Citaat:
Benfatto schreef:
(Bericht 27747504)
Tsja je teveel Flairs en Cosmopolitans leest dan sta je misschien niet meer open voor de mogelijkheid op een vaginaal orgasme :p
Het is mijn ervaring dat iedere vrouw waarmee ik het bed gedeeld heb een vaginaal orgasme kon krijgen. Bij sommige ging er een half jaar aan vooraf, anderen waaren van zichzelf zulke beesten waarbij het gewoon was. Naast techniek komt er ook psychologie bij kijken, je moet beiden openstaan voor een goede vrijpartij. negatieve ervaringen uit het verleden kunnen dat bemoeilijken, of negatieve zelfbeelden (mijn benen zijn te dik, ik wil dat je het licht uitdoet blablabla. om ongeremd te kunnen seksen moet je vrij zijn van zulke afleidende gedachten, je kan niet van een lichaam genieten waarmee je niet tevreden bent. Of wanneer je je ongelukkig voelt, et cetera.
Klopt, tegen een baarmoedermond aanstoten is niet lekker. Maar na 15 minuten penetratie of langer passen de grootste penissen nog in de kleinste gaatjes. Vandaar het belang van een goede beheersing van de spieren in de vaginawand
Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen mij gewoon aanmoedigen om diep te stoten, me naar zich toetrekken. Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden :D . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.
Ik blijf er bij dat iedere vrwou die zich gelukkig voelt, tevreden is met haar lichaam, gezond en in bezit van levenspartner met conditie en techniek een vaginaal orgasme kan krijgen.
|
Waar moet ik beginnen? :'(
- Je hebt niet met iedere vrouw het bed gedeeld, dus hoeveel zegt dat nou? Ruim 6 miljard mensen, ruim 3 miljard vrouw, met welk percentage heb jij in bed gelegen? Verwaarloosbaar?
- Ik zal niet zo flauw zijn te gaan zeggen dat ze gefaket hebben. (maar je weet maar nooit)
- Een beest in bed maakt nog geen vaginaal orgasme. Heeft m’n vriend namelijk ook nooit:D
- Als ik niet open stond voor een goede vrijpartij dan zou ik geen seks hebben. Dat noem ik verkrachting met toestemming. (Als je zonder zin in seks op je rug gaat liggen wachten tot het over is)
- Negatieve ervaringen uit het verleden heb ik niet. Ben door m’n huidige vriend ontmaagd.;)
- Negatief zelfbeeld heb ik niet, volgens sommigen zelfs iets te trots. Waarom zou ik mezelf afkraken?
- Volgens mij voelt niemand zich 24/7 gelukkig, maar ik voel het me toch zeker wel als ik seks heb.
- Als je, je plas op kan houden, kun je ook je bekkenbodem spieren aanspannen. Ik in ieder geval wel.
- Ik ben gezond
- Mijn vriend heeft conditie (en biceps met de omvang van mijn kuiten rrr)
- En aangezien ik niet te beschaamd ben om te vragen wat ik wil, zit et met z’n techniek ook wel goed._O_
Ik heb nooit beweerd dat vrouwen geen vaginaal orgasme kunnen hebben, alleen dat niet alle vrouwen een vaginaal orgasme kunnen krijgen. Moet ik je het soms bewijzen? Whahaha