![]() |
- kom yoghurt met watermeloen, ananas en muesli
- 1 groot volkorenbroodje met boter en cheddar - 1 mueslireep - verse groenten in zoutige saus met ei, dumplings met courgette/ei vulling en witte rijst - 1 portie citroenmousse - thee, 1 flesje icetea, water |
Ontbijt: bakje honing hoepels met melk, appel
Lunch: ontlede pistolet gezond (zonder kaas, ham en eigeel...meer een broodje rauwkost dus) Tussendoor: appel, cornetto aardbei ijsje Avond: spaghetti met vega-gehakt, tomatensaus, uitje en olijfjes, activia toetje En straks visite dus iets van koek/gebak |
Ontbijt: 2 geroosterde boterhammen (kaas + hagelslag), koffie, glas melk
Lunch: Yoghurt met appel en kaneel |
- 2 knackebrod met smeerkaas
- 1 appel - noedels met tauge, lenteui en thaise kruiden & pittige koolsalade - 1 chocoladeijsje - flinke portie gebakken tofu met pittige saus, lenteui en koriander - instant-koffie, water, bier, thee |
Ik ga de komende week maar weer 'ns goed bijhouden wat ik allemaal eet en drink op een dag. Ik snoep te veel en dat zie ik ook een beetje op de weegschaal. En met de 'sociale controle' van dit topic gaat het hopelijk weer beter.
O: 1 snee brabants bruin met chocopasta, 1 glas ice tea T: 1 groot glas ranja, 2 honingdropjes L: 1 snee tijgertarwe met margarine en gesmolten kaas, 1 snee brabants bruin met margarine, schouderham en gesmolten kaas, 2 stuks knackebrod (1 met margarine en vlokken, 1 met chocopasta), 1 glas ice tea T: 2 koppen thee, 1 plak volkoren ontbijtkoek A: Thaise noedels met shoarmavlees en wokgroenten, 1 glas water, 1/2 schaaltje perzikyoghurt T: 1 glas cola, 1/2 kiwi, 1 banaan |
- kom yoghurt met watermeloen, ananas en muesli
- 1 waterijsje - 1 dunne pannenkoek met sojasaus, pittige pasta, koriander en lenteui - 1 mueslireep cashew/rozijn - 1 ciabatta met mozzarella, gegrilde groenten en verse basilicum - klein beetje aardappelsalade - instant-koffie, 1 flesje icetea, water, thee |
(laat) O: 1 snee tarvo met margarine en vlokken, 1 glas ice tea
L: 3 sneetjes tijgertarwe (1 met smeerkaas 20+, 1 met margarine en ham, 1 met margarine en vlokken), 1 glas ice tea T: 1 glas ranja, een handvol druiven A: een gekookte aardappel en 3 scheppen spekreepjes/ui/courgette/tomaat, 1/4e schaaltje magere perzikyoghurt, 1/4e schaaltje vanillevla T: 1 glas ranja, 1 peer |
O: 3 boterhammen met pasta + appel
T;2 boterhammen met pasta L: 1 boterham pasta + pakje crackers T: Batido ^_^ A: Twee bruine bolletjes met sla en stukjes kip, wat worteltjes, yoghurtje en 2 pakjes met minikoekjes |
O: 1 snee tarvo met margarine en vlokken, 1 glas ice tea
T: 1 kop thee, een handvol druiven L: 1 kop thee, 3 sneetjes tarwebrood (2 met margarine, kaas en 1/2 plak ham, 1 met smeerkaas 20+) A: een gekookte aardappel, veel (runder)gehaktschotel met wortel en champignons, 1 glas water, 1/2 schaaltje vanillevla T: 2 glazen water, 2 koppen thee |
1 banaan
1 plak snelle jelle ontbijtkoek 3 boterhammen eiersalade, 1 met smeerkaas minizakje lays bbq ham blikje mandarijntjes kop tomatencremesoep Hamburger met een uitje, krieltjes, broccoli, salade met feta, rode ui en ceasardressing thee, appelsap, ijsthee |
- 1 stuk volkorenbrood met kaas en boter
- sandwich met kaas, sla, komkommer, tomaat en mosterdmayo & wat frietjes - 1 waterijsje - 1 supergrote smoothie met mango/ananas/frambozen/yoghurt - Thaise rode groentencurry met witte rijst & cashewnootsalade - 1 yakult, instant-koffie, water 1 vanille-ijskoffie |
O: 1 snee tarvo met margarine en vlokken, 1 glas ice tea
(te druk geweest voor tussendoortje) L: 2 verse korstjes brood met margarine en Goudse kaas, 2 verse korstjes brood met margarine, 1 kom zelfgemaakte groentesoep met balletjes, 2 sneetjes tijgertarwe met margarine en kaas T: een handvol druiven, 1 glas water A: 1 kom groentesoep, 1x varkenssteak, 1 gekookte aardappel, 2 scheppen snijbonen, 3 happen vanillevla T: 1 glas ice tea, 1 peer |
Ontbijt: 2 boterhammen met appelstroop, appel
Tussendoor: pakje nep liga Lunch: 3 boterhammen met kokosbrood, vegetarische pate, ananas roomkaas Tussendoor: appel, cornetto aardbei Vanavond aardappels, spinazie en valess en yoghurt toe |
o: cracker pindakaas, broodje appelstroop, halve liter thee met melk en suiker
t: appel, pakje sultana l: 2 broodjes: bebogeen, smeerkaas, pindakaas t: appel, pakje liga continu a: pasta met spinazie, kookroom, ui, paprika, champignons, pijnboompitten en kaas <3 na: bakje kwarkyoghurt |
O: 1 snee tarvo met margarine en hagelslag, 1 glas ice tea
T: 1 glas water L: 1 kom groentesoep, 1 snee tarwe met margarine (voor in de soep), 2 sneetjes waldkorn met margarine (1 met kaas, 1 met ham) T: 1 glas water, 1 peer A: 1 kom groentesoep, een vol bord penne met gehaktballetjes, champignons en een saus van creme fraiche, een paar happen salade (tomaat en avocado) T: 1 glas water |
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop)
1 kuipje Activia 0% vet kers 1 appel 2 rijstwafels met een beetje appelstroop 4 meergranen boterhammen (1x sws tomaat/lente ui, 1x 20+ smeerkaas) 1 appel 1 pakje Koffieleutjes 85 gram gekookte aardappels 200 gram sperziebonen 3 Quorn "vingers" 190 gram magere yoghurt 1 pakje Sultana |
Vanochtend: vier boterhammen met aardbeien (twee vóór en twee na het fitnessen)
Vanmiddag: drie boterhammen met aardbeien, twee beschuitjes met aardbeien en een droge cracker Vanavond: ovenfrietjes met fritessaus en een paar dropjes Nu: honger, maar er is niets te eten wat ik lekker vind en ik wil niet teveel calorieën binnen krijgen Oh ja, qua drinken: - een glas melk (waar ik bijna van moest overgeven, ik lust het écht niet :D (N) ) - heel veel bekers thee - water |
Vandaag
O: 4 'boterhammetjes' met pindakaas en pasta + appel T; klein pakje crackers L: 4 'vieze' boterhammen met pindakaas en pasta (brood zonder zout, met suiker (n)) T: chocolate cihip cookie en een pakje crackers A: pizza bolognese T: misschien nog een yoghurtje |
O: 1 snee tarvo met appelstroop, 1 glas ice tea
T: 2 koppen thee, 1 peer L: 1 snee volkoren met margarine en kaas, 1 snee tarwe met theeworst, 1 snee waldkorn met smeerkaas 20+, 1/2 flesje water T: 1/2 flesje water A: 1 (kip)hawaischnitzel, 2 aardappels, 2 scheppen broccoli, 1 schaaltje met een mix van vanillevla, magere yoghurt en 2 lepels crème fraîche T: 1 schaaltje magere yoghurt met chocolademuesli |
O: drie boterhammen met hagelslag, kop thee
T: niks, want in de trein L: vier krentenbollen, glas water T: sinaasappel, stroopwafel, twee handjes drop, twee glazen water, twee koppen thee A: bord rijst met witte bonen in tomatensaus, erwtjes en een gebakken ui. Glas water. T: thee, twee kopjes zwarte koffie, halve appel, drie chocolate chip cookies |
O: 1 snee tarvo met smeerkaas, 1 glas ice tea
L: 3 bruine bolletjes (2 met margarine, kaas en plakjes tomaat, 1 met theeworst), 2 glazen ice tea T: 1 glas ranja A: bami met hamblokjes, een gebakken ei en 2 scheppen salade (tomaat/komkommer/feta/dressing) T: 1 glas water |
2 meergranen boterhammen (1x appelstroop)
180 gram magere yoghurt 1 appel 1 zakje Kellogs naturel (nieuw?) 4 meergranen boterhammen (1x sws tomaat/lente ui, 1x sws komkommer) 1 appel 1 pakje Evergreen 1,5 wrap met div. groenten en Quorn reepjes 120 gram magere yoghurt + 1 baby banaan 1 zakje Kellogs naturel |
o: cracker kaar, broodje jam. beetje kwark yoghurt
t: appel l: tosti kaas, stukje broodje gezond t: liga continu pakje, paar handjes gemengde nootjes en yoghurt rozijntjes Straks pasta met spinazie enzo. Vanavond werken, dus barfood |
O: drie boterhammen met hagelslag, kop thee
T: een koffieleutje, kop thee L: twee boterhammen met pindakaas en hagelslag, een boterham met boter, twee glazen water T: nog meer glazen water, vijf koffieleutjes, appel A: stampot andijvie met een gebakken ei T: thee, twee kopjes koffie, beetje butterscotch, paar handjes studentenhaver, een koffieleutje, een brokje witte chocolade |
o: broodje jam, cracker kaas
t: appel, pakje sultana l: 2 grote harde bollen, 1 roomboter, 1 vruchtenhagel/ t: appel, rozijnen en yoghurt rozijnen a: gebakken aardappels, roerkbakgroente, 2 groenteballetjes ( bah) t: stuk kruidkoek, handje pindas |
Twee boterhammen met cheddar- en pindakaas.
Savonds sperziebonen met macaroni, tomaat, kaas en knakworst. & Dat was het voor vandaag. |
@ xNienna: Waarom moet dat dikgedrukt?
O: 1 snee tarvo (1/2 met chocopasta, 1/2 met pindakaas), 1 glas soyadrink T: 1 kop thee, 1 stukje appeltaart L: 1 plak cake, 1 snee volkoren met kaas en komkommer, 1 snee waldkorn met smeerkaas 20+, 1 snee tarwe met theeworst, 1 flesje ranja T: 1 glas ranja, 1/2 appel A: 1 gekookt ei, 2 scheppen spinazie a la creme, 1 gekookte aardappel T: 1 glas ranja, 1 schaaltje magere yoghurt met twee scheppen cocktailfruit (uit blik) |
@ Hawahaai: ik vraag me toch elke keer weer af wat theeworst is?
@ xNienna, dat lijkt me wat weinig voor een dag... o: cracker kaas, broodje appelstroop t: pakje sultana ( volkoren jamm), appel l: 3 broodjes: 2x vlokken, 1x kaas met paprika, kop vermecelli soep (niet echt te gek) t: appel, plak kruidkoek straks: gebakken aardappelblokjes, roerbakgroente en appelcompote Daarna misschien nog yoghurt Ben trouwens weer over gegaan van bakken in olijfolie naar vloeibare boter ( alleen aardappels), vind het toch stukken lekkerder en heb besloten niet meer op mijn gewicht te mogen letten. |
Ik vroeg steeds naar wat eten op gevoel is en nu doe ik 't lekkerrr*O*
Al een aantal weken:cool: Fijn, fijn, fijn!!! :) Today: O: 2 beschuitjes (suiker, hagelslag) T: Hapklaar ontbijtkoek M: 2 bth cheddar + roggebth vegaham T: schaaltje verse ananas T: cup a soup & 2 soepstengels Vanaaf uit eten |
Ontbijt: 2 broodjes met boterhamworst en kaas met een glas karnemelk
Lunch: 3 broodjes met kaas en komkommer Avondeten: rijst met kip, prei en pinda's Tussendoor: paar glazen icetea, glas ranja en een appel |
Ontbijt: een ultra boterham pindakaas (brood - pindakaas - brood - pindakaas - brood - pindakaas - brood) 1 glas ranja
1e pauze : fles yogho yogho en boterham pindakaas lunch : boterham pindakaas en zak fruitsleutels avondeten : macaroni + blikje chocomel tussendoor : twix en vnaaf nog een boterham pindakaas denk ik :) en nog wat drinken |
- kom yoghurt met ananas, papaya en muesli
- 1 dunne pannenkoek met koriander, lenteui, sojapasta en pittige pasta - 1 zakje gemengde snoepjes - 1 sinaasappel-waterijsje - koude noedels met komkommer, tauge en gekke saus, 3 kleine dumplings met ei en groenten - instant-koffie, thee, water, 1 glas energydrink |
1 banaan
1 snelle jelle minder suiker 2 geroosterde pompoenpitboterhammen met tzaziki 1 pompoenpitboterham met pindakaas halve kom champignonsoep 2 knackebrot selleriesalade handje doritos pure paprika kip in wokmarinade met rode paprika, beetje rijst, sperzieboontjes, satesaus mandarijn schaaltje griesmeelpudding thee, appelsap, cola light, ice tea |
Citaat:
|
2 meergranen boterhammen (1x halva jam)
190 gram magere yoghurt 1 appel 1 zakje Kellogs kaneel 4 meergranen boterhammen (1x smeerbrie (lekker!), 1x pindakaas light) 1 appel 1 zakje Keloggs naturel 1 zakje Keloggs kaneel 100 gram spaghetti 80 gram Quorn 4 opscheplepels groente 190 gram magere yoghurt 1 zakje Kellogs naturel |
- 3 ontbijtcakejes
- 1 appel - gebakken aubergine, aardappel en groene paprika in sojasaus met witte rijst - 1 sinaasappelijsje - 1 stukje cheesecake - 1 Subway veggie-sandwich - 1 portie tiramisu mousse - 1 instant-koffie, veel water, thee, 1 vanille-koffie |
O: 1 snee tarvo (1/2 met chocopasta, 1/2 met pindakaas), 1 glas soyadrink
T: 2 koppen thee, 1 stroopwafel L: een stuk stokbrood gezond, 1 snee tarwebrood met gekookte gelderse worst, 1 plak cake T: 2 chocolaatjes, 1 kop thee, 1 glas water, 2 glazen ranja |
Citaat:
aha... dank voor de uitleg;) o: cracker kaas, broodje appelstroop t: pakje sultana, appel l: 3 broodjes, 2x hagelslag, 1x pindakaas, kop aspergesoep t:appel, rozijnen en yoghurt rozijnen, koekje a: macaroni met kaas, tomaat en croutons, met een afbakpistolet straks nog een bak kwark denk ik, want dat moet op |
@ HaWaHaai : Sorry, ik zal het niet meer doen. Het was eigenlijk puur automatisme, ik doe dat altijd.
@ Wup : Ik eet eigenlijk nooit zoveel? Niet bewust ofzo, hoor. :) Vandaag: 's ochtends cornflakes met melk. 's middags 1 boterham met pindakaas. 's avonds pizza met vlees. en misschien zo een Banaan. Heel veel thee. En twee glazen sourcy. |
- twee boterhammen met aardbeien
- twee eierkoeken - een pakje droge crackers - twee knappertjes (vierkante koekjes) - een droog kaiserbroodje - twee kaiserbroodjes met aardbeien - een smoothie met yoghurt en aardbeien - heel veel bekers thee - twee flesjes water - een glas supradyn Ja, ik heb een aardbeiverslaving en nee, ik ben niet aan m'n groenten gekomen vandaag.:p Wel heb ik vandaag gefitnesst en zo'n 400 kcal verbrand. :) |
Ik vind het trouwens onwijs weinig xNienna..
|
o: cracker kaas, broodje appelstroop, beetje kwark
t: appel, pakje buitengewoontjes superlunch ( want ik zou pas laat weer kunnen eten): 3 broodjes, 2x vlokken,1x bebogeen, pistolet boter, bakje kwark t: sultana, appel straks: macaroni met kaas en tomaat en croutons |
- vier boterhammen met aardbeien
- een boterham met ei - een boterham met vlokken - een beschuitje met vlokken - een hamburger - een half bord doperwtjes - appelmoes - een glas magere yoghurtdrink - een glas supdradyn - thee - water Ik hoop dat het hierbij blijft vandaag. edit: er zijn nog twee boterhammen met vlokken bij gekomen. |
2 meergranen boterhammen (1x halva jam)
190 gram magere yoghurt 1 appel 1 zakje Kellogs kaneel 4 meergranen boterhammen (1x smeerbrie, 1x pindakaas light) 1 appel 1 pakje Evergreen 85 gram gekookte aardappels 250 gram worteltjes 1 Quorn pepersteak 100 gram magere yoghurt + 1 baby banaan 1 pakje Sultana |
o: broodje appelstroop, bakje kwark
t: rozijntjes en yoghurt rozijntjes, bolletje luchtige koek l: 2 broodjes, 1x vlokken, 1x bebogeen, mini afbakpistoletje kaas en paprika nu een dikke bak thee met appel en vast nog een koekje vanavond maak ik bamboe met spercieboontjes en paprika en rijst, daarna werken dus barfood |
In chronologische volgorde:
Koffie, appel, 2 boterhammen met kipfilet, nog een appel, een heerlijke muffin met een kop koffie, een kom soep . Een eierkoek |
Citaat:
OT: O: 1 snee tarvo met eiersalade, 1 glas soyadrink T: 2 koppen thee, 1 stukje komkommer L: 3 sneetjes brood (tarwe, volkoren, waldkorn) met margarine en ham, margarine en kaas met komkommer, eiersalade T: 1 glas ranja, 1 handje muesli, 5 honingdropjes A: andijviestamppot met spekreepjes |
- kom yoghurt met meloen, papaya en muesli
- 1 dunne pannenkoek met lenteui, koriander, sojapasta en pittige pasta - hete stenen pot met rijst, verschillende groenten, een ei en pittige saus - tofu met koriander en ui, spinazie in azijn en een soort pasta met tomaat en ei - thee, 1 blikje gekke Japanse melkthee, water |
- vier boterhammen met aardbeien
- drie eierkoeken - paar stukjes stokbrood - gebakken aardappelschijfjes, doperwtjes en vlees - yoghurt met aardbeien - een glas yoghurtdrink - thee - water - supradyn (het wordt eentonig :P) |
- een smoothie met aardbeien, een banaan en sinaasappelsap
- zes boterhammen met aardbeien - een kaiserbroodje met aardbeien - een paar koekkruimels - sperziebonen met appelmoes - een supradyn, thee en water Nog te voldoen: - een glas magere yoghurtdrink |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |