![]() |
een banaan met een condoom er om heen
DAT IS HET ENIGSTE WAT ZE WIL WETEN. of een komkommer.(iets kleiner dan normaal, of een peen idd.) en om het geiler te maken, ze een Electrishe Tandenbrostel op je clit goed antwoord :D ? |
Het handigst is om overal een condoom overheen te doen
voorkomt van die vervelend infectie's |
Komkommer *O*
|
Zijn er nou echt mensen die komkommers in hun kut douwen? :confused:
Kan het me echt niet voorstellen, maar goed! Ik zou gewoon naar een sexshop gaan en een leuke vibrator uitkiezen, wat kan jou het schelen? Ik zie me al zitten met een schaal komkommers en bananen naast me bed, Nee dankje :) |
Moet je trouwens geen 18 zijn om een seksshop binnen te komen?
|
Citaat:
Achterkant van je borstel misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je toch gaat beginnen met huis tuin en keuken doe er dan misschien wel een condoom over (is wat schoner).
|
Citaat:
btw, drogisterij.net die titel zal je ouders ook niks doen vermoeden als je pakje wordt bezorgd :P |
Wel de andere kant haha niet de borstel kant neem ik aan :P
|
:o
Citaat:
|
Toen ik vanmiddag bezig was met mn Aquarium moest ik even het verwarmings element schoonmaken. Ik moest meteen aan dit topic denken.
http://www.discushospers.nl/epages/0...ducts/as103933 Deze is rond, maakt zichzelf warm, is van glas, waterbestendig, en zeer stevig. Kost 15 euro. |
jongens jongens jongens, wat zijn jullie amateurs..
ik zelluf heb twee hele grote zussen die al heel wat meegemaakt hebben en dat ook in geuren(ahum, yak) en kleuren(ja dat ook ja) aan mij vertellen:0 en ik zeg: kaarsen! van die lange grote weet je wel? heb het zelf nog nooit geprobeerd maar heb er goeie verhalen over gehoord:D verder (elektrische) tandenborstels ja... :3 |
Ik heb heel goede verhalen gehoord over bierflesjes, maar vanuit hygiënisch oogpunt zou ik dit toch niet aanraden. Dan kun je beter een wodkasfles nemen: wodka is ontsmettend. Maar eigenlijk vind ik een glazen fles sowieso een beetje een slecht idee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
achterkast van een poederkwast.
|
Citaat:
iig, gewoon via het internet bestellen bij de betere sites krijg je het geheel anoniem binnen desnoods laat je het bij een ander adres bezorgen:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok. laatste post hiero, ik wil zelf ook geen vibo of zo kopen... En voor mij is condooms kopen net zo gênant. En je kunt ze wel gratis bestellen. Zero heet dat of zoow... Bij bio geleerd:D
|
hee, Je kan ook de achterkant van een wc ontstopper proberen ?
Met condoom of een plastig zakje erover heen ;) Suc6 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
koop een set tandenborstels (met lang handvat!)
houd de top goed vast en veel plezier met het handvat ;) begin met 1 dan wanneer je meer wil met 2 en dan aangezien je dan nog meer wil ga naar een sex winkel toe en koop een dildo/vibrator of zoek een vriendje :) PS: elektrische tandenborstel zijn prima om je clitoris te stimuleren maar ik zou het niet in je stoppen. en levensmiddelen lijken me al helemaal geen goed idee:rolleyes: |
Citaat:
|
Ik zou vooral geen dingen gebruiken die er niet voor gemaakt zijn.
Gewoon met je vingers of een vibrator kopen bij de etos of expo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ga nu maar lekker verder praten over dildo's.
|
Citaat:
Mij lijkt het wel ongeveer een goede maat zon bierflesje Ik zou hem dan idd wel met dreft ofzo afwassen |
Citaat:
Maar glazen flessen lijken me een bijster slecht idee, want áls ze breken dan heb je wel een verdraaid groot probleem. :O |
Citaat:
Iedereen die behoefte heeft aan een dildo/vibrator kan imo beter the real thing kopen, en niet willekeurige voorwerpen in zichzelf gaan steken. |
Ja maar hoevaak zal er een 5mm (schat ik) dik glas breken ??? Dan zou je er wel hele rare dingen mee moeten doen
|
Het zou je maar gebeuren, neem het zekere voor het onzekere.
|
Citaat:
Maar, inderdaad, dan kun je beter een plastic fles gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geinig topic.
|
Citaat:
Als je iets in je kut wilt stoppen dan maakt het toch niet uit wat het is als het maar lekker is (en natuurlijk niet schadelijk ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruik gewoon de achterkant van een haarborstel, of de achterkant van zo'n dikke zwarte stift (marker).
Of gewoon 1 of 2 vingers. Alleen trilt dan nioet als een vibrator, ik heb ook weleens gehoord dat iemand met een elektronische tandenborstel haar klitje masseerde. Koop in dat geval wel een apart opzetstukje daarvoor (of gebruik die van je zusje haha) |
Ik heb ooit eens een vrouw gezien die een sinaasappel in haar kut propte XD Maar je zou een komkommer kunnen gebruiken, of een deobusje. XD
Off-topic over het deobusje: Als mijn vrienden en ik een deobusje in een winkel zien gaan we doen alsof het een penis en heel hard schreeuwen: ER IS EEN PENIS TUSSEN DE DEOBUSJES! XD Niet interessant of zo, maar wou het ff delen. XD |
Gewoon geen etenswaar, flesjes of andere dingen die daar niet voor bedoeld zijn. Er zij niet voor niks vibrators en dildo's op de markt gebracht, dus zet je schaamte opzij en koop er één via internet. En anders kun je gewoon je vingers gebruiken.
|
Citaat:
|
je kan ook gewoon zo'n trillende mascare gebruiken duuhhuuuu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |