Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Bij welke film moest jij het eerst huilen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=168493)

Piccola 05-08-2002 16:05

Hair, The Green Mile, Romeo & Julliët, E.T. en Titanic. :( :o :p

mobie 05-08-2002 16:18

Die film moet nog gemaakt worden :o
Kan me echt wel rot enzo voelen door een film, maar huilen is er nog niet bijgeweest.

Sasbeest 05-08-2002 18:21

Bij het einde van Pay it Forward, zoow zielig :(

xx 06-08-2002 16:20

Romeo & Julliet
Titanic
leeuwenkoning
free willy

xx

Firefly182 07-08-2002 11:47

E.T., The Green Mile en vroeger ook bij Platvoet en z'n vriendjes, dat z'n moeder doodgaat en ook bij Alle honden gaan naar de hemel, als die hond dus dood gaat en nog vroeger ook bij Scruffy, die golden retriever-puppy, eerst gaat haar moeder dood, dan de zwerver die voor haar zorgt. Zooooooooooo, zielig, kan ik nog bij janken. Maar dan ga ik altijd snel even wat drinken pakken ofzo in de keuken, tenminste, vroeger wel.

Diesel 07-08-2002 15:33

Gisteren kwam True Crime met Clint Eastwood en Isaiah Washington in de hoofdrol op TV, best wel emotionele film. Alleen het einde vond ik slecht want de veroordeelde gaat niet dood, ok hij is onschuldig maar zo gaat het nou in Amerika, zelfs onschuldige mensen krijgen de doodstraf, dat zou de film stukken beter en emotioneler maken.

M1d0 07-08-2002 17:13

Citaat:

perseus schreef:
The Lion King, maar goed, toen was ik 4 :D
Was die niet uit 1996 ??

Missy1234567890 07-08-2002 21:47

Ik huil normaal nooit tijdens films, maar bij Pearl Harbor toen ik m de 2e keer zag wel. En dan niet op t moment dat Josh doodgaat, maar al eerder, tijdens de aanval van de Jappen op de Americanen. Echt, ik vond t opeens zo zielig voor ze. Tjaa, ik heb denk ik een té groot inlevingsvermogen :(

*oerektoeter* 09-08-2002 11:03

Citaat:

Missy1234567890 schreef:
Ik huil normaal nooit tijdens films, maar bij Pearl Harbor toen ik m de 2e keer zag wel. En dan niet op t moment dat Josh doodgaat, maar al eerder, tijdens de aanval van de Jappen op de Americanen. Echt, ik vond t opeens zo zielig voor ze. Tjaa, ik heb denk ik een té groot inlevingsvermogen :(
dat had ik dus ook!

Bluesummers 09-08-2002 11:37

ik heb nog nooit gehuild om een film.. als dr bijvoorbeeld iemand doodgaat, zitten anderen te huilen en denk ik 'en hierna staat die acteur op, stap in zn limosine en rijd naar huis..' k heb wel ns gehuild om een boek trouwens :D (en het film moment waar k het allerdichtst bij huilen was, was bij trigun toen Nicolas doodging, gewoon omdat het zo'n prachtige scene was, en als je daarna Milly zo hoort huilen.. dan denk je ook effe 'snik' maar k had niet gehuild.. misschien komt dat nog als k m voor de 10e keer ga kijken ofzo :D )

gizmo 09-08-2002 19:25

ehmzz bij Moulin Rouge..
Dat kwam omdat het net een week uit was met mijn vriend.. hij had het uitgemaakt ivm zijn ex waar hij de dag erna weer ging... (moeilijk uit te leggen')... en ja toen ik die film zag over liefde en zo...:(

°×.C-LiCiOuS.×° 09-08-2002 21:03

ikkuh bij aliens
kom op toen was ik 5
en bij themuppets christmas caroll toen tiny tin ddod ging

Sade 11-08-2002 12:58

Hahahahaha dit is heeeel fout maar de eerste film waarbij ik moest huilen was Free Willy :o
Verder... bij Titanic en Pearl Harbor en al die kaskrakers waarbij het eigenlijk de bedoeling is dat je gaat huilen, hoef ik niet te huilen. Daar ligt het gewoon te dik op.
Verder ben ik het ermee eens dat Police Academy zeker om te huilen is ;)

Als je een film wilt zien waarbij je echt zwaaaaaaaar moet huilen of waarbij zelfs de stoere heren onder ons zich in moeten houden dan heb ik drie woorden voor je: City Of Angels.
Met Nicholas Cage en Meg Ryan maar zeker geen flutfilm! Ook zeer goede soundtrack met o.a. U2 en the Goo Goo Dolls met het bekende 'Iris'. Zien dus! :)

Firefly182 11-08-2002 16:19

Citaat:

GND86 schreef:
Hahahahaha dit is heeeel fout maar de eerste film waarbij ik moest huilen was Free Willy :o

Heb ik ook bij gehuild, na ja, nie echt, twas meer de bekende brok in de keel. Kheb wel zwaar zitten te janken toen Keiko, die orca dus, maar dan in het echt, vrijgelaten werd in een zoutwaterbassin in de zee. God, die vin die slap hing en dan die klagende janktoon toen ie in de lucht hing.... *snik*

Rioto 11-08-2002 16:26

Nog nooit gehuild bij een film, moet altijd lachen als er iemand neer word geblast helemaal goud

R@st@gurl 13-08-2002 19:37

Bij my girl als Thomas J doodgaat door die bijensteken (zo jong waarom toch waarom toch *zou nu direct weer kunnen gaan janken*) en bij la vita e bella natuurlijk ook (zo'n mooi kindje, zo'n lieve vader *snif*)

verder huil ik bijna bij ieder triest stukje in iedere film wel een beetje

Sithan 13-08-2002 21:44

Citaat:

Diesel schreef:
Gisteren kwam True Crime met Clint Eastwood en Isaiah Washington in de hoofdrol op TV, best wel emotionele film. Alleen het einde vond ik slecht want de veroordeelde gaat niet dood, ok hij is onschuldig maar zo gaat het nou in Amerika, zelfs onschuldige mensen krijgen de doodstraf, dat zou de film stukken beter en emotioneler maken.
Volkomen mee eens...zat ook te wachten op het moment dat de onschuldige dood zou gaan...dat zou veel mooier geweest zijn en realistischer ook vink!

Angel Of Faith 13-08-2002 21:48

Zou het echt niemer weten eigenlijk :o . Vond het wel erg bij Belle en het Beest dacht echt dat het beest zou doodgaan, en ook bij de film Fluke, man die gestorven is en die in het lichaam van een hondje herboren word, kreeg ook wel efjes tranen in m'n ogen. Ook overlaatst weer de film My Girl bekeken, kreeg ook krop in me keel, maar weet niet echt meer welke me eerste film was waarbij ek moest huilen. Hm of was het Free Willy :confused: ?

xxx
Faith :D

Eva* 14-08-2002 02:10

Voor zover ik weet heb ik 1 keer om een film gehuild; Mathilde. :o
Er gebeurt niet iets extreem zieligs, maar de tederheid van de hoofdrolspelers raakte mij. Zal ook wel hebben gelegen aan de dag waarop ik die film keek ofzo.

Lärm 14-08-2002 07:49

E.t.

A* 18-08-2002 23:43

Amadeus

notbonefish 18-08-2002 23:46

bambi :o

maar dat was wel heel lang geleden :p

Wahan_Metan 19-08-2002 18:26

Citaat:

Minnitje schreef:
Ok, ok, en dan bedoel ik niet toen je klein was bij bambi ofzo :) Maar serieus...

Kwam het door het verhaal, het goede spel, een emotioneel moment?

Vertel je verhaal!

Ik heb net Philadelphia gezien, met Tom Hanks en Denzel Washington, zóóóó zielig! Ik huil normaal echt nooit bij films maar ik vond m zo mooi... Vooral het acteerwerk van Tom Hanks. Denzel Washington was goed, maar niet geweldig vond ik. He wanted to overdo it zeg maar (hoe zeg je dat in NL??) Het verhaal was beetje bibberig, maar dat is vergeven. Ik geef deze film een 9-

Snif :(

My Girl..

WolterB 19-08-2002 19:38

bambi, was toen 5 jaar oud

Budhamonk 19-08-2002 19:53

Ik kan nu ook echt niet meer huilen om een film. Vroeger wel bij zwelgje en dombo. volgens mij heeft vroeger iedereen wel om die film gehuild toen je klein was.

Saartje_b 19-08-2002 21:50

Hoewel ik me meestal wel erg in een film inleef, moet ik bijna nooit huilen. Alleen bij The Lion King als ik me goed kan herinneren. En dan denken jullie vast allemaal: 'maar dat was toen je klein was.' maar ik heb de film vorig jaar ofzo nog gezien en toen is het me niet gelukt mn tranen in te houden toen Simba's moeder dood ging!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.