![]() |
Citaat:
|
Ik dacht dat dat ding op eht plaatje van z0pje een painttekening was, maar het ziet er dus echt zo uit?
Gruwelijk :| |
Ik heb vannacht over de C-string gedroomd :(.
Maar dan dat het stiekem één of andere James Bond-achtige gadget was en dat wij dat dan allemaal niet door hadden en écht geloofden dat het een c-string was. |
oh dfie strings gebruiken ze bij het bodypainten. dat was laatst geloof ik ook bij hollands next top model. of dat was een opplakding. het doet me denken aan zo'n armband die zo om je pols slaat, met van die neonkleuren.
|
Behalve dat die heel gaaf zijn.
|
haha best prima eigenlijk
die heb je wel erg snel uit (af?) namelijk |
Als je die meid laat schrikken vliegt volgens mij zo die string er af! :p
|
ik heb z'n ding gekocht via internet maar die dingen zitten echt kut :mad:
|
apart....
|
Citaat:
|
Hahah grappig te zien hoe xenofoob mensen zijn en vooral vrouwen die zich nog net iets extra laten leiden door het ideaal. Wat denk je dat vrouwen zeiden over de eerste bikini? Of het eerste topje?
Ik zeg 1 ding over 10 jaar lopen jullie allemaal met zo een ding, tot mijn genoegen (y)! C-String do your thing! |
Ja, boebsie. Jij bent je tijd ver vooruit.
|
Citaat:
Ik ook. |
maar denk aan de mogelijkheden die vormgevers hierbij hebben!
in plaats van een effen lapje een hoofd van een tekenfilmfiguur! (stel je invader zim voor ofzo;)), een hartje (voor de romanticus), een dartbord of een pijl naar beneden. ik kan haast niet wachten om al die vrolijke C-tjes te zien zonnen op het strand. en dan heb ik het nog niet eens gehad over de mogelijkheden van het topje van het steeltje aan de achterkant! in plaats van wat draad wat boven je broek uit steekt een magneetje waar je met een koelkastmagneetje het geheel naar eigen smaak kan aanpassen! |
Citaat:
|
Dat 2de plaatje lijkt net paint :rolleyes: verder vind ik het lomp, maar het levert wel een hilarisch topic op (y) :cool: :D :D
|
ik vind t er walgelijk uitzien..
lijkt me ook k*t zitten.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog veel beter nieuws, ik heb er 20 van deze besteld: http://img389.imageshack.us/img389/3...ringgp8.th.jpg http://img170.imageshack.us/img170/4...ing1vu8.th.jpg Ik pleit natuurlijk voor de Geen-String, maaruh als je dan al een C-String koopt dan ga je natuurlijk voor deze! |
Ik denk inderdaad dat je hier niet fijn mee kunt lopen, omdat 'ie anders uit positie floept. En hoe zal sporten hiermee gaan?
|
waarom heeft ze geen tepelstickers op
|
Citaat:
Ik vraag me af wanneer men stopt met 't telkens maar weer compacter maken van lingerie, tot we onszelf dichtnaaien ofwat :D. |
Mensen mensen toch....
Die c string is niet zodat je lekker kan zonnen zonder onderbroekje, hij is speciaal ontworpen zodat hij niet aftekent op je (zomer)kleding !! Hoe het blijft zitten weet ik ook niet, mss is het zelfklevend ofzo. Wist het ook niet, had het ergens gelezen. WEl logisch, toch geen gezicht om met zo iets tussen je reet te gaan lopen / zonnen ! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:eek:t lijkt net n haarband
|
Mijn god. Nevernooit dus hè. En volgens mij zit het idd voor geen meter.
Ga je je ff omkleden, trek je je broek uit, trek je meteen dat ding mee. Weet niet óf dat gebeurt, maar ik zie het al wel gebeuren. En of mannen een C-string kinky vinden? Volgens mij niet :p. |
:o ziet er niet ut
|
G-string was al erg...nou dit. :p
|
Een string sowieso (n).
|
ONDERGOED SOWIESO (n)
|
Dat ligt eraan.
|
waar aan?
|
Oh, jij houdt er wel van om naar de bekende weg te vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KLEREN sowieso
|
moeten we het hier nou nog steeds over hebben?
|
Citaat:
|
ik vind een string ook maar stom eigenlijk, moet ik me nu schamen ?
|
Citaat:
|
^ hahahaha
|
Citaat:
Hoe draag je zoiets in godsnaam onder een rokje :confused:? |
Dit kun je niet menen.
Het ziet er niet uit en het kan gewoon niet comfortabel zitten. |
Ik meen het.
|
Wauw geil hoor!_O_