Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Genante/grappige/oude posts van jezelf. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1766075)

Archont_temp 05-08-2009 12:29

Citaat:

Chick Rock schreef: (Bericht 29530718)
Jezus Archont :d. En dat antwoord van Leonoor ook. Alleen 'nee'. En het topic was alweer gesloten.

Ik heb veel gesloten topics op mijn naam staan :P

Of het legendarische SortJuh topic nog maar is zoeken.

Sortjuh 06-08-2009 23:58

Citaat:

Archont schreef: (Bericht 29533798)
Ik heb veel gesloten topics op mijn naam staan :P

Of het legendarische SortJuh topic nog maar is zoeken.

Sjonge wordt daar nou nogsteeds over gepraat.:D

Lentekriebel 07-08-2009 14:53

vorig jaar was ik psychotisch en liep ik overal te verkondigen dat iedereen ziek zou worden. Toen niet grappig, nu wel :D

Stefenootje 07-08-2009 23:01

Klopt ja, dat was nogal vreemd. Gelukkig dat het nu weer beter met je gaat!

Rasmusje 08-08-2009 09:28

Ik heb nog eens lopen spitten in mijn eigen posts. Ik heb wel de depressieveling lopen uithangen zeg. :D

Allure 08-08-2009 18:38

Hoe kom je bij je alleroudste posts? Bij mij gaat 'ie maar terug tot 10 pagina's.

Kazet Nagorra 08-08-2009 18:40

Sorteer op datum.

Nonaj 09-08-2009 02:49

Toen ergerde ik me al aan Dr. Phil, maar zn zoon vond ik blijkbaar wel een lekker ding :D :

Citaat:

Lady Penelope schreef: (Bericht 5222883)
Volgens mij vindt mevrouw Phil het allemaal helemaal prachtig. Ze zat de eerste aflevering in het publiek enthousiast mee te klappen en volgens mij zit ze altijd wel in het publiek........

Dr. Phil had laatst trouwens zijn zoon ook erbij gehaald voor een of ander probleem, een weggelopen meisje waar ie dan mee moest praten ofzo. Zoon Phil is wel een lekker ding trouwens. :D Dat meisje was het er trouwens niet mee eens, niks geen ja ja geblaat, maar anders moest ze naar de gevangenis geloof ik.

Waar ik me wel aan erger is dat die Amerikaantjes meteen zo enthousiast zijn. Bij Phil is dat nog niet eens zo heel erg, maar bij Oprah wel. Eén keer per jaar laat ze haar favoriete dingetjes zien en iedereen in het publiek krijgt daar dan een exemplaar van. Moet je ze dan eens horen gillen.....echt lachwekkend gewoon :p

Ik was nogal een strebertje blijkbaar:

Citaat:

Jaaah...ik stond een 8,48 voor Geschiedenis 1. In ons PTA staat: 50 of hoger afronden naar boven, 45 en lager naar beneden. Ik zat daar net tussen en vond dat ze ,48 maar naar boven af moesten ronden. Mijn afdelingsleider heeft me gelijk moeten geven, gna gna

Wat wel weer vreemd is dat op de lijst die mn leraar op de administratie ingeleverd had wél weer een 8,5 stond en op de lijst met álle gemiddeldes een 8,4....Maar ja, ik heb lekker een 9!!
En ik vond mezelf erg zielig:

Citaat:

Lady Penelope schreef: (Bericht 5980009)
Wie kan mij helpen? Ik (18) ben op zoek naar een kamer in (de plaats) Utrecht, voor per direct of anders zo snel mogelijk. De oppervlakte maakt me niet zo veel uit, maar natuurlijk het liefst zo groot mogelijk. Prijs: max. 300 euro. Hospita, studentenhuis: maakt niet uit. Ik ben anders heel zielig want dan ben ik 4 uur op een dag kwijt met reizen :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.