Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Afknappers & Turn on's (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1649314)

driene 05-12-2007 20:56

hjtjhg

Nona 05-12-2007 21:04

Citaat:

driene schreef: (Bericht 26551059)
hjtjhg

Je bedoelt: 50.

Chimera 05-12-2007 21:21

Citaat:

Muchacha schreef: (Bericht 26550862)
Een dikke pik is fijn ja, maar iemand met een dikke pik is ook niet perse goed in bed.

Dat zeg ik letterlijk. Er is geen causaal verband tussen iemand z'n penisgrootte en z'n 'skills', laat staan dat ze omgekeerd evenredig zouden zijn.

Citaat:

Muchacha schreef: (Bericht 26550862)
Maar ik begrijp je redenering wel, een dikke, grote lul vult idd meer...:o

Inderdaad. En ik ken vooralsnog geen vrouw die geen voorkeur heeft voor 'goed gevuld'.

Freyja 05-12-2007 21:35

Citaat:

driene schreef: (Bericht 26548978)
omg, wat een bekrompen mensen zitten hier tussen zeg. kleine piemel is afknapper, daar ben ik het dus totaal niet mee eens, tis toch niet de grootte die telt, wel wat ie ermee kan, niet? en de dikte kan ook weleens belangrijk zijn. trouwens als je iemand graag ziet, maakt het toch niet uit of ie nou wat kleiner geschapen is, zo is het bij ons vrouwen toch ook als we wat kleinere borsten hebben?

en wat betreft dat mooi zijn en op leuke persoonlijkheden vallen, njaa, tis maar wat je mooi, leuk vindt, das een kwestie van smaak natuurlijk. dan mag ie nog zo knap zijn, maar absoluut geen leuke persoonlijkheid dan hoeft het voor mij ook niet, iemand die niet zo knap is, maar wel een leuke persoonlijkheid maakt dan toch wel meer kans bij mij, wekt ook minder jaloezie op dan.

Wat heeft dat met bekrompenheid te maken? Aan de grote kant voelt gewoon lekkerder dan aan de kleine kant. Ik zou iemand er niet om mijn bed uit zetten, denk ik, maar het is wel teleurstellend.

De vergelijking met borsten lijkt me niet echt opgaan - dat is een figuurkwestie, gaat erom wat je er mooi uit vindt zien (en, oke, ook voelen, maar iets minder in orgasmeopwekkende zin. Behalve als je het graag op z'n Russisch doet natuurlijk). Maar dan nog; als een kerel liever iemand met een D-cup heeft, moet ie me vooral voorbijlopen. Waarom zou ik daar moeilijk om gaan doen? Ik heb toch liever iemand die mijn borsten wel leuk vindt?

N00dles 06-12-2007 11:30

Citaat:

omg, wat een bekrompen mensen zitten hier tussen zeg. kleine piemel is afknapper, daar ben ik het dus totaal niet mee eens, tis toch niet de grootte die telt, wel wat ie ermee kan, niet? en de dikte kan ook weleens belangrijk zijn. trouwens als je iemand graag ziet, maakt het toch niet uit of ie nou wat kleiner geschapen is, zo is het bij ons vrouwen toch ook als we wat kleinere borsten hebben?

en wat betreft dat mooi zijn en op leuke persoonlijkheden vallen, njaa, tis maar wat je mooi, leuk vindt, das een kwestie van smaak natuurlijk. dan mag ie nog zo knap zijn, maar absoluut geen leuke persoonlijkheid dan hoeft het voor mij ook niet, iemand die niet zo knap is, maar wel een leuke persoonlijkheid maakt dan toch wel meer kans bij mij, wekt ook minder jaloezie op dan.

Hoeveel cliché's tel je zelf in jouw post?

)Vampje( 06-12-2007 12:14

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26551357)
Wat heeft dat met bekrompenheid te maken? Aan de grote kant voelt gewoon lekkerder dan aan de kleine kant. Ik zou iemand er niet om mijn bed uit zetten, denk ik, maar het is wel teleurstellend.

De vergelijking met borsten lijkt me niet echt opgaan - dat is een figuurkwestie, gaat erom wat je er mooi uit vindt zien (en, oke, ook voelen, maar iets minder in orgasmeopwekkende zin. Behalve als je het graag op z'n Russisch doet natuurlijk). Maar dan nog; als een kerel liever iemand met een D-cup heeft, moet ie me vooral voorbijlopen. Waarom zou ik daar moeilijk om gaan doen? Ik heb toch liever iemand die mijn borsten wel leuk vindt?

qft!

)Vampje( 06-12-2007 12:27

Citaat:

omg, wat een bekrompen mensen zitten hier tussen zeg. kleine piemel is afknapper, daar ben ik het dus totaal niet mee eens, tis toch niet de grootte die telt, wel wat ie ermee kan, niet?

En dit vind ik toch ook altijd zo'n rare opmerking... 'wat 'ie ermee kan'.... eh... keihard laten vibreren? Dacht het toch niet.

Het is vrij bekend dat seks veel minder lekker is wanneer je het doet met een kleingeschapen man. Je voelt gewoon minder. Kijk, en als 'ie dan héél goed is met z'n handen en tong, dan kan ik me voorstellen dat de grootte van z'n lul er niet al te veel meer toe doet. Maar eerlijk is eerlijk: welke man is er nou goed met handen én tong? :(

Qimm 06-12-2007 12:59

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26549003)
Niet. Size does matter. Maar het is alleen niet alles bepalend (voor mij)

Citaat:

Chimera schreef: (Bericht 26549062)
Tja, een vrouw kan nog zo lekker zijn, als ze enorm uit d'r mond ruikt is het ook jammerrr dan. :) Ik vind het een beetje suf dat sommige meiden het nog steeds zo'n taboe vinden om te erkennen dat een dikke pik (tot op zekere hoogte, anders wordt 't een bloedbad) gewoon fijn is.

Ik zeg toch ook dat groter lekkerder is. Size DOES matter, maar dat is niet het enige wat seks lekker maakt. Alhoewel ik nog geen ervaring heb met kleiner dan gemiddeld.

Armoed 06-12-2007 14:52

Ik heb echt een ongelooflijke kleine lul en heb er pas 2x serieus flak voor gekregen (en dat waren allebei ONS'en die ik alsnog lekker geneukt heb. PS als iemand details wilt over hoe die 'gesprekken' ongeveer gingen... :D). En ze gaan nog altijd liever naar mij toe dan naar Tyrone, Trevante of Lionel met pikken size anderhalve literfles. Heb het er ook een keertje met mijn eerste vriendin over gehad (toen was ik nog heel onzeker enzo, 15 jaar jeweetssss) en om haar te quoten:

"Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit"

Then again, ze was maagd. Heb het er ook een keer met m'n tweede vriendin over gehad (maar minder serieus en had er niet echt problemen mee) en die zei iets in de trent van "dus?"

Maar ik heb wel goed hand- en tongwerk, ookal ben ik er vrij zeker van dat dat er weinig mee te maken heeft.

Changshan 06-12-2007 15:01

^ Laat dit een opsteker zijn voor alle 14jarige TS'ers die het fijne van hun pikkie niet inzien. :)

Chimera 06-12-2007 15:11

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26555766)

Then again, ze was maagd.

Precies. Ik heb het danook over meiden die 'iets' meer ervaring hebben. Als ze nog maagd is kent ze het verschil nl. niet.

Kazet Nagorra 06-12-2007 15:28

Citaat:

en om haar te quoten:

Ja, het is inderdaad ondenkbaar dat ze wat economisch was met de waarheid in dit geval.

)Vampje( 06-12-2007 17:49

Citaat:

om haar te quoten:

Dat is een subtiele manier om te zeggen: 'Ik weet wel wat ik liever heb...'.
Serieus, geen meid die zal zeggen dat ze een zo klein mogelijk piemeltje het lekkerst vindt. En het ook werkelijk meent.

Armoed 06-12-2007 18:28

Citaat:

Dat is een subtiele manier om te zeggen: 'Ik weet wel wat ik liever heb...'.
Serieus, geen meid die zal zeggen dat ze een zo klein mogelijk piemeltje het lekkerst vindt. En het ook werkelijk meent.
Mwah er zijn zoveel fetishes.. xD Maar daar geef ik je gelijk in.

Citaat:

Precies. Ik heb het danook over meiden die 'iets' meer ervaring hebben. Als ze nog maagd is kent ze het verschil nl. niet.
Meiden met ervaring klagen er ook niet over, in het algemeen (behalve die 2x dan).

Chimera 06-12-2007 19:21

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26557650)
Meiden met ervaring klagen er ook niet over, in het algemeen (behalve die 2x dan).

Dat ze er niet over klagen zegt niet dat ze geen voorkeur hebben. Ik zal een meid ook niet snel zeggen dat ik d'r borsten te klein vindt, vrouwen hebben al genoeg complexen wat betreft hun uiterlijk, dus dat zou een beetje wreed zijn.

Armoed 06-12-2007 20:12

Ze hebben hoogstwaarschijnlijk wel voorkeur voor een grote penis maar ik heb er geen last van omdat ze er niet of afknappen. Then again, bij mij zijn ze meestal niet ouder dan 21 jaar dus dat kan ook een rol spelen (ookal heb ik oudere meiden gehad die er ook niet over klaagden).

Ik heb ook nooit gezegd dat meisjes een kleinere penis leuker vinden, ik heb alleen gezegd dat ze er in werkelijkheid helemaal niet (zo snel) op afknappen.

Chimera 06-12-2007 20:14

Citaat:

Armoed schreef: (Bericht 26558492)
Ze hebben hoogstwaarschijnlijk wel voorkeur voor een grote penis maar ik heb er geen last van omdat ze er niet of afknappen. Then again, bij mij zijn ze meestal niet ouder dan 21 jaar dus dat kan ook een rol spelen (ookal heb ik oudere meiden gehad die er ook niet over klaagden).

Precies. Onervaren dus.

Armoed 06-12-2007 20:16

Onervaren (nouja onervaren) op het gebied van ouder-dan-21-jaar, niet op seks en dat hele afknap-gedoe.

groovy 08-12-2007 17:57

Citaat:

Aaffke schreef: (Bericht 26502959)
Hier een aantal vragen over afknappers en turn on's:

Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua uiterlijk?
onverzorgd, lange haren, oneffen gezicht
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk?
Arrogantie, domheid, uit de hoogte, kakkerig, kampvolk
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam?
Teveel haar
Waar knap je op af bij seks in het algemeen?
Iemand die alleen maar met zichzelf bezig is, keihard met zijn hand mij wilt 'verwennen', keihard z'n penis erin duwen 'omdat het dan wel lukt'
Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk?
Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk?
Stoppeltjes, mooie ogen, goede uitstraling, mooie kleren, lekker geurtje
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam?
Beetje gespierd, beetje haar, lekker zacht lichaam dat lekker ruikt
Wat vind je een turn on bij seks in het algemeen?

Iemand die gepassioneerd is en er voor gaat en veel aandacht aan mij besteed en lief is naast passievol

Magican 08-12-2007 18:27

Afknapper

Mensen die in het rood reageren op posts.

)Vampje( 08-12-2007 18:33

Citaat:

Magican schreef: (Bericht 26571596)
Afknapper

Mensen die in het rood reageren op posts.

qft

Enne, ze is een vraag vergeten te beantwoorden ergens in het midden..:nono:

Gemenerik 05-01-2008 14:35

Afknapper:

Vrouwen die alle mannen over 1 kam scheren en doen alsof alles van de man afhangt.

Het ligt er ook maar net aan hoe je het spelletje speelt.
Over het algemeen vind ik de meeste mannen maar een stelletje kontenkussers, een stel mooie borsten en blauwe ogen en de hormoontjes vliegen al vaak door de lucht, met als gevolg --> macht aan de vrouw.

Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten + zichzelf helemaal het einde vinden en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn.

*blue angel* 05-01-2008 15:21

Citaat:

Gemenerik schreef: (Bericht 26756171)
Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn.

:confused:

Gemenerik 05-01-2008 15:29

Citaat:

*blue angel* schreef: (Bericht 26756473)

Ik weet het.

Signy 05-01-2008 16:25

Citaat:

)Vampje( schreef: (Bericht 26554585)
Maar eerlijk is eerlijk: welke man is er nou goed met handen én tong? :(

ik ken er wel een.;)

Freyja 05-01-2008 16:36

Citaat:

*blue angel* schreef: (Bericht 26756473)

Dichtgeplamuurd bedoelt hij. Ik moest er ook even over nadenken, onder de plak zitten gebruik je meestal anders...

*blue angel* 05-01-2008 18:39

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 26757115)
Dichtgeplamuurd bedoelt hij. Ik moest er ook even over nadenken, onder de plak zitten gebruik je meestal anders...

ik had ook zo'n vermoeden dat hij dat bedoelde hoor.
ik deel z'n mening overigens wel :)

nare man 06-01-2008 02:44

Citaat:

Gemenerik schreef: (Bericht 26756171)

Wat ook zo ontzettend smerig is zijn vrouwen die onder de plak zitten + zichzelf helemaal het einde vinden en in de ochtend eruit zien alsof ze half in ontbinding zijn.

Hoe weet je dat? Word jij vaak wakker naast gore wijven die 's ochtends in halve staat van ontbinding verkeren?

Gemenerik 06-01-2008 13:35

Naja wijven, het blijven vrouwen/dames/meiden hé!

Maar ik spreek helaas uit ervaring ja.

Maar let wel: er is een groot verschil tussen meiden die zich mooi opmaken en zich er nog steeds zichzelf bij voelen, en meiden die zich volledig optutten en daarna net doen alsof ze de BOM zijn.

Muchacha 06-01-2008 14:03

Kruip dan niet het bed in met zo'n opgetutte vrouwen :confused: Lijkt me logisch...

Changshan 06-01-2008 14:42

Ik denk dat ie dat nu ook wel geleerd heeft. :D

Anuz 06-01-2008 18:55

Grootste afknapper: Een piskut. Iemand kan na een lange avond dansen iets transpireren maar dan moet ze toch echt geen piskut hebben! Bah! Ik ben zelf meer van het schone/verzorgde dan van grote borsten/kleine borsten. Als ze zich maar verzorgt en passie heeft :)

Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar. Een meisje hoeft het niet te hebben, maar wel lekka!
Grote rondingen zijn ook zeker een turn on. Liever geen meisje dat de tietjes van een meisje van 12 heeft. Aan de andere kant weer: Als ze voor de rest nice is, boeit het me niet zoveel.

N00dles 07-01-2008 19:56

Citaat:

Anuz schreef: (Bericht 26765675)
Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar.

...-O-

Qimm 07-01-2008 20:45

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 26774466)
...-O-

best jammer dat jij nu niet meer je pulp fiction-sig hebt :D

Uice 07-01-2008 21:27

Citaat:

Grootste afknapper: Een piskut. Iemand kan na een lange avond dansen iets transpireren maar dan moet ze toch echt geen piskut hebben! Bah! Ik ben zelf meer van het schone/verzorgde

Oh nee, ik ben juist van de vieze onverzorgde vrouwen die zich nooit wassen en het hele bed onderpissen.

Changshan 07-01-2008 21:36

^ Het liefst moeten ze mij dan onderpissen en er het alom bekende 'geer' van maken.

N00dles 07-01-2008 22:51

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 26774866)
best jammer dat jij nu niet meer je pulp fiction-sig hebt :D

Haha ;D

Thijsjuh-ijsjuh 08-01-2008 10:09

Citaat:

Turn on: Vleeschig poesje, wat je als een hamburgertje kan bewegen zegmaar. Een meisje hoeft het niet te hebben, maar wel lekka!

lol(n)
en zet je er dan ook je tanden in, of dat niet?

Uice 08-01-2008 10:35

Ik snap trouwens nog steeds niet goed wat ie bedoelt. Hoe beweeg je een hamburger?

Changshan 08-01-2008 13:28

Citaat:

Thijsjuh-ijsjuh schreef: (Bericht 26777604)
lol(n)
en zet je er dan ook je tanden in, of dat niet?

Je liet me nagenoeg kokhalzen.

Q W E R T Y 08-01-2008 19:00

Een leeftijd boven de 70.

Uice 09-01-2008 22:12

Het syndroom van Down vind ik ook echt een afknapper.

Stefenootje 10-01-2008 09:15

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 26790832)

:D

Anuz 10-01-2008 19:27

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 26790832)

Gewoon een keer voor de geiligheid: no problem.

Yvett 10-01-2008 21:54

Citaat:

Te kleine piemel is toch echt niet waar ik op zit te wachten als ik seks wil hoor.
En dikte telt zeker ook, maar liever een iets te grote pik dan een wat te kleine.

En wat je zegt voor 'het gaat er toch om hoe ie ermee omgaat' is voor mij ook bullshit aangezien je met een te kleine lul gewoon niet veel kan.

love is life 11-01-2008 11:59

turn off:

"heb je je pil genomen?"

dan is mijn goesting echt over ;)

moesasji_oud 11-01-2008 17:08

Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua uiterlijk?
make up laag van een paar centimeter, te dik, te dun
Als je iemand voor het eerst ziet, waar knap je dan allemaal op af qua innerlijk?
Dom, verwaand
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen waar zou je dan op af knappen bij zijn of haar lichaam?
erg dik/geraamtepakhuis, bos schaamhaar
dirty talk, meisjes die er maar als een zoutpak bijliggen

Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua uiterlijk?
OGEN, lang, halflang haar het liefst donker, lach (glimlach+ogen combo)
Als je iemand voor het eerst ziet, wat vind je dan allemaal een turn on qua innerlijk?
met beide voetjes in de wereld staande, lief
Als je iemand leert kennen, eventueel verliefd wordt en verder gaat dan zoenen wat vind je dan een turn on bij zijn of haar lichaam?
niet te dik/dun
dat het niet allemaal van mijn kant moet komen geluid, maar niet overdreven

Changshan 11-01-2008 20:24

Citaat:

love is life schreef: (Bericht 26801839)
turn off:

"heb je je pil genomen?"

dan is mijn goesting echt over ;)

Terwijl dat nu juist een uiting van bezorgdheid/toewijding is. :o

strontkind 12-01-2008 19:33

als iemand er onverzorgd bij loopt, of erg dik is.

mensen die zich op dringen kan ik niet uitstaan.

tja dat moet dan wel heel extreem zijn.... als je eenmaal verliefd bent, zie je de "minpuntjes" niet meer zo. maar toch, konthaar in grote hoeveelheden kan de mood doen zakken.

mannen die op je los gaan alsof je een lust object bent. ik voel dat zelf al gauw aan en knap daar enorm op af. of mannen die veel praten tijdens de "daad"

tja, das heel persoonlijk maar ik val op bruine ogen en donker haar. wel lichte huid....

als en jongen een beetje onzeker is, heb ik er nog wel eens een zwak voor.

als ie een strak/getraind lijf heeft en een strak shirtje aan heeft. het liefst ook nog een nice geurtje :)

de muziek, de ruimte waar je bent..... vooral als het onbedoeld vanzelf gebeurd nadat je al een half jaar naar iemand SMACHT en dan je slag kan slaan om het maar grof te zeggen.... dan heb je echte passie.

Natjee- 23-01-2008 19:33

Een slecht gebit.

Jongens die macho doen terwijl ze dat niet zijn

Zolang hij niet allemaal puisten op zn penis heeft vink t best:P

ben nog maagd..:$

Mooie sprankelende ogen, een lieve lach.

romantisch,zorgzaam.

Hij is mooi zoals hij is

Still a virgin

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08.