![]() |
*klos*
|
Gelukkig was ik net die van mij aan het luisteren anders had ik hem ook in mijn hoofd gehad:|
|
kennen jullie die winkel in utrecht waar je een knuffel moet uitkiezen, laten vullen en dan kan aankleden naar smaak? In utrecht dus. Zit in die ene winkelstraat aan een gracht met tegenover een mac d. in een mooi pand.
|
Oh ik heb echt zin in zo'n foute party met piratenmuziek en Hollandse hits. :bloos:
|
Citaat:
|
Sorry het grote piratenfestijn in Gennep is net geweest:O
|
Mijn vader is in december jarig en hebben we groot feest, ik voorspel nu al veel moois op die party. :o
|
Citaat:
|
Ohja wilde ze er niet misschien gaan werken?
|
Citaat:
|
Katje.... :D |
Nee ik! dat was zo'n walgelijke winkel! zo'n zweefteef erbij, moet je een hartje van stof in het dier doen en dan een wens hardop uitspreken, echt te achterlijk. en je kreeg ook een geboorte akte van dat beest en je moest het een naam geven en alles :S
|
Citaat:
|
Bij ons is er een plek waar je kan uitgaan waar zulke hos muziek is gemixt met dance:P best lekker voor een uurtje of 2 per avond:D
|
Hé ons familielied! |
Citaat:
Citaat:
koibois en indianen (8) |
Citaat:
|
Ik vind het trouwens wel wat voor Miekjuh (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vrienden vinden het supergrappig als ik weer eens zo'n nummer meeblèr wat zij niet kennen en dat überfout is. Huhu lekker in de polonaise!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga even zwemmen zonder slip op mijn familiehyves zetten. :bloos:
|
Citaat:
|
Topickill:(
|
je had daar ook duizenden soortje kleertjes en asseccoires voor die knuffels, van prinsessenjurkjes tot survival outfit, van mobiele telefoons tot armbanden en gewoon alles wat je kan verzinnen.
|
Kutberenwinkel. :p
Deze is prachtig! |
Bedenk dan ook dat mensen dat echt allemaal kopenxD
|
In een blaadje van de uni stond een afstudeerbeer. een knuffelbeertje met een toga en een bul, als kadootje voor iemand die afstudeert.
|
ja man :D
|
sinterklaaaaas! wanneer is dat weer? 6 dec?
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Heeft iemand dat gevolgd van de blackbandanacrew?
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Zouden er kroegen zijn waar ze Gewoon Rutger draaien? Daar wil ik zijn. Die man wil ik dienen.
|
Ik kende die van jou ook niet! Deze heb ik van mijn broertje. :bloos:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En het is nog geen carnaval dus stoppen met die muziek!:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is altijd carnaval in het hart van een ware Brabander!
|
Citaat:
|
Ik duik zometeen maar eens m'n nest in. Morgen is het namelijk érg vroeg dag.:p
|
Carnaval is kut trouwens. :p
Laten we een nachtmeet houden en bij iemand blijven pitten en dan met z'n allen naar een foute tent met Hollandse hits gaan! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |