![]() |
Ongelooflijk.
|
Citaat:
Some highlights of his political views: Power is always illegitimate unless it proves itself to be legitimate. The burden of proof is on the authority. If it can't be proven, it should be dismantled. Authority that puts some above others is illegitimate by assumption similarly to the use of violence by a nation. Haha, wat een bullshit. Alsof er opeens geen machtsmisbruik zou zijn als je overheidstaken ontmantelt. That there isn't much difference between slavery, and renting one's self to an owner, or "wage slavery." He feels that it is an attack on personal integrity that destroys and undermines our freedoms. He holds that those that work in the mills should run them. Compleet gebrek aan kennis over speltheorie en compleet gebrek aan redeneervermogen. Mensen kunnen niet collectief een grote fabriek runnen omdat dan degenen die helemaal niets doen er het beste vanaf komen volgens het Prisoner's Dilemma. Je moet dan een controlerend orgaan instellen, wat ons weer terugbrengt bij de noodzaak van een fabrieksdirectie. |
Hihi Juice, ik heb vandaag ook 'stompiestompie' gehoord :p
|
Citaat:
|
Government: A governs B if and only if
(i) A is a governor; (ii) A m-commands B; and (iii) no barrier intervenes between A and B. Maximal projections are barriers to government. Governors are heads. Soms haat ik Chomsky echt. |
I m-commands VP, maar VP is een maximale projectie en kan dus niet ge-governd worden - ik snap er helemaal niets meer van :confused:
|
Chomsky. _O_
Ik ben naar Hairspray geweest trouwens! Best grappige film! :D |
Ik wil ook naar Hairspray. :(
|
Citaat:
|
Ja Martin, je vindt 'm vast heel tof!
|
Ik heb pas weer over een hele tijd geld!
|
Citaat:
|
Ik ga hem kopen zodra die op dvd is. En ik heb het koud. En ik mis Maarten. :(
|
Hier ben ik! *O*
|
Ssst niet over missen praten. :o *onzeker*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoi
|
Deel het maar met elkaar!
|
Citaat:
|
Wat moeten ze exact delen?
|
Citaat:
*O* Hairspray *O* Hairspray *O* Hairspray *O* Hairspray *O* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
oh, ik denk liever niet na over mensen van het verschillend geslacht die speeksel met elkaar uitwisselen
|
Citaat:
|
Jij bent dan ook een gore hetero.
|
Citaat:
|
Niemand die bi is? -O-
|
Citaat:
|
Ik heb zin om speeksel uit te wisselen. :(
Pssst, dit is quotebaar. ;) |
Citaat:
|
Ik heb nog wel wat speeksel over.
ps. quote me and you die |
Citaat:
|
Nou, zoet :mad:
|
Citaat:
|
Biseksualiteit wordt in bepaalde kringen nogal met eh, scepsis bekeken.
|
Atheisme ook. Blijft superieur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: