![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
*wis bericht*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schreef ja ikke totdat ik las wat Kazet een pagina ervoor had geschreven: Citaat:
|
Citaat:
of vind je het apart omdat hij dat juist zegt? :p Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mara over het algemeen vinden wel de meeste ouders hun kinderen de beste en dat ze iets aparts hebben, wat de rest niet heeft. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan altijd heel duidelijk voelen dat Kazet echt gek is op zijn vriendin, ik denk dat hij haar heel hoog acht en haar heel erg vertrouwd.
Hij praat heel mooi over haar :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vast wel hoor trouwens :)
Ik ben het met PiP eens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het komt misschien wel dramatisch over, maar ik meen het toch echt.
|
Nou je zit er naast, want ik ben heel ongevoelig.
poep plas dood satan |
kusjes
|
:s
|
:(
|
ik wil ook kusjes :D
|
*kusje aan pixel geeft*
|
Citaat:
|
yeeeh :D
knuffels terug geeft, dats meer mijn stijl |
/infiltreert
|
Snel trek je kleren aan, voordat sylph ons zo ziet.
|
Alsof ik jou naakt wil zien :|
|
Ja daarom zeg ik snel kleren aan :eek:
|
huhu ik herinner me ineens een scene op het strand waar Martin en Marit een handdoekje voor Charlot houden omdat ze met haar kleren in zee was gevallen en preuts werd :D
|
Citaat:
En natuurlijk de scene erna. Then again, zou jij het gedaan hebben Naodjen? ;) |
Citaat:
uiteindelijk heb ik me wel omgekleed btw. |
Citaat:
ik zou niet zo snel gaan stoeien met mijn kleren aan in de zee :p maar nee, ik zou naar een toilet gelopen zijn. Citaat:
|
Ik was niet aan het stoeien! Ik werd plotseling geduwd, maar daar gaat het niet om :P een toilet is een slim plan, waarom kom je daar nu pas mee.
:) Ze heeft der kleren allemaal terug, weetje hoe vol mijn kast nog maanden lag met haar spullen!? Na een tijdje had ik bijna plaaats voor eigen kleren. |
Citaat:
En dan noem je haar preuts :p (ik ook btw. ) |
Waarom preuts, ik was de enige die zich durfde om te kleden op een meet. IK wed dat weinig anderen dat hebben gedaan op een meet, like ik kende die mensen niet enzo.
|
Citaat:
Nou preuts is overdreven :p maar op die manier vestigde ze alle aandacht op zich terwijl ze dat niet wou ;) |
Goedzo, het lag allemaal aan hem.
JA nou, ik trok meer aandacht met zo'n doorschijnend shirt :'( Ik wil het niet pip :'( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |