![]() |
Heb er zelfs wel 4 paar :|
2 zwarte, 1 bruine en 1 blauw/zwart gestreepte. 1 van die zwarte is een beetje verwassen en 3 maten te groot, vond ik wel wat hebben :P Btw: skinny jeans + ballerina's in luipaard print zijn echt het foooouuuutste wat er maar bestaat, echt vreselijk gewoon. Meestal heb ik er mn vertrapte knal groene all-stars dr bij aan (ziet er best melig uit, ik helemaal in het zwart behalve me knal groene gympies) of mn euh....hoge zwarte gympies met gespen waar ik 15 minuten mee bezig ben:P Maar soms ook wel hakken oid |
Voor jongens sowieso not done en ja voor meisjes vond ik het eerst ook niet mooi maar nu heb ik er toch ook een en hetzelfde als eh iemand al zei omdat ik er een paste in een winkel omdat ik dacht dat het een gewone broek was maar toen stond het ineens wel leuk. ik ga nu ook nog op zoek naar een zwarte en ik draag ze met eh ja wat voor schoenen ik heb.
ik hoop er ooit nog net zo melig uit te zien als de forumster boven me trouwens :):):) |
Skinny jeans en pumps vind ik een goede combinatie.
|
Ik vond ze eerst niks maar nu heb ik er twee. :bloos: ik dacht dat ze me niet zouden staan en maar ze staan me best goed, mijn booty lijkt er minder prominent door, aangezien ik spillebeentjes heb. Verder draag ik ze met allstars, ballerina's, platte schoenen, laarzen, pumps...
|
Citaat:
|
Ik ben voor skinny jeans! Ook bij jongens!
|
ik heb korte beentjes en een te dikke kont voor een skinny dus ik houd het lekker bij een beetje loszittende broeken :)
ik vind het niet heel mooi staan bij meiden die écht heel dunnen benen hebben (ala, bovenbenen even dun als de onderbenen) maar wel mooi bij 'gewoon' slanke meiden. Bij vollere meiden kan het denk ook wel, maar zelf voel ik me er dus niet prettig in. Ik vind het leuk staan met allstars ofzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niks mis met semiskinny/wortelbroeken bij de heren, te strak hoeft inderdaad niet (n)
|
ik vind het een duidelijke (y)
|
Citaat:
|
Ik vind skinnyjeans geen porum bij een man, (sorry Haligh!) Ik heb wel een aantal broeken met rechte pijpen en zelfs 1 die volgens mij wat schuiner afloopt. Misschien dus toch wel skinny maar dat zijn slechts observaties tijdens mijn strijkkunsten. Het valt niet op als je het draagt.
|
Geen skinnies voor mannen! :nono:
|
Dit kan dus echt niet
http://stacymarie.files.wordpress.co...6/p6100090.jpg Maarrrrr http://www.dack.com/images/weblog/skinny-jeans.jpg de tweede van rechts vind ik dan wel weer kunnen (y) |
De skinny jeans is cool en mannelijk!
Wat er namelijk gebeurd is dat de mannelijke bouw extra wordt geaccentueerd, namelijk een bredere torso met smallere heupen, de befaamde V-Vorm komt tot ze recht! Maar ik snap jullie punt van kritiek, omdat de meeste mannen het helemaal verkeerd combineren. Wat doet de "skinny jeans andy warhole like overgevoelige man", die draagt op het bovenlichaam een veelste dun leer jasje met een fucking sjaaltje om ze nek en dat is PUSSY ASS PUNANI! Je moet juist een stoerdere bredere jas dragen, zodat je schouders worden benadrukt en vooral geen sneakers dragen onder een skinny jeans, dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Nee kies juist voor stoere roffe leren schoenen met een opvallende punt, een sneaker heeft meestal een ronde punt en dit doet af aan onze natuurlijke bouw en benadrukt het verschil voet en been minder. Kijk zo kan het namelijk ook (let op de vorm niet de kleur enzo, en dat hij geen gay-ass haar heeft): http://img32.picoodle.com/img/img32/...7m_c6b0700.jpg ^ Dit is pimp en je weet het! |
Ik draag afentoe ook skinnys, zitten heerlijk!
|
Citaat:
Maar in principe kan het allemaal (op die 2de na) het hangt echt van de bovenkleding af. |
Ja ik hou niet van die stoere mannen laarzen dus en je hebt gelijk Boebs, het hangt echt helemaal af van wat je er bij draagt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(n):D |
Citaat:
Maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.... |
gebruik je dan ook net zoveel cocosconditioner als legolas?
|
Citaat:
|
ja dan ben je wel dik de bom diggie, zoals men dat weleens zegt.
|
Citaat:
|
Ikzelf heb nu zo'n 3 paar baggy skinny jeans, van die echte strakke jeans hoef ik niet, dat gaat me ook weer te ver. Heb ze ook alleen van Kr3w en Ezekiel, en er zit ook spandex doorheen, dus die jeans rekken lekker mee. Enige minpunt is de kritiek van een paar van m'n homies, die me hierdoor de bijnaam 'Boy' hebben gegeven, maar dat rammen we er gvd nog wel uit. Bij vrouwen vind ik het er meestal ook wel hot uit zien.
|
ik heb alleen maar skinny jeans in me kast hangen. Laatste aankoop was een lichtblauwe, maar ben nu op zoek naar een baggy skinny jeans maar kan nergens ene vinden. Skinny jeans bij mannen vind ik zeker kunnen, maar wat al eerder gezegd is gezegd het moet gewoon staan. Totaalplaatje moet kloppen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dan zal die broek stukken beter staan :confused:
|
die schoenen eronder ook :D
|
zo lijken die schoenen nog groter en zijn benen nog dunner EWWW
|
lijkt sprekend ( voor zover je dat van schuinachter kunt zien) iemand van m'n school, maar ik mag toch hopen dat ie dat zichzelf niet aandoet... waarom god, ik vraag het u, waarom.
|
Citaat:
|
dat is echt bullcrap ik heb zo veel fucking fatsige mensen gezien in skinny jeans, en die konden er wel degelijk in :)
|
zijn die dingen dan stretch ofzo..
|
maarja.. ik ga niet uit van dikke, maar gespierde benen -_-
http://www.nancarrow-webdesk.com/war...mg.05176_t.jpg ik betwijfel somehow dat skinnyjeans dan passen.. |
ik heb ook genoeg skinny jeans. ik heb één van strech in spijkerstof van h&m en die zit echt (L) en nog 2 waarvan één baggy en die andere heeft een gat bij mn bil :( dat was mijn lievelings. voor de rest heb ik ook nog een grijze die ik nooit aan heb en een hele mooie van cheap monday, maar die heb ik ook nooit aan omdat ik er eigenlijk iets te dik voor ben geworden. en gister kreeg ik een zwarte van een vriendinnetje die m nooit meer aanheeft. (y) ik draag ze met laarzen, allstars en DC's met ruitjes.
|
ja ik zie veel mensen in cheap monday lopen waar die vind ik dus niet zo mooi. bij mij zitten ze iig niet(N)
|
ik vind cheap monday ook niet lekker zitten,
tenminste de broeken die ik heb gepast, het kruis zat echt heel raar en de kont ook. |
die van mij zit ook niet lekker eigenlijk en hij is ook nog een beetje met een hoge taille, dus waarom ik m ooit gekocht heb :confused:
|
ja die hoge taille vind ik dus echt afzichtelijk.
ohja, ik heb eergister bij chillout bij de bijenkorf DE skinny gekocht. lage taille, grijs, ritsjes, hij is echt ideaal<3 |
ik vind hoge tailles wel handig en eigenlijk ook wel mooi. handig in de zin van als ze van stevige spijker zijnhebben ze een lichte corsetwerking en bij paardrijden zijn ze hanig omdat je dan geen bouwvakkersdecollete hebt.
|
Mijn voorkeur gaat nog altijd naar een taille op normale hoogte. Bij die hoge krijg je achter een kiertje en bij die lage heb ik het idee dat wanneer ik zit, mijn onderbroek zichtbaar is.
|
Ik heb 1 paar baggy (van overzeas :)) en 2 paar gewone skinnies.. En eigenlijk vind ik mijn heupen net te breed ervoor maar dat schijnt juist sexey te zijn.. de baggy heeft een lage taille wat met mijn kont zekerweten een bouwvakkersdecolete oplevert dus die draag ik niet zo vaak, die andere zitten wel goed.
Ik draag ze met Nike blazer of court force high, of in de zomer met slippers of ballerina's want ik heb geen geschikte pumps voor eronder |
Doet Overzeas nu ook al skinnies? :|
|
Sommige jongens staat het leuk bij, maar als ik zulks aan doe zie ik er uit als een heroïneprostitutiehoertje met die lange dunne stelten van me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |