![]() |
Misschien heb ik niet goed opgelet, maar kan je nou met een mobiel (of in mijn geval een iPod touch) de site wel weer zo instellen dat je de normale website krijgt? Op de mobiele versie kan ik namelijk niet inzoomen, en de lettertjes zijn dan wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein. Op iedere andere site kan ik wel gewoon inzoomen, en met wlan is het apparaat snel genoeg om ook de gewone website gewoon goed te weergeven.
|
ik doe dit nu op mijn psp. chill, maar - punt is dat je niet kan quoten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat begrijp je niet aan uitloggen en weer opnieuw inloggen. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind hem toch nogal beperkt en kom er niet meer vanaf :(
Uitloggen/inloggen werkt niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuke toevoeging deze skin, en ik maak er dan ook graag gebruik van met m'n MDA. Ik merk net alleen dat zodra je in een topic op Onzin klikt hij terug springt naar de groep Ontspanning ipv het subforum Onzin. Wordt deze verkeerd gelinkt of is dit met opzet zo?
|
Ik vind de skin nog steeds verschrikkelijk en ik kom er nog steeds niet vanaf -O-
|
Kan je niet uitleggen, cookies weggooien en 't dan nog eens proberen?
|
Met een mobiele telefoon/PDA werkt dat niet, het forum kijkt of iemand een mobiel apparaat gebuikt een gebruikt vervolgens die skin. Dat is inderdaad lastig als je die skin niet wilt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb ook hetzelfde probleem als Kapt Roodbaard btw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En fotoboeken op een pda lijkt me niet zo handig ;x |
Het is bij mij ook dat als je in een topic op DK of onzin klikt je bij ontspanning komt. dit is dus ook bij bijv. eten en drinken => algemeen.
(Ik forum trouwens op mijn psp) |
Citaat:
|
Raar, daar moet ik eens naar kijken dan. Heb met Opera Mini nergens last van.
|
Ik heb het in Opera Mobile (wat anders dan Opera Mini), IE Mobile en in de Nokia S60 Browser :o
|
Kan er geen quote-functie komen op de mobile versie?
|
Citaat:
Als het goed is is het nu gefixt. |
ja! (y)
*o* m@rco *o* |
Citaat:
|
Op mijn iphone krijg ik dus ook de mobile-versie te zien van t forum :mad: Kan dat niet gedisabled worden voor dat ding want ik prefereer gewoon de standaard.
|
Nr 3.
|
Tja, ik vrees dat het toch een of/of situatie is. Of alle mobiele gebruikers krijgen de mobiele stijl te zien, of niemand krijgt hem te zien. Ik snap dat als je met een smartphone met WiFi oid werkt je misschien net zo lief de gewone versie ziet, maar daar is helaas geen onderscheid tussen te maken.
Het enige wat wel zou kunnen is uitzonderingen maken op basis van browsers (user agent string), maar dan zit je ook weer met het probleem dat een paar mensen misschien de gewone versie willen zien, maar het gros waarschijnlijk gewoon zo weinig mogelijk dataverkeer wil en dus de mobiele versie. |
Mij persoonlijk maakt het niks uit. Op de mobiele versie heb je inderdaad nogal wat beperkingen maar het laadt wel veel sneller en op een plek met WiFi staan - over het algemeen - ook wel desktops of laptops ;)
Voor in de trein/bus/whatever is die skin ruim afdoende. |
Ik kan quoten op mijn psp en zie de normale grijze skin :)
*O*M@rco*O* |
Oh, foutje :p
|
M@rco, kan je bij de mobiele versie niet ook een stylechooser toevoegen? Of, gewoon standaard op de normale versie zetten dat mensen het forum zelf op de mobiele versie kunnen zetten als ze minder dataverkeer willen?
Dan kan er gekozen worden en is dat ook niet meer zo'n probleem.. |
Hoe kan het nou dat ik inééns weer het "gewone" forum op m'n telefoon krijg, ik vond die mobile skin veel fijner.
|
kannie meer :( :'(
|
lol ik heb nog steeds de mobile skin terwijl ik juist de normale zou willen :p
|
Kan ik helemaal geen mobile skin meer? Damn. Dit laadt echt ubersloom en leest heel irritant. :/
|
:confused: Ik krijg 'm gewoon...
|
Ik niet, wat maf. Ligt het ook nog aan het soort telefoon en shizzl?
|
Zou best kunnen. Wat voor telefoon/browser is het?
|
Nokia N73. Maar nu heb ik ineens weer wel mobile skin, alsof ie zelf bepaalt wanneer hij zin heeft in welke skin. Dubieus.
|
Ik heb linksonder ook geen skinkiezer, mss idee?
|
als mijn reactie te lang is voor het quickreply boxje, zie ik niet meer wat ik typ -O- en dat is al bij een woord of 30 ;x
|
is er ook een optie waarmee je polls kan zien en kan stemmen?
|
he?/up van 2 weken...
|
Niet dat ik weet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |