![]() |
Citaat:
|
Pfff, wat is mijn ex-schoonmoeder een heks. Krijg ik een hatelijk berichtje van haar op mijn hyves. Wat heb ik haar nou weer misdaan :| Maar dat ze een waardeloze moeder is wist ik al. (n)
|
Omg.. ouders op hyves :eek:
Ze komt iig érg volwassen over :P |
Citaat:
Zondag was anderhalf jaar dus. :o :cool: Nu dus anderhalf jaar en 2 dagen. (Y)(Y) En het is nog steeds leuk. :bloos: |
Citaat:
|
Veel studeren maar hij zit ergens anders in de bieb en dat is ergens een fijn idee.
|
Ik wilde samen dansen in de stromende regen, maar we hebben blijkbaar een ander gevoel voor romantiek :D
En verder: Helemaal goed :) |
Citaat:
|
omg meer dan 50 smsjes gister. Wat moet ik nouuuu.
Morgen :o maar hij vraagt zoveel en ik weet het niet en hij wil weten wat ik voelll. En nu reageert hij niet en ik vind het nog stom ook. |
Citaat:
|
Citaat:
maarja, aan de ene kant heb je gelijk, en aan de andere kant is het recente exvriendje een groot probleem voor mij om te zeggen hoe ik verder wil gaan en wtf ik ermee moet. Dit is gewoon wat mij bezig houdt en dat post ik ;), maar het is niet alles van mn gevoel. Ik ben denk ik nog niet over mn ex heen, maar het komt niet meer goed. Ik ben ook niet echt blij met hoe het loopt. Maar ik heb geen haast om nu iets met die jongen te krijgen. En ik vind ook niet echt dat ik het kan maken, en ik vind mezelf belachelijk, maar eh ja. oh en ik denk ook neit dat ik snel echt iets met hem ga beginnen. Ik wil ook niet zomaar meer een vriendje nu. mja. Hij vraagt wel wat ik dan wil |
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon een licht zomerbuitje is wel lekker (y) |
Citaat:
OT: ik krijg echt geen hoogte van dr. :mad: |
Donderdag <3
|
jeejj! vanaaf lekker uit eten!
|
Dipje :(
Wil niet verliefd op hem worden maar het is moeilijk... :o |
Straks zie ik hem weer (Y)
|
Het is mijn verjaardag en hij heeft niets van zich laten horen! Het is dan wel uit maar ik had gehoopt dat ie het onthouden had:(
|
Sprak vandaag een andere ex, de meest recente. Ik ben er nog steeds niet overheen blijkt maar weer. Hij komt binnenkort op bezoek als ik verhuisd ben.
|
@Love
Gefeliciteerd! Oh en het blijft een heerlijke vent, zelfs zn manier van praten is heerlijk <3 |
Hij is lieflieflief, vanavond in bad en op de bank onder een dekentje film kijken. <3
|
zo net terug van 10 dagen kreta, en heb hem nu al zo lang niet gezien, maar vanavond weer.
zijn er hier nog spannende dingen gebeurd? |
Citaat:
|
meer dan een jaar relatie.. verliefd op een ander.. k*t
:eek: |
Pff, dat mens vindt haar reactie nog volkomen terecht ook, want ik scheen dingen op mijn profiel te hebben staan die bedoeld waren om haar zoon te kwetsen. Ja hoor, en dan ga je als een tokkie een openbare ruzie zoeken. :rolleyes:
|
Waaaaat. Ik ben ziek en mijn tv kapot. Plotseling staat hij voor de deur, MET een tv! (niet een nieuwe hoor, 1 die hij nog had). ZO lief! Hij scoort wel punten zeg, de laatste tijd :P Dit is de tweede keer in korte tijd dat hij als verrassing op de stoep staat. <3
|
Citaat:
ot: niets boeiends gebeurd |
nja, tis dan wel een flirt die eraan zit te komen, maar dan nog betekent dat heel veel voor mij :)
't is gewoon echt TE lang geleden dat ik liefde heb gevoeld... |
Ik weet dat ik het in me heb, maar kan het niet tot uiting laten komen, en eigenlijk zou ik dat toch wel eens willen.
|
Citaat:
On-topic: optimistisch over een mogelijke relatie. En happy b-day @ Love,SweetLove! |
Citaat:
|
|
Citaat:
:D |
wtf, wie is er zo gek om daar tijd in te steken :eek:
|
Dat ding moet echt al heel oud zijn. Ik zie onwijs veel namen van forummers die ik al jaren niet heb gezien!
|
Citaat:
|
Misschien wel tijd voor een update :D Nu nog een
|
Citaat:
|
Oww ik heb opeens wel erg veel zin om hem te zien.. nouja morgen gelukkig!
|
Nogsteeds een ramp :p
|
Citaat:
|
Ik voel me bijna een freak dat ik nog nooit met een forummer heb gezoend :(.
|
hij vraagt of ik naar hem toekom maar ik heb eigenlijk geen zin in al die mensen in zijn huis :o, hoewel die mensen wel tof zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had gedacht dat ik er dan wel foutief met nare man op zou staan :D Sowieso, waarom is die eruitgelaten? Komen ook aardig wat lijntjes omheen. Maar goed, ot: Prima prima. We zijn allebei lekker een beetje nerderig en moeten daar vervolgens heel hard om lachen. En we eten spagetti zonder broek aan, en nee, niet na de seks :D |
Gewoon kut, tis uit.
|
Citaat:
Wel grappig dat ik met 4 gezoend heb, waarvan 2 dezelfde (maar apart opgeschreven :D)... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |