![]() |
Ik zag zojuist op AT5 een recordpoging 'hoofd-schouders-knie-en-teen-en'. Ga dan werken of zo, :(.
|
Citaat:
|
Maar niet van één iemand, nee. Een groep van vijftig tot honderd man, hè. En een vent deed het nog verkeerd ook.
|
Haha, AT5. <3 Dat is een van drie zenders die ik soms nog wel mis.
|
Citaat:
|
tet
|
Zeg dat wel.
|
dat wel
|
Goeiemorgen. ;x
|
Ik wil niet dat mijn moeder rookt. Ik heb lekker een pakje marlboro-light voor haar gekocht en haar wijsgemaakt dat de gewone marlboro op was. Ik hoopte dat ze het heel vies zou vinden en het niet zou roken maar het werkte niet. Achja, het is in elk geval minder slecht. Zit iets minder teer, nicotine en koolstofmonochloorfosfaatsulfide in.
|
Woei, na nachten van slapeloosheid, eindelijk fatsoenlijk geslapen!
|
Goedenmorgen, zalig zijn de zieken.
|
Liefde voor het weer vandaag! (y) Ik kan zelfs mijn zomerjurkje aan. Olee. En over een uurtje mijn cijferlijst ophalen. Dan kan ik berekenen wat ik moet halen voor mijn CE's. En of ik me zorgen moet gaan maken. Vast niet. Ik heb in ieder geval al allemaal zevens.
Oh, wat ook nog leuk is. Het zonnetje schijnt, maar dat wisten we al. Ik heb appeltaart als ontbijt op. :bloos: Lang leve jarige broers en de appeltaart. En met de hond naar het strand. Prima. (y) |
Lekker weer inderdaad (y) Alleen kan ik geen zomerjurkje aan, dat is toch nog net iets te koud. Maar zomerjassen zijn ook fijn :P
|
Citaat:
|
Ik ben zonder jas naar school gefietst net (y)
En ik had net debat en dat ging ook best goed :cool: Hoewel ik aan het eind even vastliep. Maar dat gebeurt altijd wel een keer. ;x En ik weet niet of ik wel goed presenteerde; als in handgebaren en alles. Maar de afsluitbeurt ging wel goed. :y |
Gaaf. :cool: Ik vind het jammer dat ik nooit fatsoenlijk heb leren debatteren, behalve af en toe in de vierde klas. Alleen ik vond het altijd maar moeilijk, omdat ik altijd voor mijn beurt praat en dan moet je je hand opsteken en wachten. :o
|
:D
Dat deed ik in de vierde ook altijd fout ja :p Debat volgewns de regels is wel moeilijk, maar ook leuk (y) Alleen als ik als tweede moet (dus argumenten weerleggen), ben ik erg slecht omdat ik dan teveel wil zeggen en het allemaal heel chaotisch wordt. :o |
Je moet iedere keer maar een klein dingetje vertellen, en dan als de andere er weer overheen komt weer iets.
|
OMG, die Hamer wordt fractievoorzitter:D
|
ik vind dunhout wel lief :D
|
ik ga naar school SAAI
|
Ik zit nu al een uur klaar om te gaan studeren :o
|
Ik heb vanmorgen al gestudeerd. :p Ik moet vanmiddag voor de laatste keer assesments spelen.
|
Ik verveel me. Leuke mensen naamzoek!
|
Nu is het wachten op de uc 'leuke mensen' ;x
|
Citaat:
|
Ha, daar ben je!
|
Wat voor een leuke dingen wil je doen?
|
'Leuken mensen's schermafbeelding' forumfail! ;)
|
:confused:
|
Misschien moet je wat leuke mensen als ava nemen. ;)
|
Geen zoekzin, google sloom etc.
|
busted :P
|
:D
|
Hm, nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar dit was zowaar grappig.
|
hihi martino
waarom ben jij op het forum nu? |
No school today. :o
|
Sjee. Dat was tof. Vorige keer stond bij het boekenfonds een rij van hier tot belgie. Dus vandaag ging ik iets eerder, en toen was er helemaal niemand *O* Het was zo van *whoesh-hier-heb-je-je-boek-klaaaar!!!* :cool:
|
Citaat:
|
Ik mis Dukko. :(
|
Citaat:
|
ik hoor te studeren :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt waar:D dat is dat mens dat steeds over haar moeder begon bij het Wilders-debat:D
|
Ik weet 't, :D. Maar ja, de PvdA doet me sowieso niet zo veel meer.
|
Het is ook niet zo veel meer.
|
heeeeeeeeeeeeejooooooo
|
Goedemiddag, (Y).
Ik ga zo maar weer een paar uren in het Vondelpark doorbrengen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |