![]() |
haha damn de eerste regel alleen al :D
misschien dat de posterijen uit macht der gewoonte post met drugs naar een paar mensen in Denemarken sturen ;) |
ontopic:bloos:
|
Citaat:
:D:D:D |
whisky, rosé en rode merlot-wijn hakken erin :| Als ik straks opsta, val ik om :|
|
Citaat:
|
hoe naïef ben je dan :D:D:D via forum drugs scoren xD
en Sociologie *O* ben kersverse 1e jaars sociologie :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tweedejaars. :o |
Citaat:
Tijd voor een sociologen-meeting :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben een heel gezellig feestje gehad gisteravond. *O*
|
Vraag me niet hoe, maar ik heb een flesje nitroglycerine , *boem*!! :D
Kan iemand mij vertellen of gebruik dit middel voor een niet-hartpatiënt onredelijk overwantwoord is of niet wanneer de dosis niet wordt overschreden en niet met alcohol wordt gecombineerd? De beschrijving onder de link klinkt redelijk onschadelijk alsook grappig. Maw, heeft iemand van jullie al eens nitroglycerine gebruikt? :D |
Citaat:
|
Werkt je internet eindelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wel tof dat je 't nu studeert, bevalt 't allemaal? |
Citaat:
Mooi dat het geregeld is. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Basje het was gaaf!
En weet je wat nog??? Mike wilde Eveline laten betalen voor haar ticket dat hij plots had. Maar ik zei tegen Eveline, gij blijft schoon bij mij, anders moet ik seffens 2 tickets betalen terwijl ik er maar 1 nodig heb. En toen moest hij dus 2 tickets betalen en toen vond hij dat Eveline daarvoor moest opdraaien. Ik heb gezegd dat ze moest zeggen dat hij de boom in kon (allemaal via sms) en we hebben hem niet meer gezien. De eikel! |
xD <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Studie bevalt goed... Behalve statistiek (n) |
Ik haat vroeg opstaan. :(
|
Citaat:
Hehe, herkenbaar :D Of ja, statistiek is niet eens zó erg, meer de manier waarop het gegeven wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmz, ik ken het niet... Dat verbaast me! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gaat hem sowieso niet worden. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rode Franse merlot
|
nu heb ik ook het eeuwenoude blowersdilemma...zal ik nog 1 flink dikke joint draaien of 2 minder dikke en ook maar een beetje stoned zijn..?:( want ik kan er nog maar een roken want dan komt mn pa thuis:o
|
Citaat:
sinds tijden weer eens ontopic om te vieren dat deze periode achter de rug is:cool: |
Citaat:
|
:cool:
|
red red wine
|
Citaat:
Die daltons probeerden regelmatig hun snode plannen te realiseren dmv Nitroglycerine. Alleen in mijn herinnering niet met een pompje onder de tong uit een mondverstuifflacon :confused: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen vieren dat mn scriptie ingeleverd is, dmv fijne hasj en alcohol! *o*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |