![]() |
laten we ons hier ook over gaan opwinden en in capslock gaan typen.
*opwind* capslock typt: WOWODKWdKDWKW :mad: :mad: !!!' ok |
Citaat:
|
Ach laat ze maar, als alles wat ze kunnen zeuren is moeten we het misschien ook niet zo serieus nemen.
|
Oh lieverds, wat zijn jullie toch...
Ik kan het woord even niet vinden! |
Citaat:
En eh, wat is nu het plan? Want dat creatieve is te duur! |
Citaat:
Terrasje pakken. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ont : ik kan ws niet :( |
Citaat:
Terrasje pakken gebeurt waarschijnlijk toch wel, schijnt het. |
Citaat:
Als gepaste tegenprestatie wil ik de houding alles afkeuren en geen alternatieven noemen omdopen tot het sylphisme :) Of Archontisme, hmmm, ik gooi wel een munt op :o |
Gewoon, kroegen/terrassen-tocht ofzo. :)
Al die bezigheidstherapie is ook niet zo aan mij besteed, geloof ik... zonder lullig te willen zijn :o Ik zal er vast ook niet zo goed tegen kunnen als we een toneelworkshop gaan krijgen :D Daarnaast wil ik liever ook niet al te veel geld uitgeven aan activiteiten. Nou ja, een pretpark of iets vind ik dan nog wel ok, maar geen cursussen die bakken vol geld kosten. |
Citaat:
Of een iemand maakt de kaartjes na van het spel 'weerwolven van wakkerdam', dat iz helemaal gratiz |
Citaat:
|
Citaat:
:D :bloos: |
Hopelijk zonder fouten, ik moest hem handmatig overnemen. Update dat ijsklontjuh niet komt. Misschien komt ie nog na z'n propedeuse-uitreiking.
Wanneer: Op 12 juli vanaf 13.00 (tijd kan verschoven). Waar: Utrecht CS, onder blauwe bord met treinen. Waarom: Omdat DK-meets die slagen echt heel cool zijn. Wat: Ja.. wat? In ieder geval geen activiteit die veel geld gaat kosten. misschien een anti MC-donalds activiteit. Wie:
|
Tot hoe laat blijven jullie?
|
Citaat:
MET bier. |
Ik kom niet meer, ik ga vrijdag ook naar utrecht en dan een week later is een beetje teveel van mijn geld.
|
Ik ga trouwens zeer waarschijnlijk via Amsterdam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De nachttrein? :D Ik wil niet vervelend doen en ik vind jullie best aardig, maar ik denk niet dat ik tot in de nacht op een meeting ga blijven. :D
|
Nou dan doe je dat toch niet. :p Jij woont nog dichtbij ook! Ik ga wel voor elf uur weg sowieso, anders kom ik niet meer thuis. ;)
|
;(
|
waarom gaan jullie niet gewoon ergens leuk picknicken? iedereen neemt een gerecht of fles drinken mee, iemand een kleed en dan lekker naar een park. goedkoop is het iig, en gezellig ws ook. neem een bal mee, en je hebt ook nog iets anders te doen dan zitten :D
(en niet zeuren over het weer: als je op een terras kunt zitten kan je ook picknicken!) |
Dat is bijna zoals de vorige meet :eek:
alleen dat was op het strand. En we hadden zelfs een bal! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dit nu ook al 'Verkloot m'n quote'? :p
Een picknick is opzich wel een goeie trouwens.. |
Citaat:
ik kan niet eens die dag.. heb dan een heuse meeting van een ander forum (ja, daar wel ja ;)) |
Ik kan ws ook niet maar als jij kwam had ik wel wat kunnen regelen ;)
zeker van je dingesboard forum? :D |
Citaat:
een combinatie van boardforum en dreadsforum idd trouwens. dus dat wordt longboarden met dreadheads whahahaha (en ja, ik zit te veel achter internet. ik weet het) |
;)
ah een alto kliekje :p ja iedereen die op dit tijdstip internet is een noobje :p ;) |
Citaat:
|
maarten :p :cool: :eek: :p ;) :) :o :D :bloos:
|
Citaat:
maar nu gaan we wel erg offtopic :) |
Wie is dat in je avatar TopDrop?
|
Citaat:
Een piepkleinbeetje het zwart gephotoshopped, want dat was best lelijk :o http://i103.photobucket.com/albums/m...yler01copy.jpg |
Ik vond het Japans aandoen, daarom vroeg ik het!
|
Citaat:
Omg <3 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Japanners hebben niet per se spleetogen. Maar ze hebben heel vaak een redelijk plat gezicht en de ogen liggen niet zo diep in het hoofd als bij westerlingen. [/professor] ;)
Ik stem ook voor een picknick trouwens. Wie nog meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm ja nou ik zag meteen dat het Liv was. :o En geen Japanner. ;)
|
Citaat:
|
Komt er nog een update?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |