![]() |
451: Zeggen dat je tevreden bent met het resultaat van je geslachtsverandering.
|
45 : een slaapmiddel in haar drankje gooien en haar in een doodskist stoppen a la Spoorloos.
|
449: Zeggen dat je valt op Lindsay Lohan.
|
448: Zeggen dat je verslaafd bent aan neuspeuteren en vragen of je date dat ook zo fijn vindt om te doen.
|
447: je portable dvdspeler aanzetten en de nieuwe aflevering van lost gaan kijken
"ja, daar zet ik alles voor opzij" |
446: Als je over straat wandelt zeggen dat je soms last hebt van moodswings. En vervolgens de eerste de beste voorbijganger een klap op zn bek geven.
|
446: Blauwe schimmelkaas in je bek laten rotten en haar dan kussen.
|
444: Vampiertanden indoen en haar in haar nek bijten.
|
443: Zeggen dat je een heel gevaarlijke huidziekte hebt die enorm besmettelijk is.
|
442: Zeggen dat je aids hebt.
|
441: Zeggen dat je asexueel bent, maar dat dat niks afdoet aan eventuele verliefde gevoelens voor je date.
|
440: Vragen of ze een neprolex van je wil kopen.
|
439: uitgebreid vertellen over hoe ze je steenpuist hebben opengesneden.
|
438: Vertellen dat je zo snel mogelijk kinderen wilt.
|
437: Vragen of je date het erg vindt als je je pruik even afzet, omdat hij zo kriebelt.
|
436: zeggen dat je geen ondergoed draagt
|
435 Zeggen dat je alleen van onderdanige partners houdt dus dat hij/zij echt wel dommer dan je moet zijn
|
434: Vertellen dat ze bij jou thuis een hoofddoek om moet. Ook tijdens het douchen en tijdens de seks.
|
Citaat:
|
432: Vragen of je ze opblaaspopcollectie wil zien.
|
431: beginnen over de lengte van je lul. "en tijdens het douchen, na gym... dan zag ik die van alle andere jongens..."
|
430: Zeggen dat je niet gelooft in monogamie en dan ook niet van plan bent ooit monogaam te zijn.
|
429: Zeggen dat je nog maar een halve piemel hebt, omdat ie ooit tussen de deur kwam tijdens een vechtpartij met je broer.
|
428: "ik hou wel van ongeschoren. van die lekkere twee-dagen-baardjes. mmmm. ik scheer mijn oksels en zo ook nooit. dan ruikt het allemaal zo lekker naar mij"
|
427: Zeggen dat je mee had willen doen aan Boer zoekt vrouw, maar dat je niet door de selectie kwam omdat ze je te lelijk vonden.
|
426: zeggen dat je meedeed aan idols
|
425: Zeggen dat je fan bent van Neil.
*KOTS* |
wie is neil? :confused:
424: alles opnemen met een taperecorder of iets dergelijks. "voor het geval dat" |
Neil is een lul in idols. Hij blijft er maar in omdat hij de enige jongen is, en al die tienerkutjes op hem stemmen. Tenminste, zoiets heb ik ervan meegekregen.
423: Zeggen dat je lid bent van Scientology |
422: gaan zitten bellen met je beste vriend "nou, waar ik nou weer mee aan een tafel zit. wat een rasmongool zeg! en lelijk!!! LELIJK!"
|
421: Zeggen dat je opgenomen bent geweest in een afkick-kliniek, maar dat het niets uitgehaald heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
417: falafel eten.
|
416: Zeggen dat je alleen maar date om je ware geaardheid voor de buitenwereld te verbergen.
|
415: Zeggen dat je 't op je thuisplaneet beter naar je zin had dan hier op Aarde.
|
414: At any give time zeggen dat ze dik is.
|
Citaat:
413: als ze in een restaurant even naar de wc is een zoutpot leeggooien over haar eten, als grapje. |
412: Zeggen dat je van bdsm houdt.
|
411 : in je polsen krassen
|
zoenen/seks
|
410: in dr beha plassen
|
408: zeggen dat je tegen zoenen op de eerste date bent.
407: zeggen dat je op zindelijkheidstraining zit Ik gooi er even twee in een post, want in de openingspost staat er geen en we willen natuurlijk wel dat het uitkomt, niet dat we straks maar 499 dingen hebben!!!!!!1 |
406: zeggen dat je iemand niet meer hoeft als hij/zij niet wil zoenen op de eerste date.
|
405: vragen waar de camera's staan
|
404: 120km/h in zn 2e versnelling gaan rijden :bloos:
|
403: een doggybag vragen voor de restjes. handig voor morgen
|
402: Een doggybag vragen en die volpoepen.
|
:D:D:D:D
401: überhaupt poepen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |