Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Kan jij een vaginaal orgasme krijgen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1695557)

Hydrodynamikaas 10-06-2008 09:30

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 27694806)
Die poll is over een wat kleiner aantal vrouwen dan dat onderzoek, maar wat maakt het toch eigenlijk ook uit? Zolang je weet hoe et bij je vriendin zit en je daar dan ook naar handeld:D

Uiteraard, maar daarom is het nog wel leuk om dat soort dingen te weten.. ik vind het heel interessant iig.. :P

Maar ik ga niet op basis van uitslagen van deze poll gokken wat mijn toekomstige sexpartner(s) lekker vinden hoor.. dat zou wat zijn..

Ik: "STOOT"
Zij: "Au, wat doe je?"
Ik: "Dat is lekker toch, heb ik op een forum gelezen :confused:"

:D

Daantje_0705 10-06-2008 21:05

Ik heb er een paar keer heel dicht tegen aan gezeten maar het is nooit echt gelukt. Kan me wel voorstellen dat het zou kunnen lukken.

Signy 11-06-2008 13:41

Hóe voelt dat vaginaal klaarkomen dan? en waar voel je dat pcies? :o

Freyja 11-06-2008 13:46

Gewoon hetzelfde, d.w.z. dezelfde spieren doen de samentrekkingen, maar zonder de clitoris als 'focus' zegmaar.

Arenda 11-06-2008 14:10

^ Ik vind vaginaal zelf intenser eigenlijk, en voel het meer door mijn hele lichaam.

Tijs_1990 12-06-2008 22:11

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 27677300)
ik nog nooit, wil het zo graag.
Maar ik denk dat mijn vriend dan heel lang en hard zou moeten penetreren. Als hij hard gaat dan duurt het meestal juist kort:S Even pauzeren is dan al een reden dat het gevoel helemaal weg is.

Uhhh...eventjes heel bot gezegt, leg hem op zijn rug en ga erbovenop zitten.
Dan kan jij bepalen hoe hard en diep hij aankomt.

Qimm 12-06-2008 22:30

Citaat:

Tijs_1990 schreef: (Bericht 27715565)

Ja maar als hij dan alsnog (te snel) klaarkomt heb je er niks aan he :nono:

gurl19 13-06-2008 16:36

Citaat:

Tijs_1990 schreef: (Bericht 27715565)

Dat heb ik natuurlijk al zo vaak geprobeerd. Maar ik wil het tempo hoog, en dan ben ik echt al kapot voordat ik evt in de buurt zou komen van een orgasme

Triloxigen 14-06-2008 20:18

Mijn ervaring is ook 50/50

Stuiterbal20 16-06-2008 20:21

Nee, kan ik niet

Benfatto 18-06-2008 19:01

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 27686464)
Die mening van jou, die is wel lachwekkend.. wat een onzin kraam jij uit zeg:eek:

Tsja je teveel Flairs en Cosmopolitans leest dan sta je misschien niet meer open voor de mogelijkheid op een vaginaal orgasme :p

Het is mijn ervaring dat iedere vrouw waarmee ik het bed gedeeld heb een vaginaal orgasme kon krijgen. Bij sommige ging er een half jaar aan vooraf, anderen waaren van zichzelf zulke beesten waarbij het gewoon was. Naast techniek komt er ook psychologie bij kijken, je moet beiden openstaan voor een goede vrijpartij. negatieve ervaringen uit het verleden kunnen dat bemoeilijken, of negatieve zelfbeelden (mijn benen zijn te dik, ik wil dat je het licht uitdoet blablabla. om ongeremd te kunnen seksen moet je vrij zijn van zulke afleidende gedachten, je kan niet van een lichaam genieten waarmee je niet tevreden bent. Of wanneer je je ongelukkig voelt, et cetera.

Citaat:

Hydrodynamikaas schreef: (Bericht 27690652)
Wuhahahah, als je dat serieus meent hoop ik voor je vriendin dat je een kleine hebt :P

ik ben een gezonde hollandse jongen :cool:

Citaat:

Nah, ergens heb je btw wel een punt, lengte maakt wel degelijk uit, maar het gaat hierbij om de verhouding. Elke vagina heeft ook een bepaalde diepte en die moet aansluiten op je penislengte. Zo hard en diep mogelijk doorstoten is dus bij lange na niet altijd de manier (en ook dit is gebaseerd op zowel ervaringen uitwisselen als onderzoeken die ik gelezen heb).
Klopt, tegen een baarmoedermond aanstoten is niet lekker. Maar na 15 minuten penetratie of langer passen de grootste penissen nog in de kleinste gaatjes. Vandaar het belang van een goede beheersing van de spieren in de vaginawand

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen mij gewoon aanmoedigen om diep te stoten, me naar zich toetrekken. Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden :D . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.

Ik blijf er bij dat iedere vrwou die zich gelukkig voelt, tevreden is met haar lichaam, gezond en in bezit van levenspartner met conditie en techniek een vaginaal orgasme kan krijgen.

Qimm 18-06-2008 19:31

Citaat:

Benfatto schreef: (Bericht 27747504)
het zaad moet gewoon bevrucht worden :D . .

ei bedoel je?

Citaat:

Ik blijf er bij dat iedere vrwou die zich gelukkig voelt, tevreden is met haar lichaam, gezond en in bezit van levenspartner met conditie en techniek een vaginaal orgasme kan krijgen.

Ik blijf erbij dat dat niet helemaal waar is. Het is niet zó absoluut.

Dutchess 19-06-2008 01:08

Citaat:

Tsja je teveel Flairs en Cosmopolitans leest dan sta je misschien niet meer open voor de mogelijkheid op een vaginaal orgasme :p

Het is mijn ervaring dat iedere vrouw waarmee ik het bed gedeeld heb een vaginaal orgasme kon krijgen. Bij sommige ging er een half jaar aan vooraf, anderen waaren van zichzelf zulke beesten waarbij het gewoon was. Naast techniek komt er ook psychologie bij kijken, je moet beiden openstaan voor een goede vrijpartij. negatieve ervaringen uit het verleden kunnen dat bemoeilijken, of negatieve zelfbeelden (mijn benen zijn te dik, ik wil dat je het licht uitdoet blablabla. om ongeremd te kunnen seksen moet je vrij zijn van zulke afleidende gedachten, je kan niet van een lichaam genieten waarmee je niet tevreden bent. Of wanneer je je ongelukkig voelt, et cetera.

Klopt, tegen een baarmoedermond aanstoten is niet lekker. Maar na 15 minuten penetratie of langer passen de grootste penissen nog in de kleinste gaatjes. Vandaar het belang van een goede beheersing van de spieren in de vaginawand

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen mij gewoon aanmoedigen om diep te stoten, me naar zich toetrekken. Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden :D . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.

Waar moet ik beginnen? :'(
- Je hebt niet met iedere vrouw het bed gedeeld, dus hoeveel zegt dat nou? Ruim 6 miljard mensen, ruim 3 miljard vrouw, met welk percentage heb jij in bed gelegen? Verwaarloosbaar?
- Ik zal niet zo flauw zijn te gaan zeggen dat ze gefaket hebben. (maar je weet maar nooit)
- Een beest in bed maakt nog geen vaginaal orgasme. Heeft m’n vriend namelijk ook nooit:D
- Als ik niet open stond voor een goede vrijpartij dan zou ik geen seks hebben. Dat noem ik verkrachting met toestemming. (Als je zonder zin in seks op je rug gaat liggen wachten tot het over is)
- Negatieve ervaringen uit het verleden heb ik niet. Ben door m’n huidige vriend ontmaagd.;)
- Negatief zelfbeeld heb ik niet, volgens sommigen zelfs iets te trots. Waarom zou ik mezelf afkraken?
- Volgens mij voelt niemand zich 24/7 gelukkig, maar ik voel het me toch zeker wel als ik seks heb.
- Als je, je plas op kan houden, kun je ook je bekkenbodem spieren aanspannen. Ik in ieder geval wel.
- Ik ben gezond
- Mijn vriend heeft conditie (en biceps met de omvang van mijn kuiten rrr)
- En aangezien ik niet te beschaamd ben om te vragen wat ik wil, zit et met z’n techniek ook wel goed._O_
Ik heb nooit beweerd dat vrouwen geen vaginaal orgasme kunnen hebben, alleen dat niet alle vrouwen een vaginaal orgasme kunnen krijgen. Moet ik je het soms bewijzen? Whahaha

jolan 20-06-2008 14:31

soms als ik met iemand echt zo lekker bezig ben.dan wel.

Starsailorr 22-06-2008 18:36

Citaat:

Benfatto schreef: (Bericht 27676991)
want na een half uur van bil gaan wordt zelfs de krabste aziatische poes

Krabste? Meest krabberige poes? Krap dus gewoon lijkt mij.

Verder, jup. :bloos: Ik kom eigenlijk in heel veel standjes vaginaal klaar, vind het ook een stuk fijner dan via m'n clit...

Jamais_Vu 23-06-2008 18:22

Gaaf topic dit. Ik heb zo af en toe wel een vaginaal orgasme en <3 Maar wel opvallend dat dit pas gebeurde (en nog steeds gebeurt) met mijn huidige partner:)

Freyja 23-06-2008 23:04

Citaat:

Jamais_Vu schreef: (Bericht 27774275)
Gaaf topic dit. Ik heb zo af en toe wel een vaginaal orgasme en <3 Maar wel opvallend dat dit pas gebeurde (en nog steeds gebeurt) met mijn huidige partner:)

Ik ben van mening dat de penis een bepaalde vorm/grootte moet hebben die past bij jouw vagina... niet te groot, niet te klein, en dan de goeie techniek toepassen...

Cheryl 24-06-2008 06:57

Juh, geen probleem mee, nooit gehad. :)

Hydrodynamikaas 24-06-2008 16:18

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27776418)
Ik ben van mening dat de penis een bepaalde vorm/grootte moet hebben die past bij jouw vagina... niet te groot, niet te klein, en dan de goeie techniek toepassen...

Er zijn onderzoeken die dat bevestigen :cool:

gurl19 24-06-2008 17:30

Misschien een leuk discussiepunt erbij?!
Ik las een reclame over durex play-o zodat het makkelijker zou lukken om een orgasme te krijgen.
Zou een glijmiddel invloed kunnen hebben op het krijgen van een vaginaal orgasme?! Tell me

(Hoop dat het geen reclame is, want zo is iig niet bedoeld)

Dark Phoenix 24-06-2008 17:59

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 27780336)
Ik las een reclame over durex play-o zodat het makkelijker zou lukken om een orgasme te krijgen.
Zou een glijmiddel invloed kunnen hebben op het krijgen van een vaginaal orgasme?! Tell me

Glijmiddel bevordert het glijden, wat een orgasme makkelijker maakt als dat normaal niet zo goed gaat. Verder zou ik niet weten waarom. :p

***ailá*** 24-06-2008 18:16

Citaat:

gurl19 schreef: (Bericht 27780336)

dat durex play is heel prettig. Moet je een keer uitproberen. Jammer alleen dat het vrij prijzig is. Een vaginaal orgasme vind ik trouwens fijner, jammer alleen dat het veel minder vaak komt dan via clitoris

Freyja 24-06-2008 18:18

Citaat:

Hydrodynamikaas schreef: (Bericht 27779801)
Er zijn onderzoeken die dat bevestigen :cool:

In ieder geval individuele ;)

Jamais_Vu 25-06-2008 16:43

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27776418)

Ja, die mening deel ik wel, en de techniek vind ik nog wel het belangrijkst, maar ook is de persoon van belang.

Pannekoeketrut 25-06-2008 22:33

Citaat:

Stuiterbal20 schreef: (Bericht 27734758)
Nee, kan ik niet (N)

Miekje* 30-06-2008 15:33

meestal kom ik alleen klaar door de clit;)

BubbleToes 04-07-2008 17:56

Nee , maar ik denk dat ik het wel zou kunnen met de juiste man, het juiste standje en de juiste lengte.
Aangezien het al meerdere keren bijna zover was :D

Dutchess 04-07-2008 19:12

Citaat:

BubbleToes schreef: (Bericht 27834159)
Nee , maar ik denk dat ik het wel zou kunnen met de juiste man, het juiste standje en de juiste lengte.

Mja ik was dan weer niet van plan mijn juiste jongeman in te ruilen voor een exemplaar met een pik waarmee ik mogelijk wel een vaginaal orgasme krijg:D
Dan daarbij, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.;) Ik kom tenslotte ook klaar:o

BubbleToes 05-07-2008 14:03

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 27834407)
Mja ik was dan weer niet van plan mijn juiste jongeman in te ruilen voor een exemplaar met een pik waarmee ik mogelijk wel een vaginaal orgasme krijg:D
Dan daarbij, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis.;) Ik kom tenslotte ook klaar:o

Zou ik ook niet doen. Maar mijn juiste jongeman heb ik dan ook nog niet gevonden.;)

Orpheo 05-07-2008 14:44

Citaat:

BubbleToes schreef: (Bericht 27834159)

*inkoppertje* als 'lengte'het probleem is, probeer dan eens missionaris, maar dat je je benen op zijn schouders legt. dan kan hij een heel stuk dieper komen.

BubbleToes 05-07-2008 17:06

Citaat:

Orpheo schreef: (Bericht 27836883)
*inkoppertje* als 'lengte'het probleem is, probeer dan eens missionaris, maar dat je je benen op zijn schouders legt. dan kan hij een heel stuk dieper komen.

Dat is inderdaad waar en heel fijn ook, maar ook toen is het niet gelukt.
En helaas heb ik op 't moment geen man tot mijn beschikking om het verder mee te proberen. Maar ach, misschien dan maar géén vaginaal orgasme voor mij-O-

*blue angel* 07-07-2008 18:44

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 27665917)
anders naam-lijk: gewoon helemaal niet

Thee Muts 07-07-2008 18:52

Citaat:

Mushu schreef: (Bericht 27671261)
Ja, eigenlijk altijd. :o.

Dat ja en soms ook wel meerdere keren achter elkaar. Ik kom veel makkelijker tot een vaginaal orgasme dan een clitoraal, maar over het algemeen vind ik het vaginaal ook een stuk lekkerder en intenser, dus das dan mooi meegenomen ;)

*blue angel* 08-07-2008 11:52

Citaat:

grootste bullshit van de eeuw.
(wou ik gisteren al posten, maar toen werkte m'n internet plotseling niet meer :p - en ja, daarvoor kom ik speciaal terug in dit topic, want het is toch écht wel dikke zever.)

Quantes 10-07-2008 14:00

Citaat:

Thee Muts schreef: (Bericht 27846039)
Dat ja en soms ook wel meerdere keren achter elkaar. Ik kom veel makkelijker tot een vaginaal orgasme dan een clitoraal, maar over het algemeen vind ik het vaginaal ook een stuk lekkerder en intenser, dus das dan mooi meegenomen ;)

Dit.

Kyrill 12-07-2008 02:21

Citaat:

Benfatto schreef: (Bericht 27676991)
[...] het duwende kinderhoofdje [...]

Ik ben van je gaan houden toen ik veertien was, waarom ontmoeten we elkaar nu pas?

Pr0xy 12-07-2008 06:01

Ik heb geen vagina, dus ik denk het niet :)

Barabas 15-08-2008 17:15

Citaat:

Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden :D . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.

Like, voor jezus was er nog geen beschaving. :D

duivelaartje 15-08-2008 18:42

Nope.

Little Sister 18-08-2008 22:37

Citaat:

Starsailorr schreef: (Bericht 27768238)
Krabste? Meest krabberige poes? Krap dus gewoon lijkt mij.

Verder, jup. :bloos: Ik kom eigenlijk in heel veel standjes vaginaal klaar, vind het ook een stuk fijner dan via m'n clit...

Dit. Mits ik onderop lig overigens, of staand.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.