Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   hoezo 'ben' je zo? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=164583)

Mysterons 22-07-2002 16:07

Citaat:

Kiss Kiss Karen schreef:
THATS JUST ME!

nou, nu kom ik der nog ff bij.....on the top of the bottom.
Wat zal ik eens zeggen, ik was geinspireerd door een vriendin van mij......ik vond t gewoon onwijs mooi staan en 't stond ook onwijs mooi, alleen sommige mensen zijn zo alternatief...ze staan niet open voor veranderingen. Wat zij dragen is mooi en de rest is vreselijk!......(ik was trouwens gothic, helemaal into black!....,had lange zwarte leren jas, zwarte make up,schoenen,kleren) .....dat ben ik een paar maanden geweest,maar wat ik inzag, ik trok verkeerde mensen aan, kleine kinderen waren bang voor mij,en oma's liepen met een grote boog om mij heen,sommige van mn vriendinne vonde het wel aardig, anderen niet,tis niet zo dat ik me onwijs heb laten intimideren en verandert ben omdat zij dat wilden, maar toch

I STOPPED BEING A GOTHIC

ik wilde andere dingen proberen,kijken wat echt bij mij paste,aangezien ik mezelf te dik vond (al mn vriendinne ware echt super slank....dus ik ging mezelf vergelijken enzo) ben ik toen HIPHOP kleren gaan dragen.
KANI,FUBU,CLENCH,AEM KEI,RW......ik wilde anders zijn dan de rest, opvallen,mensen "shockeren"....maar ik vond t ook mooi. Ik had ook 2 alto broeken.....maar opzich vond ik die nie speciaal mooi......toen ging ik winkelen 2 maanden geleden met mn ex (inmiddels).......

I STOPPED BEING A HIPHOPPER-GIRL

ik kocht strakkere kleding, t was super mooi, en ik werd normaler,wat ik eerst niet wilde. Uiteindelijk liep ik ongeveer maand gelede een winkel binnen.....een kakker winkel om precies te zijn,er waren super veel mooie,kleurige strakke,wijduitlopende,nette kleren.....ik vond t prachtig..

I BECAME A KAKKER...............

okay, er zijn veel kakkers in nl,allemaal van die hockey meide enzo,die tegen roken en drugs zijn en voor drank.....maar ik heb veel geleerd de afgelopen maanden, niet alleen over kleding en over hoe mensen je kunnen beoordelen op uiterlijk,maar ook over houding en karakter........toen ik gothic was heb ik kennis gemaakt met de drugs wereld........daar ben ik nu gewoon weer helemaal uit......

I DON'T KNOW, MAYBE IT'S DESTINY.....

wie weet wat ik over een paar maanden zal zijn, ik ben iig altijd blij geweest met wat ik droeg en ik heb me er altijd goed ingevoeld.......en ik hoop dat dat altijd zo zal blijve.

uiterlijk kan je veranderen....innerlijk niet, and that's were it's all about, cos the only person you need to be is yourself

kiss kiss

ROFLOL

ehm sorry, je reply bracht enige lachkriebels mee, waardoor ik me niet in kon houden en keihard lachend mn stoel afviel, nu zit ik weer en bied mijn excuses aan. *grin*

ultranerd 22-07-2002 16:29

Citaat:

Kiss Kiss Karen schreef:
THATS JUST ME!

[etc etc]

uiterlijk kan je veranderen....innerlijk niet, and that's were it's all about, cos the only person you need to be is yourself

kiss kiss

daar drink ik een breezer op!

Faery 22-07-2002 18:52

Citaat:

SevenLayersDeep schreef:
Dus jij muts hierboven beweert dat gothic zijn alleen maar negatieve dingen met zich meebrengt...

:confused:

Ja, wat denk jij dan .. dat het gezond voor hart en nieren is om een lijk te zijn? :p

Hukkie 22-07-2002 19:04

Citaat:

SevenLayersDeep schreef:
Dus jij muts hierboven beweert dat gothic zijn alleen maar negatieve dingen met zich meebrengt...

:confused:

[Martin hier]

Verander aub NU je avatar,want je bent spongebob niet waard....het is een schande.

2young2live 22-07-2002 20:11

ik ben zo omdat ...(lees alle bovenstaande reactie's) :D zo simpel

GRRR 24-07-2002 20:37

omdat ik doop ben

Paranoide 24-07-2002 23:20

Citaat:

Faery schreef:

Omdat ik het product ben van een stevig partijtje neuken van m'n ouders..

..en omdat mijn ouders lichtelijk genetisch gemanipuleerd zijn. mn vader werkte op tjernobil (ja, dat ene kernding in rusland wat de lucht in ging en daarbij alles in een straal van 10 kilometer radioactief maakte) in het jaar dat ik geboren werd :/

nee, ik heb nu geen zes armen en/of voeten en/of voelsprieten.. alleen een kamerplantgeheugen :p

RuffThugg 25-07-2002 12:22

Citaat:

Kiss Kiss Karen schreef:
THATS JUST ME!

Wat zal ik eens zeggen, ik was geinspireerd door een vriendin van mij......ik vond t gewoon onwijs mooi staan en 't stond ook onwijs mooi, alleen sommige mensen zijn zo alternatief...ze staan niet open voor veranderingen. Wat zij dragen is mooi en de rest is vreselijk!......(ik was trouwens gothic, helemaal into black!....,had lange zwarte leren jas, zwarte make up,schoenen,kleren) .....dat ben ik een paar maanden geweest,maar wat ik inzag, ik trok verkeerde mensen aan, kleine kinderen waren bang voor mij,en oma's liepen met een grote boog om mij heen,sommige van mn vriendinne vonde het wel aardig, anderen niet,tis niet zo dat ik me onwijs heb laten intimideren en verandert ben omdat zij dat wilden, maar toch

I STOPPED BEING A GOTHIC

ik wilde andere dingen proberen,kijken wat echt bij mij paste,aangezien ik mezelf te dik vond (al mn vriendinne ware echt super slank....dus ik ging mezelf vergelijken enzo) ben ik toen HIPHOP kleren gaan dragen.
KANI,FUBU,CLENCH,AEM KEI,RW......ik wilde anders zijn dan de rest, opvallen,mensen "shockeren"....maar ik vond t ook mooi. Ik had ook 2 alto broeken.....maar opzich vond ik die nie speciaal mooi......toen ging ik winkelen 2 maanden geleden met mn ex (inmiddels).......

ik kocht strakkere kleding, t was super mooi, en ik werd normaler,wat ik eerst niet wilde. Uiteindelijk liep ik ongeveer maand gelede een winkel binnen.....een kakker winkel om precies te zijn,er waren super veel mooie,kleurige strakke,wijduitlopende,nette kleren.....ik vond t prachtig..

okay, er zijn veel kakkers in nl,allemaal van die hockey meide enzo,die tegen roken en drugs zijn en voor drank.....maar ik heb veel geleerd de afgelopen maanden, niet alleen over kleding en over hoe mensen je kunnen beoordelen op uiterlijk,maar ook over houding en karakter........toen ik gothic was heb ik kennis gemaakt met de drugs wereld........daar ben ik nu gewoon weer helemaal uit......

wie weet wat ik over een paar maanden zal zijn, ik ben iig altijd blij geweest met wat ik droeg en ik heb me er altijd goed ingevoeld.......en ik hoop dat dat altijd zo zal blijve.

kiss kiss

Ik kan hier niet echt goede woorden voor vinden, "zielig" komt in me op maar dat is niet echt wat ik bedoel.

Elke paar maanden een andere "subcultuur"(althans de kleding ervan) aannemen? Waar slaat dat op?

G-Lo 25-07-2002 12:59

Citaat:

Paranoide schreef:

nee, ik heb nu geen zes armen en/of voeten en/of voelsprieten.. alleen een kamerplantgeheugen :p

(jij bent dus erg goed in het onthouden van kamerplanten? :P )

Mevrouw K3, jij bent vrij grappig. Doet gigantisch je best om zo "jezelf" mogelijk over te komen, daarom pik je alles op wat je "mooi" vind maar in feite trek jij je kritiek die je krijgt volgens mij gigantisch veel aan en huppel je met alles mee wat hip is. (buiten dat is het erg grappig dat je "kennis" over bepaalde subculturen waar je schijnbaar toe hebt behoord wel behoorlijk oppervlakkig is en vooral uit vooroordelen bestaat.)

Moet je helemaal zelf weten, maar je maakt jezelf wel ietwat belachelijk door op deze manier te posten.

Synonym 25-07-2002 17:52

Je hoort vaak van 'alto's' dat ze willen shokeren met hun kleding... Maar is dat niet meer om stoer te doen en zo veel anders proberen te zijn dan anderen? Dat vind ik ook gemaakt, en dat vind ik pas nep...

Ik vind gewoon dat je 'alto' bent dat je dan een eigen mening hebt, en niet andere mensen napraat, maar daarom hoef je nog niet persé vage kleding ofzo aan te hebben. Ik bedoel, hoeveel mensen beweren nu wel niet dat ze punker, metalhead of alto zijn? Zóóóveel zijn dat er nu!

Waarom ik mezelf zo kleed? Nou... ik zie er niet echt extreem uit? Ik ben twee jaar terug wel in zo'n fase gekomen dat ik veel zwarte kleren enzo aanhad... Dat duurde ongeveer een jaartje en toen vond ik het saai worden, dus ging steeds meer kleurtjes dragen en tjah... nu vinden mijn ouders dat ik er verschrikkelijk uitzie (ik des te minder natuurlijk)... Omdat ik kleren aanheb die vloeken... zeggen ze meteen dat ik geen smaak heb... Maar okey ik wijk af van het onderwerp...

Tja ik kleed me zo omdat ik me er fijn in voel (ik voel me namelijk juist aangekeken als ik in strakke broekjes en shirtjes ga lopen)... Dus :D en ik vind het gewoon mooi. (Goh, dan had ik dit verhaaltje ook wel korter kunnen houden :rolleyes: )

Mindfields 25-07-2002 19:50

in afrika gaan kindjes dood van de honger en wij zeiken om waarom wij zo zijn zoals we zijn?

jesus, begin te leven...

Faery 25-07-2002 20:24

Citaat:

Parallel schreef:
in afrika gaan kindjes dood van de honger en wij zeiken om waarom wij zo zijn zoals we zijn?

jesus, begin te leven...

Uh.. ja.. Waarschijnlijk sterft er op dit moment wel iemand in een straal van 5 kilometer rondom me, mag ik dan ook niet missselijk zijn en migraine-aanvallen beleven enzo? :p

Heel zielig voor de kleine negertjes, maar als we over een nuttiger onderwerp dan dit gaan brabbelen krijgen die lui echt geen extra kommetje rijst hoor. :\

Mindfields 25-07-2002 20:47

Citaat:

Faery schreef:

Uh.. ja.. Waarschijnlijk sterft er op dit moment wel iemand in een straal van 5 kilometer rondom me, mag ik dan ook niet missselijk zijn en migraine-aanvallen beleven enzo? :p

Heel zielig voor de kleine negertjes, maar als we over een nuttiger onderwerp dan dit gaan brabbelen krijgen die lui echt geen extra kommetje rijst hoor. :\

www.thehungersite.com
hier kan je ook naar toe gaan ipv een stuk tekst typen

ik bedoel maar, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken dan het uiterlijk van je medemens...

Faery 25-07-2002 20:52

Citaat:

Parallel schreef:

www.thehungersite.com
hier kan je ook naar toe gaan ipv een stuk tekst typen

ik bedoel maar, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken dan het uiterlijk van je medemens...

oeh, thehungersite :] op die banner daarvan klikte ik vroeger elke dag trouw, toen ik nog utopia speelde :D

ik ga me nu druk mak en om het uiterlijk van mun warhammerpopkens *loopt weg met verf en modellen in hand*

Mindfields 25-07-2002 20:57

Citaat:

Faery schreef:

oeh, thehungersite :] op die banner daarvan klikte ik vroeger elke dag trouw, toen ik nog utopia speelde :D

ik ga me nu druk mak en om het uiterlijk van mun warhammerpopkens *loopt weg met verf en modellen in hand*

die zullen je niet tegen houden en zich af zetten :p

Faery 25-07-2002 21:01

Citaat:

Parallel schreef:

die zullen je niet tegen houden en zich af zetten :p

stukken metaal hebben geen mening, zoals de zich-afzettende-kinders in dit topic:p

Mindfields 25-07-2002 21:02

Citaat:

Faery schreef:

stukken metaal hebben geen mening, zoals de zich-afzettende-kinders in dit topic:p

en das maar goed ook.

Nanaki 25-07-2002 21:51

Citaat:

GRRR schreef:
omdat ik doop ben
hier ben ik et zwaar mee eens :cool:

Black666Goth 30-07-2002 18:16

Ik vin het gewoon mooi zwarte jurken zwart haar en de lichaamstempratur van een lijk

Black666Goth 30-07-2002 18:19

Citaat:

Kiss Kiss Karen schreef:
THATS JUST ME!

I STOPPED BEING A GOTHIC

kiss kiss

Jij bent nog dommer dan ik!!!!

HULDE!!!!!!

hieperdepiep 30-07-2002 20:05

Citaat:

gothicsatanistgirl schreef:
Ik vin het gewoon mooi zwarte jurken zwart haar en de lichaamstempratur van een lijk
Lichaamstemperatuur van een lijk? Meid, ga alsjeblieft weer in je vrieskist liggen.

Esmée 31-07-2002 12:35

Citaat:

Hmz nee dat lijkt me vrij onmogelijk :rolleyes:

nare man 31-07-2002 13:37

Citaat:

Last van rigor mortis?

maria 31-07-2002 13:43

ik denk dat ik liever onderkoelt ben dan de lichaamstemperatuur van een lijk hebben

morwen 01-08-2002 11:32

Citaat:

psilo schreef:
denk niet dat veel dat 2e zullen toegeven hehe
dat dacht ik dus ook :D

Uncle_Sam 01-08-2002 11:47

Citaat:

Hele volksstammen schrijven geregeld "dan mij", maar welk armzalig wezen spelt het nu net op de correcte wijze?

Juist, :o!

Freyja 01-08-2002 12:37

Citaat:

AnzjeboowN schreef:
Je hoort vaak van 'alto's' dat ze willen shokeren met hun kleding... Maar is dat niet meer om stoer te doen en zo veel anders proberen te zijn dan anderen? Dat vind ik ook gemaakt, en dat vind ik pas nep...

Ik vind gewoon dat je 'alto' bent dat je dan een eigen mening hebt, en niet andere mensen napraat, maar daarom hoef je nog niet persé vage kleding ofzo aan te hebben. Ik bedoel, hoeveel mensen beweren nu wel niet dat ze punker, metalhead of alto zijn? Zóóóveel zijn dat er nu!

Tering, dan is iedereen alto. Ik ken niemand zonder eigen mening, zelfs de nalopers zullen wel een eigen mening hebben op andere gebieden. Laat 'alto' nu ff gewoon slaan op mensen met een ander uiterlijk (anders dan de gemiddelde spijkerbroek en t-shirt, hoewel het verschil steeds meer wegvalt), waarvoor de term eigenlijk ook bedoeld is.

Freyja 01-08-2002 12:39

Citaat:

Uncle_Sam schreef:

Hele volksstammen schrijven geregeld "dan mij", maar welk armzalig wezen spelt het nu net op de correcte wijze?

Juist, :o!

als mij, jonge, denk nou es ff na.

Freyja 01-08-2002 12:42

Ok, nou ga ik ff antwoorden voor de dagen dat ik in wijde broeken of lange wijde zwarte rokken loop...

Ten eerste vind ik ze gewoon mooi, anders droeg ik het niet. Dat iedereen nou wijde broeken draagt maakt me eigenlijk niks uit, daar vind ik mijn broek niet minder mooi om. Ten tweede zit het ook lekker (heel belangrijk :p). En ten derde is het leuk om een beetje anders te zijn, om een tweede blik te krijgen (volgens mij ben ik de enige in ons dorp met zo'n rok, ik krijg net zulke vage blikken... maar da's wel cool). En rokken zwieren lekker :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.