![]() |
Citaat:
En ik denk btw niet dat ik het gehaald heb, Nederlands herkansing was heel moeilijk vond ik. Ik heb bij dit Nederlands examen meer woorden opgezocht dan bij mijn Frans examen. Dat is redelijk bizar te noemen. Het lijkt me heel vreemd als ook hier de norm van 0,0 gehanteerd wordt. |
@me-nu: Norm voor Tijdvak 1 is meestal dezelfde als die voor 2. Het scheelt niet veel áls het al iets scheelt althans.
|
Ja weet ik, maar lijkt me in dit geval heel erg onterecht.
|
Helaas wordt de norm van het tweede tijdvak niet bepaald op basis van gemiddelden. Ik hoop in elk geval dat het alsnog gewoon lukt.
Geschiedenis herkansing ging beter dan vorige keer, denk dat ik het dankzij mijn cursus wel heb gered. |
Citaat:
|
Ja ik vond het ook raar, maar mijn leraar Geschiedenis zei het. Geen idee waar ze het dan wel op baseren. Maar de norm van tijdvak 2 is vaak hetzelfde als die van 1, dus verwacht er niet te veel van.
|
Klopt, ik was bij ons ook de enige die Nederlands herkanste. Als je meerdere onvoldoendes zou hebben zou het ook dom zijn om te doen.
|
Geslaafd, Havo, Yippie!
|
Gefeliciteerd!
Ik hoor het morgen rond 10 uur *nagels af bijt* |
oei oei oei.... volgens mij is het na de herkansingen juist nog spannender en ben je nog zenuwachtiger. Of heb ik het fout??? (A)
|
Klopt helemaal. Dit is echt je allerlaatste kans, dus dan knijp je hem pas echt.
In elk geval ga ik janken en depressief worden als ik zak. Als ik slaag ga ik uit mijn dak, vier feest en ruim met liefde mijn rotzooi van de afgelopen 6 jaar op. |
Citaat:
|
Jaaaaa GESLAAAGD!!!! :D
|
Citaat:
Wat ga je studeren? |
*O**O*
Had in tv1 voor Nederlands een 5,3 gehaald. 6 gemiddeld. Herkanst dus, aangezien ik veel beter kon. Wat heb ik? Een 8,7. Dus sta nu 8 gemiddeld, dus ben hartstikke blij. :D |
@Eadlyn: Dat is echt knap!
@brands: Ik ga Rechten doen in Leiden. |
Citaat:
|
Het is al 4 jaar geleden, maar ben niet geslaagd :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |