![]() |
Ik denk ik ook zo wel.
Moet morgen nog vier keer spelen en de regisseur is er dan niet bij dus dan moeten we allemaal nog tien keer scherper zijn enzo. :o |
Veel succes!
Juice gaat naar bed, wens hem op een creatieve manier weltrusten en win morgen een leuke pm! |
Oogjes dicht, en snaveltje toe.
Maarja, dat is niet origineel. |
Ik ben niet erg creatief meer, maar als je de cd van 'Mannen van de radio' hebt en je zet het laatste nummer van de tweede cd even op, val je vast lachend in slaap.
|
Citaat:
En meer van dat soort clichées. ;) |
Citaat:
Ontwaak sgerp & fiev |
*zingt samen met Ooze*
"'k sluit mijn oogjes, vouw mijn handjes, buig mijn knietjes voor u heer, lieve vader in de hemel, zie op mij in liefde neer! leer mij vroeg uw kind te worden; neem mij aan, schoon jong en klein; laat mij van uw grote kudde ook een heel klein schaapje zijn! " (net als ik vroeger met mn mama :)) |
Citaat:
|
Is er nou alweer een nieuw topic.
|
Citaat:
|
altijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me ineens af, het is zaterdag nacht kwart voor 2. Waarom doen jullie niet uitgaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
dat of: [Random excuus B] Al met al ga ik sowieso weinig uit :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:O vroege vogeltjes!! :-)
|
Is wel snel maar het was ook tijd -O-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik doe niet aan uitgaan, ben ziek, en heb vanmiddag van 2 tot 6 nog geslapen ofzo. dus nou ben ik natuurlijk weer wakker :s
wat is jouw excuus pd? |
Citaat:
|
IK doe niet aan excuses! ik had geen zin :-) IK ging flim kijken en chocolade fonduen,dat was echt super stoer!
|
Citaat:
Jongens, zouden jullie naar huis willen gaan. Ik wil slapen! |
Citaat:
|
oeww chocoladefondue... wat hadden jullie allemaal??
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
we hadden chocolade en langevingers, perzikken, fruitmix uit blik, wafelkoekjes en nog iets wat ik ben vergeten! Het was heel leuk, maar het was voor 250 gram chocolade en dat is echt veeeeeeeeeeel te veel voor 3 personen!!
Ik stond in de winkel, om lange vingers te kopen. Maar eigelijk wist ik niet wat het was, dus moest ik het vragen :bloos: ik voelde me heel dom |
Citaat:
|
Nou, ik ga nu slapen hoor.
*zwaait* |
slaap lekker stefenootje!
|
Dag stefenootje! Ik heb je vandaag helemaal niet gesproken! Toch slaap lekker!
|
Citaat:
volgende keer ook stukjes banaan en mandarijn doen, das ook echt lekker! chocofondue is sowieso snel te veel. ik heb t nog nooit opgekregen geloof ik... |
Lange Vingers zijn koekjes. er zat manderijn in het blikje! Ik hou niet van banaan.
Ik vond het heeel stoer en lekker, maar veeeeeel te veel, al heel snel! |
Citaat:
*aai* |
Oh ik heb stefenootje nog even gesproken :bloos:
|
Citaat:
en dan iets later naar binenn sneaken en de hele tijd naar t bed met t bruispaar er in blijven staren |
Citaat:
|
Citaat:
hou je niet van banaan? wow! |
niet van banaan en chocolade!! Dat deden ze vroeger altidj in de taart van mijn beste vriendinnetje en dan waren we allebei ziek! (2 keer gebeurd)
Ik wist niet wat lange vingers waren |
hahaha, ziek worden van eten klinkt bekend. zo lus ik dus geen ijs en shoarma en hopelijk nu ook geen cheeseburgers meer :D
|
Ik eet ook geen rijstwafels, als ik dat ruik word ik al misselijk!!! Maar dat is allemaal omdat ik dat vroeger kreeg als ik ziek was, net als rooibosthee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |