Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Fetish! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1696532)

T_ID 25-06-2008 11:23

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27781893)
Dat heeft iedere zichzelf respecterende vent. Mannen die zeggen van niet liegen dat ze barsten.

FYI: Niet iedereen geilt op goedkope sletten.

Mobius 25-06-2008 11:56

Citaat:

T_ID schreef: (Bericht 27783658)
FYI: Niet iedereen geilt op goedkope sletten.

http://blog.wired.com/photos/uncateg...03/21/liar.jpg

Daarnaast hadden we het over kleding, niet over het al dan niet sletterige gedrag van mensen.

Bartezz 25-06-2008 11:59

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27783823)
[afbeelding]

Daarnaast hadden we het over kleding, niet over het al dan niet sletterige gedrag van mensen.

ouwe ik dig megakorte rokjes en hoge hakken ook niet

Dutchess 25-06-2008 13:46

Zo een raadsel waar ik al 5 jaar mee zit opgelost!
Hoe kom je op het idee een meid, zonder enige ervaring op seksueel gebied een hoer/slet te noemen? Ze draagt hoge hakken.. echt hilarisch-O-

Bartezz 25-06-2008 16:11

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 27784486)
Zo een raadsel waar ik al 5 jaar mee zit opgelost!
Hoe kom je op het idee een meid, zonder enige ervaring op seksueel gebied een hoer/slet te noemen? Ze draagt hoge hakken.. echt hilarisch-O-

iemand kan er heel sletterig uitzien zonder op seksueel gebied sletterig gedrag te vertonen, ja

Dutchess 25-06-2008 23:01

Citaat:

Bartezz schreef: (Bericht 27785393)
iemand kan er heel sletterig uitzien zonder op seksueel gebied sletterig gedrag te vertonen, ja

Ik weet eigenlijk niet waarom ik op dit forum heb gereageerd, ik bedoel het waren gewoon een stel afgunstige (nee niet jaloers afgunstig) meiden. Ik bedoel ik mocht geen make-up dragen tot m'n 16e en daar heb ik me aan gehouden. En een paar mooie hakken kunnen echt wel onder een spijkerbroek of je bent wel heel bekrompen.::(

Bartezz 25-06-2008 23:10

Citaat:

Dutchess schreef: (Bericht 27788189)
Ik weet eigenlijk niet waarom ik op dit forum heb gereageerd, ik bedoel het waren gewoon een stel afgunstige (nee niet jaloers afgunstig) meiden. Ik bedoel ik mocht geen make-up dragen tot m'n 16e en daar heb ik me aan gehouden. En een paar mooie hakken kunnen echt wel onder een spijkerbroek of je bent wel heel bekrompen.::(

geen idee waar jij het over hebt

ik zeg alleen dat eruitzien als een slet ook kan wanneer je 0 seksuele ervaring hebt

en niks mis met hoge hakken en ook niet met korte rokjes

alleen wel met een bepaald type hoge hak in combinatie met een bepaald type kort rokje

thats all

Mobius 26-06-2008 10:01

Nou goed dan, ík vind het wel mooi, en met mij een groot percentage van de mannelijke populatie.

diveman 26-06-2008 12:23

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27789614)
Nou goed dan, ík vind het wel mooi, en met mij een groot percentage van de mannelijke populatie.

dus iedere meid in een super kort rokje en met hoge hakken vindt je geil ? Dan is het een fetish. Dan gaat eht om het object de rok of de hakken.

Als je kijkt naar mooie meiden met kort rokje en hakken dan is het geen fetish maar kijk je gewoon naar een dame die er leuk uitziet!!

het is een klein detail maar maakt wel het verschil tussen wel of geen fetish

Mobius 26-06-2008 12:27

Nee, het is geen fetish. Ik heb geen fetish. Ik kan van alles leuk vinden. Maar doorgaans is deze outfit, gecombineerd met een vrouw die er goed uitziet, een schot in de roos.

eatdrumseatcym_ 27-06-2008 01:37

Citaat:

Fosca schreef: (Bericht 27778381)
Ik heb eens een vriendje gehad met een panty fetish. En nog van die hele lelijke ook :s huidskleurige Hema panty's. Het liefst scheurde hij ze dan kapot. Hij deed ze geloof ik zelf ook wel eens aan, maar dat heb ik *gelukkig* nooit gezien.

niet zo kortzichtig.. mischien vinden sommige mannen het ook wel lekker dat gevoel van nylon. Maar die goedkope hema pantys, jeezus. Zijn die dingen dan zo duur en jouw ex-vriendje zo cheap?

eatdrumseatcym_ 27-06-2008 01:45

Citaat:

Qimm schreef: (Bericht 27782164)
Hellep! :eek:

Uh nee, mijn vriendje kickt op de gebruikelijke dingen (inderdaad rokjes en schoenen/laarzen met hakken, bloesjes met enige inkijk), maar echt een fetish heb ik nog niet kunnen ontdekken :D

laarzen met hakken is geen fetisj?

alle vrouwen die zo dol zijn op pumps en schoenen enzo. is dat geen fetisj?

Qimm 27-06-2008 10:02

Citaat:

eatdrumseatcym_ schreef: (Bericht 27794756)

In zijn geval niet want hij vindt mij ook kei opwindend als ik geen hoge hakken draag.

Freyja 27-06-2008 11:07

Citaat:

eatdrumseatcym_ schreef: (Bericht 27794756)

alle vrouwen die zo dol zijn op pumps en schoenen enzo. is dat geen fetisj?

Alleen als het een seksueel gevoel is.

De Veroorzaker 27-06-2008 12:56

Fetisjisme is in de ruimste zin het genot beleven aan voorwerpen of rituelen. Dit hoeft niet per definitie seksueel genot te zijn, echter hiermee is het vaak wel verbonden. Wikiflavoured

Citaat:

Mobius schreef: (Bericht 27790296)
Nee, het is geen fetish. Ik heb geen fetish. Ik kan van alles leuk vinden. Maar doorgaans is deze outfit, gecombineerd met een vrouw die er goed uitziet, een schot in de roos.

Ik redeneer toch andersom.

eatdrumseatcym_ 28-06-2008 00:10

Citaat:

Morgan schreef: (Bericht 27795697)
Alleen als het een seksueel gevoel is.

En zijn hoge hakken, pumps, sandaletten een beetje 'sex' voor vrouwen?
Of komt er echt 0,0 opwinding bij kijken?

Freyja 28-06-2008 10:28

Citaat:

eatdrumseatcym_ schreef: (Bericht 27799556)
En zijn hoge hakken, pumps, sandaletten een beetje 'sex' voor vrouwen?
Of komt er echt 0,0 opwinding bij kijken?

Voor mij niet, maar er zijn er allicht die dat wél hebben. Met leuke hakken voel je je misschien wel vrouwelijker, maar dat is voor mij niet automatisch gelinkt aan seks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.