![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendje is op 29 april jarig
|
Mijnes op 23 augustus.
|
Citaat:
|
de mijne op 20 september.
|
Ik heb geen vriendje :'(
|
En ik bn op 14 februari jarig. En ik ben 2 en een halve maand ouder dan mijn vriendje, Muhahahaha :evil: :P
|
ik zat in mijn bikini buiten maar nu zitten er alleen maar wolken voor de zon :mad:
|
Citaat:
Omdat hij tien jaar ouder is, vindt hij dat hij nog een beetje op mij moet passen. Zijn vader heeft dit weekend een beroerte gehad en het was kantjeboord, daar had hij het gisteren moeilijk mee, zegtie zo: 'Stom he? Ik vind dat ik op jou moet letten, en nu ben je mij aan het troosten!' Eeeh... Juistem. Best schattig :) Maargoed. Nu weet ik nog niet wat ik m voor zijn verjaardag moet kopen :) |
ik zit hier te rillen van de kou :(
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Hoi Maarten :P
|
Oehoee, ik krijg een heule mooie jurk die mijn soortvantante gaat maken *o* In het model van een jurk van mijn oma van like 65 jaar geleden :hartje:
|
:bloos::bloos: maarten
|
:bloos: tommeh :bloos:
|
bink :bloos:
|
:bloos: rakker
|
Zeg, hou is op met dat gesmoes :nono: Er zijn kleintjes bij hè!
|
*miek opzij schuift* :nono:
|
:D
|
Maar ik ga even van de zon genieten ;)
kusje maarten hihihihi :p :bloos: |
Pappa gaat vreeheeemd! :'( Mammaaaaaaaa!
|
:)
|
Citaat:
deden mijn ouders ook altijd. |
??
ik heb zo'n leuke bloes aan, ik krijg er gewoon een blos van! |
Wat een SAAIE titel.
|
yeah!
|
Pixels! *O* Mijn verveling bereikte zijn hoogtepunt; ik ben al de hele dag aan het puzzelen.
|
mijn neus is verbrand :bloos:
|
Ik vind dat altijd zo vervelend. Mijn neus is ook de hele lente/zomer door verbrand en vervelt ook de hele tijd en dat kriebelt en je krijgt er zo'n aardbeienneus van. Neeee, dat vind ik helemaal geen :bloos: waard. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, dat is overdreven. maar ik wilde gewoon het woord aidsvlekken gebruiken.
|
Citaat:
Peoples, Ik had vanmiddag een gesprek met de studiecoordinator, omdat m'n tentamen cijfers echt kudt met peren waren en ik maar 20 van de 40 benodigde BSA punten had. Dus ik ging daar helemaal gestresst en 'meh :(' naar binnen, maar het viel me allezins mee. Blijkbaar waren een aantal cijfers niet goed doorgegeven, waardoor ik er nu achter ben dat ik gemiddeld voor een vak toch nog een 6 sta en die niet hoef te herkansen, Dat ik voor m'n laatste literatuur tentamen ook een 6 bleek te hebben en dat ik voor m'n Taalvaardigheids dingie, waarvan ik had doorgekregen dat ik er een 5 voor had, tóch een 10 (!!!) bleek te hebben, omdat m'n uitspraak zo awesome is. (egoboost!) Het enige wat ik nog moet doen is wat lullige opdrachtjes schrijven. Dus nu heb ik maar 3 herkansingen ipv de 6 waar ik op gerekend had. Echt, wat een opluchting! En eigenlijk hoef ik er maar 1 te halen om over te kunnen naar volgend jaar. Hoeraaa, geen stress meer dat ik mss moet stoppen en m'n kamer kwijtraak enzo. *O* |
Wat goed!*O*
|
Oh, wat goed Trimm Trabb! *O*
|
*O*
|
Citaat:
|
Go Trimm *O*
|
Barabas, ken jij Transatlantic al (van Kazet)? Dat ligt wel in het straatje van Alquin; fijne progrock met saxofoon <3
|
Rijst met courgette en kip en kruiden. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En Transatlantic is inderdaad erg nice, pas nog geluisterd.
|
Ik had bami met quornstukjes in ketjapsaus, en het was lekker (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |