![]() |
hihi, yarrrrr :o:o
|
en dan heb je weer seks als idioten.. like wtf, ik snap het niet meer hoor :o
|
Citaat:
Laatste keer was like 4 weken geleden ofzo?! En nu al 2x vandaag... Bizarrrrrrr:P Maar klaag zeer zeker niet*O* |
ik ook niet :P
|
Ik dacht even dat ik zou breken, maar mijn ruggegraat heeft het overleefd en het was geweldig:bloos:
|
Ik wil ook weer eens. :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb altijd midden op de dag zin, en 's avonds wil ik alleen maar slapen. Vet superonhandig (Y)(N)
|
Als je elkaar tien dagen niet gezien hebt, voel je zelfs een zere rug nauwelijks (Maar goed, achteraf deed het nog meer pijn (N):D).
|
|
vriendin 5 weken op vakantie -25 :(
|
Gister was kusjesdag, hij wilde 73 kusjes en hij heeft er meer dan 100 gekregen. Vandaag is rolleboldag.
|
Dat ging gisteren bijna de verkeerde kant op ... :o
|
@Volk; Dat klinkt echt heel erg goed (Y)
ot: Hij komt vanavond weer deze kant op, maar het wordt weer tijd voor een weekendje bij hem. Ongegeneerde seks met heel veel herrie is toch het beste! |
Citaat:
Wij 'kopen' wel eens dingen van elkaar voor kusjes. |
Bah, ik ben ongesteld en we hebben het allebei erg druk met school enz., dus het komt er weer even een paar dagen niet van. :o
|
oh, die blik van haar :o
fuck yeah :o |
Ik wil seks en aandacht en verder niks, waarom is dat zo moeilijk :|. Seks op een presenteerblaadje en nog niet toehappen pffrt.
|
^Naakt voor hem gestaan, zwaaiend met je kont, al roepend: 'Heej, seks!'? ;)
ot: Niet genoeg dit weekend, door stress en en en en en stom. Komend weekend zien we elkaar waarschijnlijk niet en dus moet ik weer twee weken wachten (N) |
Citaat:
|
Catch en Neko* staan voor de verkeerde mannen dunkt me.
|
Citaat:
|
homo's!
|
gefrustreerd ?
Op zoek naar nieuwe uitdagingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muhhhhhh, ik zie hem dit weekend pas weer en dat betekent dus nog even een paar dagen volhouden. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb hem schreeuwend laten klaarkomen (dat hij schreeuwde he, niet ik). Sorry buren :bloos:
Wat daar jammer aan is is dat het heel heet is waardoor ik meteen weer wil, maar hij kon niet meer. |
goodies! :o
|
Ik heb er een indruk van, door filmpjes van bepaalde bronnen:p
Maar om er werk van te maken, daar ben ik nog iets te jong voor |
mijn vriendin is de laatste tijd geiler dan ik @ heaven!!
maar binnenkort gaat ze 3 weken op vakantie dan ben ik @ hel!! daarna gaan wij alleen met zijn tweetjes (voor het eerst) op vakantie @ uber heaven!! |
Weinig seks hebben maakt wel dat het daarna super fijn/heet/geil is. Helaas maakt het voor mij de frustraties nooit helemaal goed omdat ik daarna alleen maar meermeermeer wil. :o
|
Nog 9 nachtjes slapen. Tot ik hem überhaupt weer zie. Dus ook tot we weer seks hebben. Met jezelf haalt het gewoon bij verre niet bij met je partner.
|
Dikke bult en flinke blauwe plek. Tijdens de seks denken dat je onverwoestbaar bent en een muur negeren omdat je te druk bezig bent is (wederom) niet zo slim...
|
Citaat:
|
Om de 1 of andere duistere reden lukt het me nooit om verder te komen dan zoenen... Of ik heb gewoon niet door dat ze meer willen of ze moeten me echt niet.. Ach ja, al droog sinds Oktober and still going strong
|
Nog 4 nachten. Ik heb het er heel zwaar mee. :(
|
she's insatiable <3
|
Mijn vriend is sinds vorige week maandag naar engeland voor werk, maar vrijdag komt hij terug:P
Still waiting :D |
soms denk ik wel eens dat ik het sneuste seksleven ooit heb, of dat ie me gewoon niet m,eer wil...
Nooit gedacht dat ik seksbeluster zou zijn dan de man in de relatie.. zucht |
Citaat:
|
Ik heb een heel fijn seksleven op het moment.
Geen relatie, en ik kan dus met jan en alleman naar bed... Zonder zorgen voor de dag van morgen. Ik heb wel relaties gehad en daar was de seks ook geweldig, maar nu al helemaal. Wel is de kans dat ik diegene heel erg leuk ga vinden wel groot bij mij, en na een onenightstand heeft de jongen dat vaak minder. Maar tot zo ver ben ik happily single. en deze twee maanden met zo'n 5 jongens naar bed gegaan. (oei) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een one-night stand is ook niks voor mij.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |