![]() |
thee
|
Citaat:
|
haha ja van die gifgroene aliens ofzo (y)
|
Citaat:
|
flubber! puhlease! (n)
|
|
ik ben niet zo van het romantische gedoe maar ik word wel blij van een zomeravond in het park
|
Bestaan.
:D |
volgens quizilla was ik in een vorig leven elvis presley en ben ik turk uit scrubs. mooie avond.
hahaha ik typte zelvis |
Ik kwam fairuz tegen.
|
als je net je trein haalt
als je vrij hebt en de zon de hele dag schijnt een mooie film kijken in je pyjama op de bank met een kop chocolademelk als er alleen maar roze mentos in zo'n rolletje zitten |
Citaat:
|
Op een druilerige ochtend in de regen een saxofonist op straat (y)
|
Citaat:
|
dat lijkt mij dan weer helemaal niks, mijns.
|
nou, mij wel hoor :o
|
vriendjes die een muziekinstrument bespelen zijn best leuk zolang ze geen ambitie hebben. En tenzij ze triangel spelen.
Of mondharmonica. |
of harp.
verder zijn muziekanten best sexy. (y) |
nou er zijn ook flink wat muzikanten die niet sexy zijn. leuk als je vriend wat kan bespelen maar die sexy-factor zie ik er niet zo in.
|
mijn vriendje speelt ook gitaar. hij gaat dan altijd lopen spelen als ik iets aan het kijken ben op tv :mad:
oh en z'n huisgenoot, die naast zijn kamer zit, is nu ook gitaar aan het leren spelen. en dat klinkt dus nog voor geen meter ook :( |
wat bijna ieder mens die ik ken die een gitaar heeft doet, is hje iets vragen en op het moment dat je dan antwoord geeft, gaan lopen priegelen op dat ding. en dan nog verbaasd zijn als ik geen antwoord geef ook omg.
|
Het is geniaal dat lui hier gewoon kunnen vloeken met (afkortingen van) kanker zonder dat anderen er over vallen.
|
dat heeft wel een tijdje geduurd! maar tegenwoordig is kk meer een losstaande term geworden geloof ik. KAHKAHHHHH
|
Kan zijn, maar het voelt als een bevrijding. :p
|
Citaat:
|
ja of dat ze dus megalomaan zijn en in een band zitten en menen dat ze gaan DOORBREKEN ahaha :(:(
pathetisch, als je het mij vraagt. |
nou ik vind het eerder gewoon een avontuurlijke vorm van beroepskeuze.
|
Zwemmen/het water in springen
|
Citaat:
|
heleen van rooyen op een brandstapel met een houten staak in haar hart, daar word ik warm van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ik word blij van kippen voeren want dan gaan de kuikens debiel tsjilpen en vergeten ze hoe ze door het hek terug de ren in moeten aaawww. |
wel verdomme he door dat gezeik over amelie heb ik ontzettend zin in creme brulee
|
Het geluid van een blik bier dat opengemaakt wordt. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat realitisch carrierepad! Daarom ga ik 10 dagen op tour met een stelletje mongolen om een week school te missen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- Iemand die de deur voor me open houdt
- Een vriendelijk woord - Op bed liggen op een blauwe zondag :) met het raam wagenwijd open en een heerlijk briesje door je kamer voelen waaien, terwijl je de mooie witte stapelwolkjes voorbij ziet glijden |
Citaat:
|
zomaar sufjan stevens op de radio
|
Citaat:
|
Dan nog slaat het nergens op.
|
Ontbijt op bed door een vriendelijk persoon liefstens mijn vriendje. ;)
Een kaartje van de buurvrouw dat je zo heerlijk hebt gekookt die dag daarvoren. Ze zei dat ze de geuren kon ruiken door het raam. Vers gesneden uieren, je ogen gaan er wel van tranen maar het geeft toch een levensgevoel die je echt niet zou willen missen. In een lift zitten met allerlei mensen zo ongeveer vijftig verdiepinge hoog en dat dan iemand een scheetje laat, maar niemand weet wie het is. En dat jij het dan gewoon stiekem bent. Allemaal dingetjes waar ik wel van geniet. :) |
- een kat die op bed springt terwijl ik slaap en tegen me aan gaat kroelen en uiteindelijk op het voeteneind in slaap valt en als je wakker wordt ineens denkt "wat zijn de dekens zwaar" en dan ligt hij daar :)
- onkruid uit de tuin trekken en het gras maaien - op vrijdagavond de welcome to your weekend mix luisteren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |