![]() |
blauwe korte broek 2x omgeslagen guess?
lichtblauwe polo rl haar in een staartje badstoffenslippers |
Waarom komt het nou nog altijd zo ordinair op me over als meisjes vertellen wat voor string ze aanhebben :confused:
Nou ik draag: Oranje korte broek Steppin' Out Lichtblauw wit geruitte overhemd TH Bootschoenen Timberland |
zwart t-shirt van mtv (slaap t-shirt) en witte onderbroek
|
zwart 3/4 rokje
zwart hemdje zwarte adidasjes ringen, armbanden, horloge, kettingen hare in een staartje beetje mak-up op... *is niet zichzelf, moet werken* |
Witte korte broek
|
mintgroen rokje replay
knalroze mauwloos polo shirtje rl knalroze bikini o'neill roze slippers met bloem zonnebril in haar |
Citaat:
|
* blauw elastisch haltertopje met witte rand langs de hals van de H&M
* donkerblauw rokje met lichtblauwe/witte bloemen erop Bien Blue * witte sneakers met 2 witte bandjes over de voet Tommy Hilfiger * haar slordig opgestoken * lichtbruine oogschaduw & zwarte mascara * zilveren horloge om |
lichtroze driekwart broek van Protest
lichtroze haltertopje met bloemen van Zara lila slippers van Zara + ondergoed |
- roze haltertopje met bloemen (Hema)
- lichte wijde 3kwartsbroek (C&A) - grijze snoopy-string (H&M) |
- lichtroze polo bien bleu
- witte 7/8 broek H&M - roze/witte teenslippers met glimmertjes uit Italië - turquoise bikini (ik kom net van het strand) - nep-Chanel zonnebril (ook uit Italië) in m'n haar - lichtbruine oogschaduw + zwarte mascara - gouden armbandje, bi-color horloge, zegelring, parelketting |
nog steeds een blauwe overzeas
zwarte longsleeve van Iced Earth boxer haar in ein steert :] |
licht blauwe broek
wit truitje met spagettibandjes (zie je niet) rood/grijs gestreept truitje met witte kraag rode schoenen zwarte bh + string horloge + ketting zilverkleurig haar in een staart met wat plukjes los |
Lichtblauwe teenslippers.
Huidskleurige string. Lichtblauwe heupbroek van Miss Sixty. Heel fel blauw truitje met spaghetti bandjes en alleen 4 'touwtjes' op de rug. 3 Ringen, 1 ketting, armbandje. |
blauwe joggingsbroek nike
wit tshirtje dockers witte badstoffenslippers roze ondergoed |
-bruine leren slippers van mexx
-een d&g broek met scheuren -een witte riem met een blauwe en een groene streep van de h&m -een blauw/wit bloemmetjes hemd van de h&m -een armband met een bloem by bertbart -een schelpenketting gekocht op het strand van nice -en een ketting aan mijn broek |
-Blauw/wit tshirt dat eigenlijk iets te klein is, maar ik had niets beters..
-zwarte korte broek -zwarte boxer |
Citaat:
|
paarse D&G boxer
lichtblauwe dockers d2 gele polo, polo jeans co. en verder niks..... |
rood/witte boxer st'out
blauwe dockers d5 wit t-shirt van xsten weet niet vn wat rode polo scapa ruitsokken RL broques vlier |
wit rokje Benneton
wit/donkerblauw mouwloos poloshirtje RL witte bikini polosport witte lak instappertjes met donkerblauw bandje eroverheen Sioux haar: hoog staartje, zonnebril |
hihi ben net uit bed:
knalrode te korte pyjama broek titanic tshirt |
Citaat:
Ik draag deze pyjamabroek http://picserver.student.utwente.nl/...re.php?id=2249 met een rood shirtje van Only |
Citaat:
|
Zwart opengescheurd tshirt met gaten erin
Groene broek met hier en daar ook wat gaten Bruine sokken Zwart ondergoed Lekker simpel, tis veel te warm voor ingewikkelde kleren ;) |
Wit strak bloesje met de kraag natuurlijk omhoog (ben r heel blij mee :) gister gekocht..krijg nu opeens veel meer mannelijke aandacht dan met een wijd band shirt :S)
Zwarte broek met witte strepen erop Vans Bikini topje zwarte onderbroek |
witte sokken
blauwe wijde 3kwartsbroek zwart ondergoed grijs met wit truitje met spaghettiebandjes 7 ringen horloge elastiekje en armbandje om pols ketting regenbooghoedje op |
Kleding:
- blauwe string met zilveren futseltjes - blauwe bh met zilveren futseltjes - donkerblauw met bruin/zwarte vlekjes jurkje - blauwe sandaaltjes - babyblauw petje (heeeel lief :D ) Haar: - in allemaal kleine staartjes Make-up: - blauwe oogschaduw - blauwe mascara - blauwe eyeliner - doorzichtige lipgloss tis warm vandaag :cool: |
donkerblauw wijde korte broek
lichtblauw adidas hempje daarbij net nog: adidas-gympen met lichtblauwe strepen donkerblauwe pet |
ik: licht jeansrokje, fuchsia mouwloos hemdje, d.blauw ceintuur, d.blauwe instappers
en W1ZZ een lichtblauwe dockers en een d.blauw polo'tje met bootschoenen |
zwart/beige jaren '40-rokje
zwart satijnen topje kanten enkelbandje/veel ringen/oorringen/ketting punkschoentjes rood ondergoed :o |
Kom net terug van zwemmen, en heeeeel erg verkleurd *trots* :D (y) (en ook een heeeeeel eind gefietst heen en terug :S )
felle lichtblauwe triangle bikini met roze bloemen O'Neill kort lichtblauw spijkerrokje Replay felroze riem wit/roze hemdje met spaghetti-bandjes A&F geen schoenen meer aan haar in hoog staartje, geen make-up (ik gloei nu wel van mezelf :D ), zonnebril nog in mn haar |
Ow degene naast mij wil ook vermeld worden ;)
donkerblauwe zwemshort van Gant oranje t-shirt Polo Jeans houten kettinkje om ook keine schuhe ook zonnebril in zn haar zo, boeiend voor jullie ook echt :p |
donkerblauwe sportbroek Polo Sport.
|
heb de hele dag gezwommen :)
groenige 'hawaii' bikini O'Neill lichtroze linnen rokje RL met strikje wit strak hempje met felroze letters Mer du Nord witte slippertjes/muiltjes zonnebril nog op m'n hoofd hoog staartje, geen make-up want ben verbrand :( |
Wit hemdje
Donkerblauwe beetje wijde 3/4 broek Beige Vans Wit ondergoed Sieraden Het is veelste warm |
gele short van zeeman
t-shirt van spice girls pepsi :o (gekregen toen ik 10 was,en ik gebruik em nu nog steeds aks pyjama,neeeeeee,geen fan niet meer,sorry :p ) |
- donkerblauw topje met gekruisde spaghettibandjes
- lichte wijde 3kwartsbroek - paarse string - paarse sandalen |
ik heb aan grijze korte broek en rood mouwloos shirtje
lekker normaal voor een dag niets doen. |
-zwarte sokken
-rode bandplooi broek -wit/zwart gestreept golfpolo'tje RL |
een driekwart zwarte wijde broek
paarsig/bordeaux spagettibandjes truitje 4 ringen, horloge, armbandje, 6 oorbellen en nepgeval, labret haar in staart zwart met wit ondergoed *wil dattet weer afkoelt buiten* |
Alleen donkerblauwe boxer en een baggy beige skate-bermuda van Zembla
|
Ik zit hier alleen in mijn boxer echt allejezus heet hier
|
voor de verandering een donkerblauwe pet RL ;)
oranje/donkerblauw polo La coste niets eronder :o spijkerbroek DKNY blote voeten door-de-war-kapsel |
Vale hoogwater broek van Energie
Witte strakke polo van Express Flip flops van Guess? |
donkerblauw spijkerrokje
lichtblauw truitje rode bh + string (ja interessant he Friso ;) ) donkerblauwe instappertjes zwarte kousenvoetjes (of hoe noem je die dingen :confused: ) |
Citaat:
|
Gigantisch lelijk tshirt van..? uh, Jeremy Nuts staat erop (als iemand weet wie dit is?)
En voor de rest, een onderbroek, jeuj, haar in een staartje. |
Citaat:
ik ga zo weer zwemmen, heb nu bikini aan (felroze triangle RL) met felgekleurd strak bloemetjesrokje Kookai (kwam ik ineens weer tegen toen ik mn kast aan het uitruimen was voor de verhuizing :D ) en de rest moet nog haar in staartje |
boxer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41. |