![]() |
|
zou iemand met een samengevat boekje de betekenissen van fysisch-geografisch, sociaal-geografisch, structureel, sociaal-economisch en politiek-ruimtelijk kunnen posten?
het is me nog niet helemaal duidelijk was ze nou precies bedoelen... |
Die hoef je niet allemaal te weten!
Alleen fysisch geografische oorzaak: natuurlijke oorzaken bijv. vulkaanuitbarstingen, aardbevingen etc. demografische oorzaken: heeft te maken met hoeveel mensen in een gebied wonen bijv. sterfecijfer, geboorteoverschot etc. economische oorzaken: naja dat heeft dus met de economie te maken van dat gebied/land |
Net examen aardrijkskunde gemaakt. Volgensmij heb ik het zo verpest :S
Ligt het nou aan mij maar volgensmij was er geen relatie tussen de economische machtspositie van een stad en de grootte van de luchthaven te bespeuren :S |
Citaat:
Het ging wel redelijk. Volgens mij zit er wel een zes in. |
Citaat:
Wat hield die eilandtheorie in? Want ik weet zeker dat we daar niets over hebben gehad. |
Citaat:
De eilandtheorie had te maken dat het eilandjes zijn en weinig verbindingswegen heeft met andere gebieden en er daarom minder kans is op aantasting. |
Citaat:
Maar dat over die eilandtheorie staat nergens in het boek? |
Jawel, bij een clip. Zat ik aan te denken maar ik kon hem niet toepassen op die vraag.
|
Zo hee dat was een makkie! Die heb ik in mijn zak. Tussen de 7.8 en 9.8 :D
|
Hoe doe je dat Naru?
Voor mijn gevoel was Aarderijkskunde verschrikkelijk moeilijk Ik had zelfs vraagtekens gezet.. Zeker weten een onvoldoende.. Echt jammer want ik heb nog geen onvoldoende gehaald voor AK deze 2 jaar T_T |
Ik vond het ook moeilijk...
|
Ja het was idd moeilijk.
allemaal klagen over Aardrijkskunde AUB : http://www.eindexamen.nu/laks/eekl/ |
Ik noem dat geen verband als die de machtsplaatsen heen en weer springen...
|
Ik zag er ook geen verband tussen, terwijl ik dat plaatje wel goed had getekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |