Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Het tweehonderdvijfentwintigste Wsz-topic! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1694562)

Barabas 31-05-2008 17:32

Ee Lisaaah Meisje!
50!

Lisa 31-05-2008 17:34

Ik ben niet vijftig :n

Jaeger 31-05-2008 17:35

Citroenkwark, (Y).

Lisa 31-05-2008 17:36

:bloos:

Katje 31-05-2008 17:36

Citroenkwarktaart (Y) (Y) (Y)

Uice 31-05-2008 17:36

Jaeger, ken je die neger die vaak in de buurt van Centraal het evangelie staat te verkondigen?

Katje 31-05-2008 17:37

ik ga straks tofushoarma eten \o/
tofushoarma
tyfushoarma
to-pus-shoarma

Lisa 31-05-2008 17:38

trophus-oah-ma.

Uice 31-05-2008 17:38

Tofushoarma. Wat ze al niet verzinnen. Ik neem een schnitzeltje.

Jaeger 31-05-2008 17:39

Volgens mij is er niet maar één neger die het evangelie verkondigt in het openbaar vervoer. Ik zit regelmatig met een vreemde vogel in de metro die iedereen de weg van Jezus probeert te laten volgen.

Barabas 31-05-2008 17:39

Ik heb hamburger met kaas en augurk gehad :)

Barabas 31-05-2008 17:40

Bij ons komen die mensen aan de deur om dat verhaal te zeuren. En het liefst met een kind van vier er bij.

Jaeger 31-05-2008 17:40

Ik ga voor pasta, alweer. Maar ik <3 pasta, dus.

Katje 31-05-2008 17:40

'Ze'? Het is gewoon een blok naturel tofu dat ik in reepjes heb gesneden en gemarineerd in een mengsel van arachideolie, ketjap, verse gehakte gember, paprikapoeder en djinten (aka gemalen komijnzaad). En dat gebakken met ui, paprika en champignons. In een pitabroodje. met knoflooksaus.

Uice 31-05-2008 17:40

Citaat:

Jaeger schreef: (Bericht 27642102)
Volgens mij is er niet maar één neger die het evangelie verkondigt in het openbaar vervoer. Ik zit regelmatig met een vreemde vogel in de metro die iedereen de weg van Jezus probeert te laten volgen.

Er is er eentje die het heel regelmatig doet, een schreeuwende man met een grijze baard. Ik zag hem laatst in discussie met twee moslima's, die zeiden 'nee, nee, nee!' op alles wat ie zei.

Uice 31-05-2008 17:42

Citaat:

Katje schreef: (Bericht 27642107)
'Ze'? Het is gewoon een blok naturel tofu dat ik in reepjes heb gesneden en gemarineerd in een mengsel van arachideolie, ketjap, verse gehakte gember, paprikapoeder en djinten (aka gemalen komijnzaad). En dat gebakken met ui, paprika en champignons. In een pitabroodje. met knoflooksaus.

Aha! Op de markt ermee!

Maar dan is het dus geen shoarma, trouwens, want shoarma is met andere kruiden.

Katje 31-05-2008 17:43

Volgens eoa recept voor shoarmakruiden dat ik vond op het www zijn dat de kruiden. /care trouwens.

Jaeger 31-05-2008 17:49

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 27642109)
Er is er eentje die het heel regelmatig doet, een schreeuwende man met een grijze baard. Ik zag hem laatst in discussie met twee moslima's, die zeiden 'nee, nee, nee!' op alles wat ie zei.

Dit is waarom ik zo van het openbaar vervoer, en met name de metro houd. Je komt de meest interessante mensen tegen. Een tijdje terug kwam er een lijkbleke vrouw naast mij zitten. Op het moment dat de metro wegreed, kotste ze vol over de vloer. Ze zat in het midden, aan het begin van de coupé, waardoor door de versnelling van de metro de kots langzaam door de rest van de coupé verspreidde. Ze mompelde nog sorry.

Katje 31-05-2008 17:49

Haha :D en bah

Lisa 31-05-2008 17:51

Geluk dat het niet over je heen was eh ;x

Jaeger 31-05-2008 17:52

Oh, ik heb katachtige reflexen. Ik zat al tegen het plafond voordat de kots de vloer raakte.

Lisa 31-05-2008 17:53

En daarom houd jij van het openbaar vervoer.

Katje 31-05-2008 17:53

Jaeger is stiekem spiderman.

Jaeger 31-05-2008 17:54

Nou ja, ik had dat niet willen missen. Vooral die spoortjes kots die door de metrocoupé trokken waren erg grappig.

Katje 31-05-2008 17:54

ecolineachtige taferelen?

Uice 31-05-2008 17:55

Citaat:

Jaeger schreef: (Bericht 27642145)
Dit is waarom ik zo van het openbaar vervoer, en met name de metro houd. Je komt de meest interessante mensen tegen. Een tijdje terug kwam er een lijkbleke vrouw naast mij zitten. Op het moment dat de metro wegreed, kotste ze vol over de vloer. Ze zat in het midden, aan het begin van de coupé, waardoor door de versnelling van de metro de kots langzaam door de rest van de coupé verspreidde. Ze mompelde nog sorry.

Ik raakte ooit in gesprek met een Brabander die iedere bekende complottheorie op me afvuurde, en elke keer als ik er iets tegenin bracht gooide hij er weer een nieuwe tegenaan. Dan zei ik, 'ja, maar het is toch wel erg onwaarschijnlijk dat de regering achter die aanslagen zit', en dan zei hij 'onwaarschijnlijk, onwaarschijnlijk, nou, we weten nog steeds niet wat Napoleon echt gezien heeft in die pyramide en waarom ze dat niet aan ons willen vertellen!'.

De hele wereld had ie door, die man.

Lisa 31-05-2008 17:55

:(

Jaeger 31-05-2008 17:57

Citaat:

Katje schreef: (Bericht 27642176)
ecolineachtige taferelen?

Ja! Ik wist al niet waar ik het mee moest vergelijken. Maar vooral de blik van de willekeurige reiziger die doorkrijgt dat er een kotsriviertje langsstroomt is onbetaalbaar.

Katje 31-05-2008 17:59

haha (y)

Jaeger 31-05-2008 18:03

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 27642181)
Ik raakte ooit in gesprek met een Brabander die iedere bekende complottheorie op me afvuurde, en elke keer als ik er iets tegenin bracht gooide hij er weer een nieuwe tegenaan. Dan zei ik, 'ja, maar het is toch wel erg onwaarschijnlijk dat de regering achter die aanslagen zit', en dan zei hij 'onwaarschijnlijk, onwaarschijnlijk, nou, we weten nog steeds niet wat Napoleon echt gezien heeft in die pyramide en waarom ze dat niet aan ons willen vertellen!'.

De hele wereld had ie door, die man.

Een tijdje terug had ik in de trein een nogal vreemd gesprek. Ik zat in mijn eentje in een coupé, toen er een man langsliep. Die man keek mij aan, en liep weer verder, de coupé uit. Even later kwam ie terug, keek mij weer aan, en liep weer aan de andere kant de coupé uit. Vervolgens komt hij een derde keer de coupé binnen, gaat tegenover mij zitten en begint te praten. We raakten een beetje in gesprek, over café's in de Jordaan. Hij had een hoop vage verhalen over de meest grote onzin. Op een gegeven moment gaat het over waar hij heen moet, en hij antwoordt dat hij naar Lelystad moet. Ik moest er in Almere uit, dus ik zei hem gedag en liep weg. Achter me hoorde ik: "Hé, ik denk dat ik met je mee ga". Dus ik keek nogal vreemd om en zie hem vrolijk glimlachen. De trein nadert op dat moment Almere, dus ik stap op de deuren af. Ik hoor hem achter me aan komen, maar hij stapt de coupé niet uit. Ik draai me om en zie die vent wegduiken bij de deur. De trein stopt bij Almere, en ik wil uitstappen. Ik kijk nog een keer om, zie die vent achter me staan. Hij duikt weer weg. Ik stap uit en loop richting de uitgang van het station. De trein komt voorbij, en die vent staat enthousiast naar me te zwaaien. Hrrmm.

Katje 31-05-2008 18:04

dude :| :D

Uice 31-05-2008 18:08

Ja, mensen. Altijd leuk.

Godver, ik heb gisteren met mijn mobiel een foto gemaakt van een dikke metalhead in de veertig, kalend maar toch zijn haar laten groeien, met het heerlijkste foute shirt ooit, en ik ben hem vergeten op te slaan. (n)

Jaeger 31-05-2008 18:14

Volgens mij heeft mijn buurman een chronisch te kort aan broeken. Hij staat, in zijn onderbroek, een gat te boren in de buitenmuur.

Andijvie 31-05-2008 18:21

Japanese Language Proficiency Test niveau 4 gemaakt, vocabulair/grammatica scoor ik 75% (met 60% ben je geslaagd). Ik moet nog de luisteroefeningen doen, als ik daar geen fouten in maak kan ik nog 81% halen. *O*
Ik denk dat ik me over dat niveau dus geen zorgen meer hoef te maken :P *O*

En nu heb ik hónger. Boodschappen doen dus.

Azaelia 31-05-2008 18:24

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 27642249)
Godver, ik heb gisteren met mijn mobiel een foto gemaakt van een dikke metalhead in de veertig, kalend maar toch zijn haar laten groeien, met het heerlijkste foute shirt ooit, en ik ben hem vergeten op te slaan. (n)

Hier loopt er ook 1 in het dorp rond. Echt helemaal kaal op zijn achterhoofd en dan toch lang zwart haar in een staart. Ziet eruit als de worst-comb-over-ever :D

Ik heb een kamer in Nijmegen *O*

Barabas 31-05-2008 18:25

Money for nothing tududu

egon 31-05-2008 18:26

mooie pagina :D
mooie verhalen
jajaja

egon 31-05-2008 18:28

Citaat:

Azaelia schreef: (Bericht 27642370)
Hier loopt er ook 1 in het dorp rond. Echt helemaal kaal op zijn achterhoofd en dan toch lang zwart haar in een staart. Ziet eruit als de worst-comb-over-ever :D

Ik heb een kamer in Nijmegen *O*

Volgens mij, de enige dorpsgek die we hier hebben is een oudtante van me, tante dini, die gaat altijd naar crematies enzo om tegen de nabestaanden te praten van 'hedde nou je zin? Nou is ze dood! HEDDE NOU JE ZIN??'

Martiño 31-05-2008 18:29

Citaat:

TopDrop schreef: (Bericht 27641686)
Nou, het was een vruchtbare middag :') Ik heb 10 geurkaarsjes, een fles drank, een gratis zakje hamka's, ik zag mijn rijinstructrice maar zij mij niet en ik ben in discussie gegaan met mensen van de mormonenkerk :D

Van die enge Amerikanen? In Eindhoven hangen er rond het station ook van die mannen rond. Netjes in het pak, totdat ze je met zo'n irritant Amerikaans accent aanspreken en je proberen te bekeren.

egon 31-05-2008 18:30

Ohja, we hebben Karate Jan! Die geeft allemaal mensen ongevraagd les in, uhm, ja, karate.

Martiño 31-05-2008 18:31

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27642419)
Ohja, we hebben Karate Jan! Die geeft allemaal mensen ongevraagd les in, uhm, ja, karate.

Handig! (y) Als je op straat belaagd wordt ofzo.

Azaelia 31-05-2008 18:33

Maar nothing beats Arnol Kox. *O*

Jaeger 31-05-2008 18:34

Ik ga toch echt voor Gies, de zwerver uit het Beatrixpark. "OOEHHOOII" is zijn roep.

TopDrop 31-05-2008 18:36

Ik ging vandaag in discussie met 2, ik geloof amerikaanse, studenten die mij probeerde over te halen lid te worden van de mormonenkerk :') Ik zei dat er 'niks' is, en dat er geen reden is dat we hier zijn. Jamaar hoe wist ik dat zo zeker? Jamaar hoe weten jullie zo zeker dat er wel iets is? etc. :') En toen kreeg ik een foldertje waarop een van die twee zijn persoonlijke mobiele nummer heeft opgeschreven voor het geval ik nog vragen had en dit en dat. En op dat foldertje staat iets van 'hierbij vind je de dvd van christus blabla'. Maar ik heb helemaal geen dvd gekregen :(

TopDrop 31-05-2008 18:36

Citaat:

Martino87 schreef: (Bericht 27642412)
Van die enge Amerikanen? In Eindhoven hangen er rond het station ook van die mannen rond. Netjes in het pak, totdat ze je met zo'n irritant Amerikaans accent aanspreken en je proberen te bekeren.

Ja die :D Zie post hierboven :o

egon 31-05-2008 18:38

Citaat:

Jaeger schreef: (Bericht 27642442)
Ik ga toch echt voor Gies, de zwerver uit het Beatrixpark. "OOEHHOOII" is zijn roep.

:D :D
Op breda centraal kwam een keer een man naast me zitten op de grond, die begon over de edele kunsten van de guerilla wiet kwekerij te praten. En ik kreeg allemaal zakjes van hem, en als het prima te roken was moest ik zelf ook maar gaan kweken. :bloos:
En allemaal maffe namen op die zakjes geschreven, 'best wel goed spul' 'beste spul ooit' :bloos:

Azaelia 31-05-2008 18:39

:D Wat een oplichters, ik zou bellen dat je een dvd wil!

Oeh en Jantje Feyenoord. Maar als je 1 keer 'PSV!' riep, rende hij je wel woedend achterna met zijn radio :o

TopDrop 31-05-2008 18:40

Citaat:

ecnelis schreef: (Bericht 27642464)
:D :D
Op breda centraal kwam een keer een man naast me zitten op de grond, die begon over de edele kunsten van de guerilla wiet kwekerij te praten. En ik kreeg allemaal zakjes van hem, en als het prima te roken was moest ik zelf ook maar gaan kweken. :bloos:
En allemaal maffe namen op die zakjes geschreven, 'best wel goed spul' 'beste spul ooit' :bloos:

De vraag is natuurlijk, waar zijn die zakjes nu? :bloos:

Hanneke 31-05-2008 18:41

:D

Een vriend van m'n broer zat een tijdje terug naast een man in de trein. Die man deed de hele tijd al raar (zijn hand op de been van die vriend leggen,d at soort dingen). Toen had hij (die man, niet die vriend) op z'n mobiel getypt en laten lezen: 'Uitstappen in Nieuw-Vennep. Volg mij naar de bosjes' :')

TopDrop 31-05-2008 18:41

Citaat:

Hanneke schreef: (Bericht 27642470)
:D

Een vriend van m'n broer zat een tijdje terug naast een man in de trein. Die man deed de hele tijd al raar (zijn hand op de been van die vriend leggen,d at soort dingen). Toen had hij (die man, niet die vriend) op z'n mobiel getypt en laten lezen: 'Uitstappen in Nieuw-Vennep. Volg mij naar de bosjes' :')

Ieh :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.