![]() |
waar wil je het in veranderen dan?
@martino dus. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Redhead 4-life. :mad:
|
Citaat:
Of heeft iemand een beter idee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om maar op een ander onderwerp terug te komen, ik wil mn haar eigenlijk ook wel een beetje lichter dan nu. |
Citaat:
|
"ik ga naar bed"
|
Ik heb een keer mijn haar geblondeerd, toen werd het oranje. Dat doe ik dus nooit meer.
|
Ik heb m'n haar alleen maar rood en zwart gehad. blonderen (n)
|
Wat hebben vrouwen toch met hun haar verven. Wat is daar zo leuk aan?
|
Ik heb mn haar nog nooit geverfd, en ik ga het ook nooit verven, want het is overbodig, en volgens mijn scheikundedocente heel kut voor je haar.
Welterusten allemaal! |
Slaap lekker TopDrop!
|
Ik ga ook eens naar bed. De groeten allemaal!
|
Ik ga je na-apen.
|
Ik ga naar een feest. :) Hoie!
|
0.00
|
0.05
|
Heee mensen, green wing is op tv en dat is retestoer en ik heb een crush op guy secretan, maar Dr. McCartney lijkt meer op m'n real-life crush, dus dat is vreemd.
En ik heb aan de mensen op m'n werk beloofd dat ik morgen een jurk aan ga doen, dus ik pas 'm nu alvast even voor, en het voelt heel erg raar en nu twijfel ik of ik morgen wel zo de deur uit durf te lopen. :s |
Zo, ik ben ook weer thuis.
|
Oeh, Cidade de Deus, (Y).
|
Citaat:
Ik heb een crush op Dr McCartney. :o |
Citaat:
Ik heb er ook al vier pogingen tot bruin haar ondernomen, maar het blijft rood. |
Like DUH, natuurlijk vind ik Green Wing leuk. Het is Brits, absurd, grappig en Mark Heap speelt erin en dat is een baas. Omg, alleen die koffie klysma. :barf:
@ ecnelis: Bruin wil me nog wel enigszins lukken, maar ik wil het niet donkerder hebben. Blond kan wel, maar dan moet ik het bleken, en uit ervaring weet ik dat dat echt de tering is voor m'n haar. Nou ja, dan maar rood he. Veel mensen weten nog geneens dat ik blond ben. Iemand op m'n werk: "Ja, als je 't blond gaat verven moet je ook wel je wenkbrauwen doen he, anders valt het verschil zo op". Ik: "Eh, welk verschil? Ik BEN blond." Collega: "Eh? Ohja, je wenkbrauwen zijn eigenlijk helemaal niet zo donker". roloog. |
Citaat:
Mac :bloos: |
Whauw, wat een green wing kijkers hier! :eek: :cool:
|
Ik ben verliefd op een real-life mac. Hij is ook zo bot/gemeen maar stiekem lief en droogkloterig. En met hetzelfde kapsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welterusten een ieder!
|
Welterusten!
|
Citaat:
|
Cidade de Deus is toch best gewelddadig. Beetje kleine kinderen executeren.
|
Lijkt me een mooie film trouwens
|
Is nu op tv, nl2.
|
de tv is bezet, mijn zus en haar vriend kijken een waardeloze thriller over leeuwen die mensen eten.
|
Ik heb al bijna twee dagen dit in mijn hoofd: 'duuu kop van de kat was jarig en zijn pootjes vieren feest, zijn staartje mocht niet meedoen want die was pas ziek geweest! Die kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n last van zijn keel! En al dat dansen en dat springen was hem veel te veel'
|
En dit vertel ik, in de wrede hoop dat het ook in jullie hoofden gaat kruipen en woekeren.
|
Oh joepie, en dat terwijl er zoveel beters op tv is op dit moment.
|
Smaak hebben ze niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom zijn alle nachtspammers slapen!
|
wake up!
Spoiler
|