![]() |
Citaat:
Laatbloeier? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het uitlokken van deze vraag is je gelukt, mijn ? is echter ben je wel die je zegt wie je bent.
|
pffffff lucky bastard XD
|
ik vind het een beetje dom..
en heb je nog steeds met die zelfde jongen ? en hoe oud was hij ? |
Volgens mij zoek je hier keihard aandacht.
Dat zijn ons zaken toch niet, als jij seks hebt, veel plezier daarmee. Ik heb er verder geen problemen mee, iedereen moet zelf weten wanneer ie er klaar voor is. Alhoewel ik het wel een best jonge leeftijd vind. |
Citaat:
|
Maar je het bed in laten praten is nog wel heel iets anders dan je het bed van zijn vrienden in laten praten zodat hij daar geld voor krijgt (een loverboy is een jongen/man die jonge meisjes de prostitutie inwerkt met hem als pooier, door ze eerst te versieren; niet gewoon een jongen/man die jonge meisjes versiert.). De meeste onzekere meisjes van 13, 14 zijn makkelijk te versieren maar toch te slim om daar in te trappen.
|
Citaat:
Maar goed, het bed ingepraat worden en misbruikt worden door een loverboy zijn ook wel even twee andere dingen. |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Jaja nou weet ik het wel, na drie dezelfde reacties :p ik las verkeerd.
|
Wou je het wel? Ik bedoel als je er niet klaar voor bent dan had ik het niet gedaan, Ik ben zelf ook 13 maar je bent geen slet ofsoow.
|
Citaat:
Ik was 16, prima leeftijd om voor het eerst sex te hebben :p 13 vind ik persoonlijk veel te jong! Toen ik 13 was, fantaseerde ik over zoenen en niet verder :| Ik vind trouwens sex onder de 15 altijd te jong, ongeacht of je je nu 'volwassen' voelt of niet.. |
Citaat:
Ow, dit had ik nog niet gelezen :bloos: Das balen.. :s (Maar je bent echt geen laatbloeier hoor, tenzij jij echt vindt dat je op 13e al geen maagd meer moet zijn) Srry voor de dubbelpost |
Vies kind.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |