![]() |
Citaat:
|
Ik heb al lang en breed een koortslip, maar ik wil die graag alleen op díe lip houden en niet op de rest. Hence de beperking.
|
Ik ben erachter gekomen dat het bijna niet te doen is om te pronken met mijn seksleven; mijn huid is heel glad en zijn nagels bot. Geen kans op krassen dus: hij moet echt doorbijten wil je een beetje iets zien op mijn huid. Ik denk dat mijn moeder een walvis is, dat ik zo'n dikke, gladde huid lijk te hebben. Zijn huid ligt al open als je er iets te woest naar kijkt!
verder prima. |
Anders, maar ik vind het wel prima zo
|
Iets te weinig naar mn zin :o Vroeg op moeten staan enzo. Ah well, maar eigenlijk heel goed <3
|
Omg ik had zo'n leuk weekend :bloos:
Heb me een partij staan zoenen met een kerel :cool: |
Prima de prima! (y)
Soms zou ik wel eens willen dat ik een piemel had, volgens mij zou ik er wel leuke trucjes meekunnen. :p |
Citaat:
En waarom ijkt de hele wereld seks te hebben behalve ik -O- |
Citaat:
|
mijn nieuwe bed vrijt heel lekker! Ik hoef niet te schuiven als we willen rollen; we kunnen gewoon rollen want het bed beslaat de halve kamer :D *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezakt tot t absolute nulpunt ofzo...
|
Opzich erg goed maar mn libido mag wel wat meer verspreidt over de hele week ipv alleen in 't weekend? :confused:
|
Zinnn nog steeds. En wat ben ik blij dat mn vrienden gewóón over seks kunnen praten, ipv dat "piemel HIHIHIHIHH" van vroeger. :')
|
Citaat:
|
maar ook wel serieus :D
|
Citaat:
|
Piemels zijn het achtste wereldwonder.
|
Nee, ballen! die bewegen uit zichzelf :eek: :eek: :eek:
|
musculus cremaster: http://nl.wikipedia.org/wiki/Musculus_cremaster
Maar mooi speelgoed is het zéker!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Godverdomme, wat heeft ie toch een mooi lijf <3
|
Citaat:
Keihard omstebeurten alle vieze woorden zeggen die je kunt bedenken... :D En dan heel hard giegelen en debiel doen en dan zeggen, okay nu gaan we ons weer naar onze leeftijd gedragen.... -O- |
slecht, er zijn geen leuke jongens op school (maar ik ga is een keer met mijn vriendin in utrecht en dan leuke jongens zoeken:P)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG dat was wel héél erg heet :bloos:
|
^QFT. Hij miste zn trein,oeps. :o
|
*O* Dat was fijn. Het zorgt wel altijd dat ik me weer helemaal veilig voel. Eventjes. (tot hij weggaat :()
|
Citaat:
|
sjiesj, nu was hij gisteren zoooooo zat dat we niet eens meer hebben gevreeën :|
|
Would you please, for the love of god, stop calling it vrijen?
|
zo heet het simpelweg toch?:), what's the problem
|
Citaat:
en al zeker in het Vlaams of had je dan liever dat ik zei "gisteren niemeer gepoept" ? want da's informeler vlaams voor hetzelfde |
Gewoon neuken manolo's!!!!!!!
|
mnee, ik hou het bij vrijen hoor.
neuken is zo gevoelloos. poepen ook, daar niet van, maar da's zo'n beetje de meer lollige variant. da's zo in de zin van "hey tijger, poepke doen?". neuken doen wij eigenlijk niet. |
Nou, wij neuken wat af.
|
Poepen. :') Vrijen of neuken oke, maar poepen? xD
|
vlaams he, wat is daadwerkelijk poepen dan in het vlaams? :P
|
Een bruinke ejaculeren?
|
Citaat:
|
Sex with a view. het buitenseizoen is geopend :D
|
Eeeeindelijk weer eens ECHT veel tijd voor elkaar, de hele dag bij elkaar geweest en zin gehad en toen was het 's avonds ergggggggg fijn :o.
|
's Middags terug in bed kruipen, lieve seks hebben en een siësta doen...(Y)
|
aah, een maand niet! :eek: Een maand geen pil, een maand geen seks.. :eek: Hopen dat ik het volhoud!
|
geen pil? kan t toch met condoom? ;x
|
Dat durf ik niet meer sinds die franse ondingen. Dus dan maar gewoon helemaal niet. Handjes boven de dekens enzo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |