Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   hoe weetje wanneer je kan zoenen?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1658770)

Changshan 19-02-2008 16:14

^ Ligt helemaal aan de toon die je eronder legt (en de hoeveelheid alcohol).

Secret Agent 19-02-2008 17:09

Citaat:

Changshan schreef: (Bericht 27060562)
^ Ligt helemaal aan de toon die je eronder legt (en de hoeveelheid alcohol).

Bij mij zal het met name liggen aan de hoeveelheid alcohol. Zoiets moet je mij echt niet vragen zonder me eerst zat gevoerd te hebben.

Freyja 19-02-2008 19:33

Citaat:

Tesoro schreef: (Bericht 27059494)
Het klinkt misschien stom maar je moet het gewoon vragen!
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Voordat je het vraagt moet je natuurlijk wel het idee hebben dat je hem/haar kan zoenen....

"Zou je mij willen zoenen?"
Antwoord: "Ja/Misschien?"------Zoenen maar!
Antwoord: "Nee!"--------"Niet dat ik het zou willen hoor,maar het leek alsof je iets aan het proberen was."

Omg, en dan ook zo kansloos "Niet dat ik het zou willen hoor!" als ze onverhoopt toch niet wil. Nee want we zijn twaalf en mogen niet van elkaar weten dat we geďnteresseerd zijn, wtf :D

Tesoro 20-02-2008 14:31

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27062737)
Omg, en dan ook zo kansloos "Niet dat ik het zou willen hoor!" als ze onverhoopt toch niet wil. Nee want we zijn twaalf en mogen niet van elkaar weten dat we geďnteresseerd zijn, wtf :D

Zucht...Als je er even wat langer over nadenkt zul je tot de conclusie komen dat de zin "Niet dat ik het zou willen hoor" juist interesse van de ander opwekt!
Hoe je het ook wendt of keert, vrouwen hebben nou eenmaal de macht in handen betreft dit soort dingen. Als je het geheel omdraait en zorgt dat jij de prijs bent, in plaats van het meisje in kwestie, maak je 1000 keer meer kans dan dat je kansloos aan haar lippen gaat hangen. Vrouwen willen nou eenmaal iets dat ze niet kunnen krijgen. De zin "Niet dat ik het zou willen" is dus niet meer dan het tonen van desinteresse en het opwekken van interesse van de ander.......

Freyja 20-02-2008 14:43

Citaat:

Tesoro schreef: (Bericht 27067505)
Zucht...Als je er even wat langer over nadenkt zul je tot de conclusie komen dat de zin "Niet dat ik het zou willen hoor" juist interesse van de ander opwekt!
Hoe je het ook wendt of keert, vrouwen hebben nou eenmaal de macht in handen betreft dit soort dingen. Als je het geheel omdraait en zorgt dat jij de prijs bent, in plaats van het meisje in kwestie, maak je 1000 keer meer kans dan dat je kansloos aan haar lippen gaat hangen. Vrouwen willen nou eenmaal iets dat ze niet kunnen krijgen. De zin "Niet dat ik het zou willen" is dus niet meer dan het tonen van desinteresse en het opwekken van interesse van de ander.......

Hoopvol, maar helaas. Als je eerst zoiets gaat vragen en vervolgens terugkrabbelt met een 'niet dat ik het wil hoor', komt het vooral over alsof je haar eigenlijk wél heel graag wil zoenen, maar als de dood bent dat zij dat niet wil en maar meteen een smoes klaar hebt voor als ze inderdaad niets van je moet hebben. Precies zoals het geval is, dus.

Ik zou The Game nog een keer lezen als ik jou was.

Changshan 20-02-2008 14:44

^ Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft wel een punt. Wij (jonge) mensen zijn nu eenmaal zo hypocriet dat we 'spanning' willen. Als de ander te makkelijk is, is er vaak niets meer aan. Op die manier hebben trouwens ook veel mensen het probleem dat de verkeerde verliefd op hen wordt, namelijk degene van wie ze zich half afgewend hadden.

Freyja 20-02-2008 15:02

Citaat:

Changshan schreef: (Bericht 27067569)
^ Hoe je het ook wendt of keert, hij heeft wel een punt. Wij (jonge) mensen zijn nu eenmaal zo hypocriet dat we 'spanning' willen. Als de ander te makkelijk is, is er vaak niets meer aan. Op die manier hebben trouwens ook veel mensen het probleem dat de verkeerde verliefd op hen wordt, namelijk degene van wie ze zich half afgewend hadden.

Spanning, zeker. Maar wat hij daar beschrijft is helemaal niet spannend, want je hebt meteen door dat de jongen in kwestie wel dégelijk wil zoenen, en zich er bovendien met een dom smoesje vanaf maakt. Als je spanning wilt creëren, moet je überhaupt niet zo'n vraag stellen.

Daarnaast is het op mijn bezadigde leeftijd sowieso niet meer de gewoonte dat mensen zo kinderachtig doen om maar geen interesse te tonen, geloof ik (op de enkele onzekere ziel na). Je merkt het gauw genoeg als iemand je wel ziet zitten.

Tesoro 20-02-2008 15:03

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27067568)
Hoopvol, maar helaas. Als je eerst zoiets gaat vragen en vervolgens terugkrabbelt met een 'niet dat ik het wil hoor', komt het vooral over alsof je haar eigenlijk wél heel graag wil zoenen, maar als de dood bent dat zij dat niet wil en maar meteen een smoes klaar hebt voor als ze inderdaad niets van je moet hebben. Precies zoals het geval is, dus.

Ik zou The Game nog een keer lezen als ik jou was.

Het ligt er maar helemaal aan op welke manier je het zegt....Communicatie = 20% wat je zegt, de rest wordt opgevuld door lichaamstaal en stemhoogte.

Wat is The Game?:confused:

Outlaw 20-02-2008 15:56

Citaat:

Tesoro schreef: (Bericht 27067505)
Vrouwen willen nou eenmaal iets dat ze niet kunnen krijgen. De zin "Niet dat ik het zou willen" is dus niet meer dan het tonen van desinteresse en het opwekken van interesse van de ander.......

dat eerste kan misschien wel waar zijn, maar die desinteresse is totaal niet geloofwaardig in dit geval. Sowieso is het een belachelijke actie, ook het vragen of je ze wilt zoenen.

Changshan 20-02-2008 20:43

^ Vreemd dat ik er dan op een heel normale manier meerdere keren succes mee heb gehad... jullie zien nogal over het hoofd wat het verschil is tussen hier zo'n simpele opzet van een dialoog lezen, en hem elders uitvoeren. Flirten is één en al theater, beetje geven, terugstappen en niet te veel toehappen; wat dat betreft heeft hij een simpel doch treffend voorbeeld gegeven. Al hoef je het niet zo te interpreteren dat dit de meest voorkomende manier is...

Tesoro 21-02-2008 11:13

We kunnen er hier lang of kort over discussieren...De praktijk heeft in mijn geval uitgewezen dat het een effectieve manier is om iemand te zoenen.

@Changsan...Weet je wat het mooie is? Vrouwen zeggen vaak dat dit soort dingen onzin zijn en het tegenovergestelde waar is. Toch leuk als de praktijk iets heel anders zegt;).

T_ID 21-02-2008 12:12

Citaat:

Tesoro schreef: (Bericht 27067664)
Communicatie = 20% wat je zegt, de rest wordt opgevuld door lichaamstaal en stemhoogte.

Lichaamstaal en stembuigingen zíjn communicatie...

En wat voor TL buis verzon dat je moet ontkennen dat je het in de eerste plaats wilde als iemand zegt niet met je te willen zoenen? Alsof dat gezichtsverlies zou zijn... Gewoon, hop: jammer, je bent veel te mooi om niet te kussen, of iets dergelijks.

Briseďs 21-02-2008 12:31

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 27073851)
Lichaamstaal en stembuigingen zíjn communicatie...

Dat zegt ie juist.

Changshan 21-02-2008 14:12

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 27073851)
Gewoon, hop: jammer, je bent veel te mooi om niet te kussen, of iets dergelijks.

Kan ook, alleen heb je dan weer de kans 'te makkelijk' te zijn. :p Wij mannen hebben het ook maar moeilijk...

Freyja 21-02-2008 16:40

Citaat:

Tesoro schreef: (Bericht 27073521)
@Changsan...Weet je wat het mooie is? Vrouwen zeggen vaak dat dit soort dingen onzin zijn en het tegenovergestelde waar is. Toch leuk als de praktijk iets heel anders zegt;).

Ik word liever gezoend door iemand die het zonder aankondiging doet. Of ik doe het zelf al. Ik weet heel goed op wat voor dingen ik reageer in het gedrag van jongens, en veel zaken daarvan zijn als trucjes aan te leren. Maar die zinnen die jij beschreef horen daar domweg niet bij.

Inanis 21-02-2008 17:38

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27075540)
Ik word liever gezoend door iemand die het zonder aankondiging doet. Of ik doe het zelf al. Ik weet heel goed op wat voor dingen ik reageer in het gedrag van jongens, en veel zaken daarvan zijn als trucjes aan te leren. Maar die zinnen die jij beschreef horen daar domweg niet bij.

Jij bent ook niet echt de gemiddelde meid, slimmer en afstandelijker komen al in me op.

@ts: Je merkt het wel als je hints krijgt.
Van simpel geil gedrag tot kleine subtiele aanrakingen en aandacht (veel naar je toe komen).
Gewoon sterk blijven en vertrouwen in jezelf hebben, dan kom je vanzelf met spontane meiden in aanraking en leer je wat te doen. Oja en wees geduldig.
Met sterk blijven bedoel ik niet dat je aan lame-principes moet vasthouden, je mag best een beetje aan jezelf werken.

Freyja 21-02-2008 22:27

Citaat:

Inanis schreef: (Bericht 27075860)
Jij bent ook niet echt de gemiddelde meid, slimmer en afstandelijker komen al in me op.

@ts: Je merkt het wel als je hints krijgt.
Van simpel geil gedrag tot kleine subtiele aanrakingen en aandacht (veel naar je toe komen).
Gewoon sterk blijven en vertrouwen in jezelf hebben, dan kom je vanzelf met spontane meiden in aanraking en leer je wat te doen. Oja en wees geduldig.
Met sterk blijven bedoel ik niet dat je aan lame-principes moet vasthouden, je mag best een beetje aan jezelf werken.

Afstandelijker?

Inanis 22-02-2008 16:18

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27078598)
Afstandelijker?

Je lijkt me niet het soort persoon dat zich veel zorgen maakt om/bezig houdt met anderen.

Je duivel-avatartje helpt er wel bij btw.. (moest ik net ineens aan denken)

Barabas 23-02-2008 14:35

Citaat:

Tesoro schreef: (Bericht 27059494)
Het klinkt misschien stom maar je moet het gewoon vragen!
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Voordat je het vraagt moet je natuurlijk wel het idee hebben dat je hem/haar kan zoenen....

"Zou je mij willen zoenen?"
Antwoord: "Ja/Misschien?"------Zoenen maar!
Antwoord: "Nee!"--------"Niet dat ik het zou willen hoor,maar het leek alsof je iets aan het proberen was."

zoiets is wel wat voor mij*O*
alleen heb ik nooit zin om naar een dicso te gaan-O-

Changshan 23-02-2008 21:14

^ Komt nog.

Qimm 24-02-2008 11:40

Citaat:

Changshan schreef: (Bericht 27089732)
^ Komt nog.

waaneer je er in mag

Changshan 24-02-2008 16:11

Ik wilde het niet zo zeggen. :D

Barabas 24-02-2008 19:07

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 27091278)
waaneer je er in mag

wanneer^^

ik mag er al in, we hebben zo iets in het dorp waar ik woon, maar dat is voor ongezellige vmbo-kaders kleutertjes.

Qimm 24-02-2008 23:09

typgeblek :bloos:

Armoed 25-02-2008 14:23

Citaat:

Mystery's kiss gambit werkt niet in Nederland en is voor 30+ en kun je niet uitvoeren tenzij je een Don Juan type bent (wat sowieso al niet zo goed werkt).

Try this one: "Ik heb echt moeite om je nu niet te zoenen" en dan gewoon reactie aflezen.

(disclaimer: die is ook corny etc. en raad ik je ook af maar het is beter dan dichtklappen/niet durven_

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.