![]() |
... dat Maria in de overlevering een maagd was, omdat men oude geschriften over de geboorte van Jezus verkeerd vertaald heeft. Sommige van die geschriften waren namelijk in het oud-Grieks geschreven en het woord voor maagd en meisje/jonge vrouw is identiek.
|
Nou ik had gehoord dat het een soort hoer was, eigenlijk.
|
...Donald Duck strips verboden waren in Finland, omdat hij geen broek draagt?
|
..paintball en lasergames verboden wordt in Duitsland?
|
..60 % van de studenten een verkeerde studie heeft gekozen...........
hoorde ik pas ergens.. k hoop niet dat het waar is !! |
Citaat:
|
Citaat:
...dat Romulus en Remus in de oorspronkelijke legende niet opgevoed waren door een wolvin maar door een hoer (lupa = wolvin, hoer)? |
Citaat:
|
Citaat:
Wist je dat blonde mensen meer haren hebben dan donkerharigen? |
Citaat:
|
Wat staan er weinig wist je datjes in over forumers (dat was eigenlijk ook mijn bedoeling van het topic:P). Om zelf maar te beginnen:
Wist je dat.. .. ik sinds gister weer vijf kilometer kan hardlopen? .. ik nu twee weken vakantie heb en soms momenten heb dat ik me verveel? .. in de chocoladedoos die ik gegeven heb voor moederdag maar 12 bonbons zitten? .. ik morgen mijn rijbewijs kan ophalen? |
Heb jij de andere bonbons opgegeten?
|
:D
Wist je dat... .. ik in het echt heelmaal geen fizzle-fluffy heet? |
... ik goederenrecht erg lastig vind?
... ik soms dan ook wel vijf minuten over één bladzijde doe? ... het lezen daarom totaal niet opschiet? |
Citaat:
... dat je voet ongeveer even groot is als de binnenkant van je onderarm ? |
... dat Allure over 12 pagina's 1 uur doet.
|
Citaat:
|
Bij mij is mijn voet even groot als mijn onderdarm, maar dat wist ik alláng. : puh :
|
... ik al een maand op post uit Nederland wacht en al drie weken op post uit Spanje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij 10 cm ofzo.
Je weet wat ze zeggen, lange onderarmen - een lange ..... :cool: |
Tssssssss.
|
Citaat:
|
wist je dat kartien uit de donald duck een ongelovelijke bitch is :P serieus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was een heel flauw grapje :(
|
wist je dat er geruchten rondgaan over dat ik een fotoslet ben?? wtf!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie! :mad: |
Citaat:
|
We pakken ze ! :mad:
Gooi er gewoon nog een fotoreeks tegenaan! Zal ze leren! |
:p andere keer, kga dota doen spreek je nog wel bye
|
Citaat:
Oh shite, je hand telt natuurlijk niet mee! :o |
Citaat:
|
Archont, wel ontopic blijven graag.
|
Citaat:
|
Wist je dat ik er weer eens helemaal niks van snapte en Chick Rock gelijk had?
|
;) Haha!
|
Wist je dat vrouwen gemiddeld zeven jaar ongesteld zijn en twee jaar op de badkamer doorbrengen?
Wist je dat Japanse jongeren die niet ontbijten eerder ontmaagd worden dan Japanse jongeren die wel ontbijten? Wist je dat ik er zaterdagnacht achter ben gekomen dat de garage niet echt comfortabel is? Wist je dat ik niet kan slapen als de gordijnen niet goed zitten? |
Wist je dat ik bijna overal en bijna altijd kan slapen, als ik maar moe genoeg ben?
|
Wist je dat een krokodil zijn tong niet kan uitsteken.
|
Wist je dat Quis haar oude avatar gelukkig weer terug heeft?
|
Citaat:
Jij stelde (of vroeg) dat moslima's een hoofddoek dragen omdat dat in de bijbel stond of de koran zegt dat je veel adviezen uit de bijbel moet overnemen. Ik geef aan dat Koran [24:30] de reden is dat veel moslima's een hoofddoek dragen. Dit omdat de koranexegeten de tekst zo uitleggen dat alles van hoofd tot teen behalve handen en gezicht bedekt moet zijn. Dat dat er niet precies staat doet niets ter zake, omdat moslima's het door die tekst doen. |
Discussies mogen in een ander topic.
|
Wist je dat ik dingen had gekocht en niet uit de tas had gehaald tot nu en ze nu weer terugvond en helemaal blij was? *O*
|
Citaat:
(Dit heb ik dus een tijd geleden ergens gelezen, maar ik kan me de bron niet meer herinneren.) |
Wist je dat ik de namen en leeftijden van de vijf dochters van Robert ten Brink weet -o-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |