![]() |
Ee Lisaaah Meisje!
50! |
Ik ben niet vijftig :n
|
Citroenkwark, (Y).
|
:bloos:
|
Citroenkwarktaart (Y) (Y) (Y)
|
Jaeger, ken je die neger die vaak in de buurt van Centraal het evangelie staat te verkondigen?
|
ik ga straks tofushoarma eten \o/
tofushoarma tyfushoarma to-pus-shoarma |
trophus-oah-ma.
|
Tofushoarma. Wat ze al niet verzinnen. Ik neem een schnitzeltje.
|
Volgens mij is er niet maar één neger die het evangelie verkondigt in het openbaar vervoer. Ik zit regelmatig met een vreemde vogel in de metro die iedereen de weg van Jezus probeert te laten volgen.
|
Ik heb hamburger met kaas en augurk gehad :)
|
Bij ons komen die mensen aan de deur om dat verhaal te zeuren. En het liefst met een kind van vier er bij.
|
Ik ga voor pasta, alweer. Maar ik <3 pasta, dus.
|
'Ze'? Het is gewoon een blok naturel tofu dat ik in reepjes heb gesneden en gemarineerd in een mengsel van arachideolie, ketjap, verse gehakte gember, paprikapoeder en djinten (aka gemalen komijnzaad). En dat gebakken met ui, paprika en champignons. In een pitabroodje. met knoflooksaus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan is het dus geen shoarma, trouwens, want shoarma is met andere kruiden. |
Volgens eoa recept voor shoarmakruiden dat ik vond op het www zijn dat de kruiden. /care trouwens.
|
Citaat:
|
Haha :D en bah
|
Geluk dat het niet over je heen was eh ;x
|
Oh, ik heb katachtige reflexen. Ik zat al tegen het plafond voordat de kots de vloer raakte.
|
En daarom houd jij van het openbaar vervoer.
|
Jaeger is stiekem spiderman.
|
Nou ja, ik had dat niet willen missen. Vooral die spoortjes kots die door de metrocoupé trokken waren erg grappig.
|
ecolineachtige taferelen?
|
Citaat:
De hele wereld had ie door, die man. |
:(
|
Citaat:
|
haha (y)
|
Citaat:
|
dude :| :D
|
Ja, mensen. Altijd leuk.
Godver, ik heb gisteren met mijn mobiel een foto gemaakt van een dikke metalhead in de veertig, kalend maar toch zijn haar laten groeien, met het heerlijkste foute shirt ooit, en ik ben hem vergeten op te slaan. (n) |
Volgens mij heeft mijn buurman een chronisch te kort aan broeken. Hij staat, in zijn onderbroek, een gat te boren in de buitenmuur.
|
Japanese Language Proficiency Test niveau 4 gemaakt, vocabulair/grammatica scoor ik 75% (met 60% ben je geslaagd). Ik moet nog de luisteroefeningen doen, als ik daar geen fouten in maak kan ik nog 81% halen. *O*
Ik denk dat ik me over dat niveau dus geen zorgen meer hoef te maken :P *O* En nu heb ik hónger. Boodschappen doen dus. |
Citaat:
Ik heb een kamer in Nijmegen *O* |
Money for nothing tududu
|
mooie pagina :D
mooie verhalen jajaja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohja, we hebben Karate Jan! Die geeft allemaal mensen ongevraagd les in, uhm, ja, karate.
|
Citaat:
|
Maar nothing beats Arnol Kox. *O*
|
Ik ga toch echt voor Gies, de zwerver uit het Beatrixpark. "OOEHHOOII" is zijn roep.
|
Ik ging vandaag in discussie met 2, ik geloof amerikaanse, studenten die mij probeerde over te halen lid te worden van de mormonenkerk :') Ik zei dat er 'niks' is, en dat er geen reden is dat we hier zijn. Jamaar hoe wist ik dat zo zeker? Jamaar hoe weten jullie zo zeker dat er wel iets is? etc. :') En toen kreeg ik een foldertje waarop een van die twee zijn persoonlijke mobiele nummer heeft opgeschreven voor het geval ik nog vragen had en dit en dat. En op dat foldertje staat iets van 'hierbij vind je de dvd van christus blabla'. Maar ik heb helemaal geen dvd gekregen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Op breda centraal kwam een keer een man naast me zitten op de grond, die begon over de edele kunsten van de guerilla wiet kwekerij te praten. En ik kreeg allemaal zakjes van hem, en als het prima te roken was moest ik zelf ook maar gaan kweken. :bloos: En allemaal maffe namen op die zakjes geschreven, 'best wel goed spul' 'beste spul ooit' :bloos: |
:D Wat een oplichters, ik zou bellen dat je een dvd wil!
Oeh en Jantje Feyenoord. Maar als je 1 keer 'PSV!' riep, rende hij je wel woedend achterna met zijn radio :o |
Citaat:
|
:D
Een vriend van m'n broer zat een tijdje terug naast een man in de trein. Die man deed de hele tijd al raar (zijn hand op de been van die vriend leggen,d at soort dingen). Toen had hij (die man, niet die vriend) op z'n mobiel getypt en laten lezen: 'Uitstappen in Nieuw-Vennep. Volg mij naar de bosjes' :') |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |