeuren waar ze spijt van krijgt... Veel succes. |
Citaat:
|
Citaat:
PS Ik vond mezelf geen klein kind hoor toen ik 17 was... dat ter zijde :) |
Citaat:
|
Iemand is een klein kind, of niet. Dat heeft toch niks te maken met een vergelijking met iemand anders? Of is een vrouw van 40 in vergelijking met een man van 70 ook een 'klein kind'?
|
Ze moet wel een érg onderontwikkeld meisje zijn, wil een pedofiel op haar leeftijd nog op haar vallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het maakt niet uit of je het pedofilie noemt of niet. Het is niet zo dat als het geen pedofilie meer is, het door de beugel kan. Wat die vent doet is fout, en wat dat meisje doet is ondoordacht. Hoe je het ook wilt noemen.
|
dat is inderdaad groot.
euh 29 jaar.. als je een baby van 0 neemt, en een man van 29 vind ik dat toch wel pedo. maar omdat ze nu ouder zijn tja :confused: |
Citaat:
|
TS is zelf dat meisje van 17 dat een man pijpt van 46 ?
Meisjes vallen op ouder en stoer. Mannen willen jonge meisjes. Ik zie ze ook wel rondlopen hier in Purmerend hoor. jeezus. Ik ben geen pedo. Maar al dat lekkers van 14-15 dat hier roncloopt maakt me wel warm hoor. So whats the problem? afschaffen die pedo-wetten. Vanaf nu is seks vanaf je 14e met mannen de boven 18 legaal! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Er zullen deze zomer weer een heel lading aan meisjes worden ontmaagd hoor. Kolere. Echt shit. Want ik ben er zelf niet bij :( Al die witte meisjes willen een neher omdat rap zo in is. Dan horen ze "erbij" als ze met een neher hebben. Kunne ze indirect trots zijn opzichzelf als ze *erbij horen* Want zo schrijft TMF dat voor met die videoclips. En meisjes zijn meer dan jongens erg vatbaar voor alles wat IN is. (mode en trend bewust) OK. en nu kap ik wel met me frustraties :) |
Citaat:
|
Citaat:
En nee, ik kwam hier in eerste instantievoor schoolse zaken. Kan ik er wat aan doen dat hier alles tussen 13 en 30 rondhangt? |
Citaat:
|
@ The Creator
Hmm naja... Dat meisjes op oudere jongens vallen is wel bekend.. en jongens vallen meestal op iets jonger. Maar 14 en 29 is wel een beetje heel groot verschil... dat vind ik wel pedo achtig... Zo'n jongen (man) van 29 moet dan echt beter weten (maagd of niet). 29 en 20 vind ik dan wel weer gaan, maar dat is mijn mening. Naja ik werk in een supermarkt en we zijn daar met een groepje van 7 kassameisjes van rond de 18 jr. We waren bijna afgewerkt en stonden met een groepje in de kantine onze spullen te pakken toen onze baas er aan kwam (bijna 40) met de flauwe opmerking "Ja meiskes, ik kan met mijn 37 jaar nog makkelijk een jong ding van 25 aan de haak slaan maar dat gaat jullie niet lukken op jullie 37ste"... Naja het was grappig bedoelt, niet serieus ofzo, maar wat hij zei klopt wel een beetje :| |
Citaat:
Ik wil wel een neher, trouwens :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|