![]() |
ik ben ook een echte gamer. helaas ken ik bijna geen meisjes die ook van games houden (behalve van de sims ), das jammer. alleen met gasten kun je lekker lullen over vette games.
maarja, het komt erop neer dat meisjes over het algemeen geen reet met computers hebben. dus wij, vrouwelijke gamers zijn zeldzaam. |
Citaat:
met jongens kan ik beter praten. ze zeiken je niet meteen af en begrijpen wat je bedoelt. ze krassen niet en gaan niet aan je haren trekken :D |
en welke games spelen jullie dan ?
|
Vrouwen/Meiden spelen geen spelletjes omdat wij als mannen de hele tijd achter de pc hangen.
En als we niet achter de pc hangen, dan spelen we met vrouwen/meiden. |
Citaat:
wat tevens verklaart waarom spelletjes zo in trek zijn bij de man. Het is net het echte leven. |
ik ben de mannelijke gamer in de familie...
men zussie van 9 de vrouwelijke.... dat is gewoon asociaal zoals die kan csen...heel verschrikkelijk. ik ben regelmatig afgedroogd met cs door men zussie. en geloof me dat is niet echt een prettig gevoel :mad: maar dat is ook het enige waarze goed in is: CAMPEN. ik haat campers...(niet dat ik nooit camp ofzo maar het is erg irri) maar het klopt wel mannen hebben veel meer interesse in comps vrouwen veel minder... |
Citaat:
Helemaal mee eens (behalve dat "wij" dan :D ) |
Citaat:
Ken zelf wel een paar vrouwelijke gamers. |
Ik ben ook een girlgamer! :p en ik ben echt zwaarverslaafd al sinds mijn 11de aan computers :) *was echt een nerdje* Nu nog steeds wel maar je kan het niet meer zien als ik over straat loop ofzo
Ik hou vooral van RPG's, maar in vechtspellen enzow ben ik ook heel goed. (Ben nu bezig met FFX heel verslaafd! en final fantasy tactics). Je moet nooit zeggen dat vrouwen geen spellen spelen want dan word ik boos ;) Er zijn wel minder meisjes dan jongens en ik denk dat dat komt doordat meisjes vaker met andere meisjes omgaan en dan heel blij gaan winkelen en nagellakken en te oppervlakkig bezig zijn *heeft niet zo heel veel vriendinnen as you may notice* Jongens zijn inderdaad veel leuker om mee om te gaan, kan je lekker mee lachen en soms zelfs eens flirten enzow heel leuk :P en sommige meisjes zijn wel heel lief en leuk om mee te praten enzo maar echt zo'n groep met meisjes vind ik maar eng :S |
Citaat:
En meidjes die spelen zijn over het algemeen langzaam. |
Citaat:
|
mn vriendin speelt dungeon keeper 2 the sims en ongeveer alle rpgs op de snes , arcanum dracula alive macgee etcetc. you8 just have to get to know the right girl ;)
|
ik game al sinds me 4e of zo dus niet zeuren :mad: :p
|
Vrouwen houden minder van geweld spelletjes, shooters en mortal combat enzo en zien het nut er niet van in om de hele middag achter een computer te zitten om een bepaald nieuw wapen te krijgen of een nieuw level te openen.
(ik speel zelf wel :D) |
Ik heb samen met mijn moeder de Tombraider-reeks afgewerkt, en ze was ook altijd fan van Civilization II en van SimCity. Ook heeft ze ongeveer alle Cryo-spellen die er zijn zelf gekocht :)
Zij speelt heel wat meer dan mijn vader, dus dat bewijst maar dat de premisse ook niet echt klopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe zelf eigenlijk veel Rpg's, maar een shooter op zijn tijd is ook niet verkeerd :D , Ik heb ook alle comand and conquers, RTS is ook niet slecht ;) |
ik vroeg deze vraag een keertje op battlenet in de chatbox en men beweerd dat als meiden dit spelen zijn het altijd van die dikke snoeperds
|
wat een bullsjit zeg! Wie speelt er tegenwoordig geen spelletjes? En ik ken zoveel meisjes die gamen dat dit onderwerp gewoon egt nergens op slaat! :mad: :mad: :mad:
|
vrouwen/meisjes gamen ook minder lang en vinden het ook minder interessant dan jongens/mannen
|
wie zegt dat meisjes dat niet doen. kijk maar online bij bijv. mobile forces naar kydnav
|
ik speel ook spellen hoor :p
|
Ik vind dat het gewoon poep is.
Als meisjes/ vrouwen spelen kiezen ze een naam en spelen ze hopelijk zijn ze goed want ik wil wel tegenstand(bij spellen ;) ) Het is net als olie over de koeien! (y) (y) |
Citaat:
shooters rulen echt!! |
Citaat:
|
ik hou er gewoon van om echt geschoten te worden en zwaar moelijk als ik na een tijdje gewent bent met de besturing etc.
dan speel ik ZWAAR :) |
Citaat:
ik ben een meisje en speel ook nogal wat online (mohaa) sof2 age of empires enz enz wrom ik dt doe ? ja waarom niet eigelijk :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik speel bijna alleen race en beat 'm up spelletjes |
ik ken geen meisjes die het spelen ik zie wel eens meisjes die online spelen maar eerlijk gezegd wordt er wel veel online gespeeld door de zieligste mensen dus als je zegt dat je een meisje bent krijgt je last van geile mannetjes
|
Citaat:
alleen war3 en starcraft rulez voor de rest zijn er naar mijn mening geen topspellen . ut en q3 zijn ook nog leuk maar lang niet te vergelijken met deze 2 |
Citaat:
Offtopic: Cryo is failiet, overigens... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32. |