Mysterons |
22-07-2002 16:07 |
Citaat:
Kiss Kiss Karen schreef:
THATS JUST ME!
nou, nu kom ik der nog ff bij.....on the top of the bottom.
Wat zal ik eens zeggen, ik was geinspireerd door een vriendin van mij......ik vond t gewoon onwijs mooi staan en 't stond ook onwijs mooi, alleen sommige mensen zijn zo alternatief...ze staan niet open voor veranderingen. Wat zij dragen is mooi en de rest is vreselijk!......(ik was trouwens gothic, helemaal into black!....,had lange zwarte leren jas, zwarte make up,schoenen,kleren) .....dat ben ik een paar maanden geweest,maar wat ik inzag, ik trok verkeerde mensen aan, kleine kinderen waren bang voor mij,en oma's liepen met een grote boog om mij heen,sommige van mn vriendinne vonde het wel aardig, anderen niet,tis niet zo dat ik me onwijs heb laten intimideren en verandert ben omdat zij dat wilden, maar toch
I STOPPED BEING A GOTHIC
ik wilde andere dingen proberen,kijken wat echt bij mij paste,aangezien ik mezelf te dik vond (al mn vriendinne ware echt super slank....dus ik ging mezelf vergelijken enzo) ben ik toen HIPHOP kleren gaan dragen.
KANI,FUBU,CLENCH,AEM KEI,RW......ik wilde anders zijn dan de rest, opvallen,mensen "shockeren"....maar ik vond t ook mooi. Ik had ook 2 alto broeken.....maar opzich vond ik die nie speciaal mooi......toen ging ik winkelen 2 maanden geleden met mn ex (inmiddels).......
I STOPPED BEING A HIPHOPPER-GIRL
ik kocht strakkere kleding, t was super mooi, en ik werd normaler,wat ik eerst niet wilde. Uiteindelijk liep ik ongeveer maand gelede een winkel binnen.....een kakker winkel om precies te zijn,er waren super veel mooie,kleurige strakke,wijduitlopende,nette kleren.....ik vond t prachtig..
I BECAME A KAKKER...............
okay, er zijn veel kakkers in nl,allemaal van die hockey meide enzo,die tegen roken en drugs zijn en voor drank.....maar ik heb veel geleerd de afgelopen maanden, niet alleen over kleding en over hoe mensen je kunnen beoordelen op uiterlijk,maar ook over houding en karakter........toen ik gothic was heb ik kennis gemaakt met de drugs wereld........daar ben ik nu gewoon weer helemaal uit......
I DON'T KNOW, MAYBE IT'S DESTINY.....
wie weet wat ik over een paar maanden zal zijn, ik ben iig altijd blij geweest met wat ik droeg en ik heb me er altijd goed ingevoeld.......en ik hoop dat dat altijd zo zal blijve.
uiterlijk kan je veranderen....innerlijk niet, and that's were it's all about, cos the only person you need to be is yourself
kiss kiss
|
ROFLOL
ehm sorry, je reply bracht enige lachkriebels mee, waardoor ik me niet in kon houden en keihard lachend mn stoel afviel, nu zit ik weer en bied mijn excuses aan. *grin*
|