![]() |
Wij zijn niet dé verhuurders. Wij zijn degene die de huurders regelen. Ze huren gewoon via Bo-ex.
Maar nee ik kan ze nooit het huis uitzetten. Huurders hebben nou eenmaal veel rechten en als Bo-ex erachter komt dat zij op de zolder wonen, zijn wij ons huis kwijt. Ik verwacht trouwens geen medeleven (eigenlijk serieus niet), want ik baal echt dat ik zo impulsief was om die mensen in huis te nemen. Ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt. |
ze zitten eigenlijk bij jullie in onderhuur dus? hmzz... tja.
|
Maar waar is de zolder dan voor? Verhuren jullie die omdat jullie dan zelf minder hoeven te betalen? Kan je geen fake verhalen ophangen met dat vinextrapje wat niet veilig is ofzo? ;x
|
Citaat:
hoi hoe oud ben jij en ben je nog singel :bloos::bloos::bloos::bloos::bloos::confused::confused: |
Oh en weten zij dat van Bo-ex? Anders kan je ze alsnog het gewoon laten geloven. :p
|
Nee. Hij huurt wel gewoon. Dat meisje is zijn vriendin. Dat is geen probleem. Het is vooral een probleem dat ze op zolder wonen. Hij mag er wel zijn, maar hij mag eigenlijk alleen in de woonkamer zijn ruimte hebben.
Dom dom dom. Eigen schuld dikke .... |
Bultd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou ze inderdaad gewoon wijsmaken dat jij hun huur op kunt zeggen met een maand opzegtermijn en ze zo lekker wegjagen ofzo. en sowieso elke keer als je íets hoort wat niet pluis is gewoon weer de politie bellen.
|
ik zoek een meisje rond de 11 jaar jullie kunnen me toevoegen op msn dit is msn lamborghini_97@hotmail.cm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
das jammer.
|
Citaat:
|
Tja dat soort mensen wil je niet in huis natuurlijk, snapt hij niet dat dit ook niet kan? Ik zou serieus gewoon als het weer gebeurt bewijsmateriaal proberen te verzamelen ofzo. Of het op een dealtje met hem gooien dat ie zsm vertrekt anders dan wordt het openbaar gemaakt ofzo. ;x
Maar was jullie zolder niet zo'n trappetje wat niet mocht van de brandweer? |
|
Citaat:
|
lamborghini! ik probeer je toe te voegen, maar je msn geeft een error! :confused: :bloos:
|
hotmail.cm is het, moet .com zijn!
|
"There's an old saying in Tennessee — I know it's in Texas, probably in Tennessee — that says, fool me once, shame on — shame on you. Fool me — you can't get fooled again." Hier moest ik heel hard om lachen. :D |
Moet de jongen eigenlijk niet slapen?
|
"Rarely is the question asked: Is our children learning?"
Held. :D |
Leuke bezetting vandaag. :D Wim. <3
Dat van die draaideur moet ik eens proberen. :o |
499 :eek:
|
omg, iets klopt niet!
|
ik denk dat soija niet durft te gaan slapen vannacht, uit angst de 500 te missen :D
|
Haha, gekke tet, nee hoor. :D Ik verwacht hem ook niet op de minst actieve nacht van de week. :p
|
Ja dat is best wel stom dat het zo inactief is op zaterdag. :D
|
hoi
|
io ;)
|
hoezo 'ik'?:p
|
Kmoest ook aan 'ik' denken. :p
|
Haai.
|
Allemaal uit het water komen -O-
|
|
Anders maak je even dat grapje, commendatore.
|
wie kent er hier een mooi neerlands nummer?
|
Ook nederlandstalig?
En welk genre wil je? |
Citaat:
|
Het heet frikadel.
|
niet meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frikandel |
Citaat:
|
:p
|
Frikadel is echt een achterlijke uitspraak voor nog meer achterlijke personen, Lisaaah.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zei niet dat ik het zei. Citaat:
|
welterusten :)
|
-O- je bent er de hele tijd niet en dan kom je zeggen dat je gaat. -O- :(
|
Slaap lekker hoor, als het zo moet.
|