![]() |
Ik ben klaar en eindig op een zielige 21 punten.. 11 uit 24 poulewedstrijden goed, 4 kwartfinalisten en 1 halve finalist (mijn andere drie halve finalisten liggen er al uit :o).
|
Re: Voetbalpoule Euro 2008
29 punten voorlopig en als kroatie doorgaat nog wat meer:p
|
Zoals voorspeld Nederland tegen Rusland eruit... (Weliswaar een wedstrijd te vroeg, had Nederland maar geen eerste moeten worden in de poule), spannende wedstrijd, Rusland gaat de finale winnen (vooral nu Portugal er al uit ligt)!
|
Ik ben ook gelijk klaar, een halve finalist nog (Duitsland) en beide finalisten liggen er al uit :')
|
29 punten en klaar.
|
9 in de poule = 9 punten.
6 in de kwartfinale = 6x2 = 12 punten. 2 in de halve finale = 2x3 = 6 punten. 27 punten. En als Rusland de finale haalt maximaal 31 punten en klaar. |
Ik ga komende vrijdagochtend weg en heb geen internet en ik kan de toto niet helemaal afmaken. Dus dat laat ik aan jullie om uit te vechten:
Tot en met de deelnemers aan de halve finale: Met glorie aan kop: Knijtert 37 punten. Communiceerbeer en Kalinho: 32 punten. Kazet Nagorra: 26 punten. RHCP_NAC: 25 punten. Metusaleh en Bootz: 24 punten. Femic: 21 punten. ------- Van Spelvout, Tonio, De Kip, Stom Konijn en Hitman heb ik geen toto ontvangen en die doen dus nicht mit. |
Extra bericht:
Omdat Knijtert niet meer te achterhalen is, Kalinho en Beer kunnen geen punten meer verdienen, is hij de winnaar *O**O* Gefeliciteerd :cool:(y) |
Goed werk! (y) :cool:
|
Netjes knijtert (y)
|
Netjes. (y)
|
(y)goed gedaan
Ach over 4 jaar heb ik pas mijn piek;) |
Congrats. ;)
|
Jij was mijn prijs toch? :o
|