![]() |
Citaat:
|
*snij snij*
|
Hallo, Hallo.
|
Nou het was me het dagje wel weer.
|
Ik moest ineens denken aan Ford Prefect. :o
|
Citaat:
|
fuck :D (N)
tijd om naar bed te gaan |
Citaat:
|
Nou, gezellig is dat.
|
welterusten mensen
|
sorry meneer nachtbraker.
truste!! |
Weltrusten. Morgen weer vroeg naar werkcollege om die onzin van Judith Butler de grond in te stampen.
|
(8) Kansas City Shuffle (8)
|
Ja, ik ga morgen ook maar eens naar een hoorcollege. Dat wordt de derde van het jaar. Oh, en om kwart over vier ga ik ook.
|
Ik ben net thuis van een college. Avondcolleges ftw (y)
|
Met rechten was dat zo fijn, <3. Dan begonnen de colleges om zes uur en dan kon je daarna meteen doorlopen naar de kroeg. Of iets niet-alcoholisch, natuurlijk.
|
Ik heb vandaag in Artis een koningspython mogen vasthouden, een leguaan en neushoornhagedis geaaid en de duizendjarige landschildpad een slaatje gegeven.
|
Citaat:
En over DWDD, ik had vandaag wel bedacht dat hij nu bekend genoeg is om een kans te maken op een vertoningkje bij de traditionele media. (En daar had ik kennelijk gelijk in, gezien zijn vermelding op de Canadese radio :D) Dus ik zat al te na te denken over de mogelijkheden, een (kort) interview met AT5 kan ik sowieso wel regelen denk ik, maar wellicht lukt DWDD ook wel met een paar telefoontjes. Maar dat overleg ik eerst met hemzelf natuurlijk. Deze post is een sneak preview op een gesprek dat we morgen hebben, is dat niet eervol :cool: |
Citaat:
Dit college wordt altijd afgesloten in Gollem 1 (y) |
Die opmerking moest er even bij voordat ik het zuiplapetiket weer opgeplakt kreeg.
En de Gollem is wel een leuke kroeg, maar het is daar altijd zo belachelijk warm. Doe mij maar het Genootschap der Geneugten. Ton is een vriendelijke barman die altijd in is voor een praatje. |
Citaat:
Dan kan ik straks zeggen dat ik nog heb geforumd met een BN'er. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is ook een veel grotere kroeg dan Gollem. In het weekend wordt het blik toeristen opengetrokken. Dan denk je rustig een biertje te gaan drinken, maar staan er vijf veel te beschonken Amerikaanse meisjes voorovergebogen hun string te tonen aan een willekeurige vent. Niet dat ik dat heel vervelend vind, maar ik houd wel van een rustige kroeg waar je een beetje fatsoenlijk kan praten.
|
Uit m'n hoofd is het Leeuw en Weihenstephan op de tap. Witkap Pater, Maredsous, Delerium Tremens, de bieren van brouwerij 't IJ, Mort Subite, Kwak hebben ze daar sowieso, maar die kaart is nog wel wat langer.
|
Ah, met Delerium Tremens vermaak ik me sowieso goed en de bieren van brouwerij 't IJ schijnen ook smakelijk te zijn. Prima, prima (y)
|
Oe paranoïde liegerd met je blokkerhor2eurodingen. MOOI NIET HE :mad:
|
Je verwart mij met Vlinder. Horren zijn niet mijn specialiteit.
|
Ik moet ook maar eens een Utrechts kroegmaatje vinden.
|
Citaat:
Vlinder :nono: |
vroeg ;(
|
Citaat:
|
School! *O*
-o- |
Ik heb zo een toets Grieks en dan zit de toetsweek er alweer op! (y)
|
die ene kutopdracht moet nog steeds af :(
|
wat de FAK is omhoog met mijn website? -o-
|
Ik heb zo een mondeling op mijn vrije dag. -O- En nu moet ik eigenlijk tering hard werken, want eh. Ik heb dinsdag 3 toetsen van 2enhalfuur. (leuk zo'n school!(Y)) Tenzij mijn decaan nog even mee gaat werken en mij 1 vak op een andere dag laat maken. Zou ik wel bijzonder aardig van hem vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
alle deslyxie.nogwat zijn beschikbaar!
|
Citaat:
|
Hoi!
|
Ik ga zo de stad in om te zien waar er vacatures zijn. Ik wil ander werk.
|
missy, wat is omhoog met jouw sig?
|
go pipje! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |